Parodie op albumcover Coldplay - Viva La Vida.quote:
Nee, dat is gewoon een photoshop van het album van Coldplay..quote:
Ja precies, daarom vond ik het zo raarquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Parodie op albumcover Coldplay - Viva La Vida.
Tenzij MP ziet dat de voorwaarden van Eventim geschonden worden, dan wel..quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen ja, als wat flag je ze dan op MP, want het gaat niet tegen de voorwaarden van MP in.
Nou ik denk dat het binnen een uur gedaan is met alle staanplaatsen. Ik heb nu ook nog 40 minuten na begin 3 kaarten kunnen bemachtigen. Hetzelfde gold een paar weken terug met Pearl Jam, na 50 minuten ongeveer was het over.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Jaha komen beschikbaar, zie ook mijn reply in topic Voorverkoop:
Uiteraard, nogmaals, het betreft ongeveer 10% van het totaal aantal kaarten. Ik denk echter wel dat die stormloop daarnet een redelijke indicatie is voor wat er zaterdag gaat gebeuren (10% van de kopers heeft nu gekocht?). Dat betekent dus wel dat de staanplaatsen er in 5 min ofzo doorheen zijn.
Komt nog eens bij dat er meer evenementen om 10.00 uur in de verkoop gaan aanstaande zaterdag, en de Livenation website staat nou niet bekend om z'n stabiliteit... met andere woorden: het wordt zaterdag moeilijker dan daarnet denk ik. Maargoed, blijven speculaties, ik ben geen helderziende
Vorige keer in de Brabanthallen nog anderhalf uur na verkoop nog twee plaatsen kunnen kopen. En toen was Muse echt op zijn 'Starlight' hoogtepunt. Ik denk dat het wel mee valt. De drukte nu waren echt de harde kern.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het binnen een uur gedaan is met alle staanplaatsen. Ik heb nu ook nog 40 minuten na begin 3 kaarten kunnen bemachtigen. Hetzelfde gold een paar weken terug met Pearl Jam, na 50 minuten ongeveer was het over.
Let er wel op dat de kans groot is dat de kaartverkoop al iets voor 10 uur begint. Het slimst is ook om via de plattegrond te bestellen en niet via de hoofdpagina.
Tja, ze hebben natuurlijk al een hele tijd niet in Nederland opgetreden en er zijn denk ik toch wel behoorlijk wat fans die ze toch wel graag willen zien. Maar goed, het is natuurlijk maar een gok.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:36 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Vorige keer in de Brabanthallen nog anderhalf uur na verkoop nog twee plaatsen kunnen kopen. En toen was Muse echt op zijn 'Starlight' hoogtepunt. Ik denk dat het wel mee valt. De drukte nu waren echt de harde kern.
Waaronder ik, maar ik heb geen kaarten door foutmeldingen
Ja goed, dat was in de Brabanthallen ook zo. Vorig optreden was toen op Lowlands. Ik ga zaterdag maar via het plattegrondje bestellen. Kijken of dat werktquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tja, ze hebben natuurlijk al een hele tijd niet in Nederland opgetreden en er zijn denk ik toch wel behoorlijk wat fans die ze toch wel graag willen zien. Maar goed, het is natuurlijk maar een gok.
Over die foutmeldingen, dan probeerde je waarschijnlijk via het hoofdscherm te bestellen? Als je via die plattegrond besteld krijg je geen foutmeldingen (hoogstens een melding dat de kaarten niet in het winkelmandje gelegd kunnen worden, maar dan moet je gewoon heel de tijd F5'en).
Ja, er is vandaag maar een deel van alle kaarten verkocht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef Grovie het volgende:
Is er voor de pre-sale een beperkt aantal kaarten beschikbaar? Dat het veld nu uitverkocht is, maar dat er zaterdag als de 'general sale' begint weer kaarten verkrijgbaar zijn? Ik was aan het werk, kom ik thuis, godverdomme uitverkocht. Potentiele zelfmoordreden.
Dit is niet voor niets de Pre-sale, als het goed zijn nu rond 10% van de kaarten verkocht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef Grovie het volgende:
Is er voor de pre-sale een beperkt aantal kaarten beschikbaar? Dat het veld nu uitverkocht is, maar dat er zaterdag als de 'general sale' begint weer kaarten verkrijgbaar zijn? Ik was aan het werk, kom ik thuis, godverdomme uitverkocht. Potentiele zelfmoordreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |