Die link heeft mij ook gered geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:05 schreef Christiaan het volgende:
JONGENS!
http://www.eventim.nl/cgi-bin/muse-kaarten-rotterdam.html?affiliate=lnl&fun=tdetailb&doc=evdetailb&key=337329$694876
Die link WERKT!
Zelfde hierquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja kutzooi zeg
Ik krijg al vanaf het begin foutmeldingen als ik iets aanklik.
Dit is niet waar.. Leek van de week ook. Als je die pagina regelmatig ververst zie je dat dat veranderd. Zo heb ik van de week ook staanplaatsen kunnen bemachtigen. Gewoon op F5 blijven drukken en op een gegeven moment zijn ze weer beschikbaar. Ze gooien er maar een bepaald aantal per minuut in de verkoop ofzo..quote:
Je moet dan ook die andere link gebruiken, livenation poept door de trechter heen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:11 schreef Egamer het volgende:
Wat een hoerensite is Livenation, beetje foutmeldingen geven.
Had ik ook!! Kanker Hoeren Zooiquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:03 schreef kweek89 het volgende:
* Helaas is er een fout opgetreden, probeer het nog een keer a.u.b.!
Beste klant!
Tot onze spijt heeft er zich een storing voorgedaan en konden wij uw transactie niet afronden. Log eerst met de aan u opgestuurde inloggegevens in bij Mijn Eventim op Eventim.nl om te kijken of uw bestelling goed is verwerkt. Klik hier om terug te keren naar Livenation.nl.
wel waar hoor,zit er al13 minutenop f5 te drukken. eerst kwam ik erd oor maar daarna foutmelding...nu zijn ze wegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:11 schreef Remmy het volgende:
[..]
Dit is niet waar.. Leek van de week ook. Als je die pagina regelmatig ververst zie je dat dat veranderd. Zo heb ik van de week ook staanplaatsen kunnen bemachtigen. Gewoon op F5 blijven drukken en op een gegeven moment zijn ze weer beschikbaar. Ze gooien er maar een bepaald aantal per minuut in de verkoop ofzo..
Zelfs die link heeft niet gewerktquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet dan ook die andere link gebruiken, livenation poept door de trechter heen.
eventim geeft dezelfde melding, daar probeer ik het ook vanaf het begin. maar bij livenation kwam ik er een paar minuten voor tien al doorheen, maar kreeg steeds foutmeldingen. Toen kon ik nog vier veldkaarten bestellen, als ie het deed.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:14 schreef Felixa het volgende:
Tip: nooit bij Livenation beginnen, direct naar Eventim gaan, daar worden de kaarten verkocht, niet bij Livenation. Daar vandaan moet je eerst een paar keer klikken voor je bij de juiste site van Eventim bent aangeland. Dat zijn kostbare seconden.
En inderdaad als een gek blijven F5-en, er komen altijd kaarten vrij van mensen die hun bestelling niet afronden of van wie de betaling niet rondkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |