ik ben heel behenidg met links en computers, maar toch lukt het niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:36 schreef annoh het volgende:
Ik heb kaarten! Ik kwam er 3 voor 10 al doorheen, wat een gestress. We hadden 6 kaarten nodig en bij een vriendin luktte het niet, maar gelukkig om 20 over kwam ze er doorheen. Ik vind het echt een beetje gemeen, je moet eigenlijk heel behendig zijn met links en de computer wil je kaarten kunnen bestellen. Veel mensen zullen opgeven als lijkt dat het uitverkocht is, maar er lijken steeds weer kaarten bij te komen. Dit moet toch makkelijker kunnen lijkt me. Maargoed! Ik heb ze!
Ohh wat kan ik dáár slecht tegenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:33 schreef Darkestrah het volgende:
Eerste marktplaats advertenties staan er al.
En geluk hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:38 schreef cleany het volgende:
[..]
ik ben heel behenidg met links en computers, maar toch lukt het niet.
Vast wel. Op Marktplaats anders wel. Gewoon doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:41 schreef thealterego1 het volgende:
Ik heb een kaartje voor een vriend besteld, alleen kan ik hem niet bereiken of hij zelf er doorheen gekomen is. Ik sta nu op het punt om te betalen. Iemand hier nog interesse in het kaartje als die vriend zelf al een kaartje heeft. Uiteraard tegen kostprijs, ik wil er niks aan verdienen.
alleen niet behendig met typen als ik onder druk sta.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:38 schreef cleany het volgende:
[..]
ik ben heel behenidg met links en computers, maar toch lukt het niet.
Gewoon doen, je kan 'm ook in V&A zetten. Blijft ie ook nog 'intern'quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:41 schreef thealterego1 het volgende:
Ik heb een kaartje voor een vriend besteld, alleen kan ik hem niet bereiken of hij zelf er doorheen gekomen is. Ik sta nu op het punt om te betalen. Iemand hier nog interesse in het kaartje als die vriend zelf al een kaartje heeft. Uiteraard tegen kostprijs, ik wil er niks aan verdienen.
heb ik al 100 keer gehad denk ik ondertussenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:43 schreef Frenzy_ls het volgende:
Helaas is er een fout opgetreden, probeer het nog een keer a.u.b.!
Beste klant!
Tot onze spijt heeft er zich een storing voorgedaan en konden wij uw transactie niet afronden. Log eerst met de aan u opgestuurde inloggegevens in bij Mijn Eventim op Eventim.nl om te kijken of uw bestelling goed is verwerkt. Klik hier om terug te keren naar Livenation.nl.
WTF IS DIT NU WEER !! GVD
mmm....bij mij werkt dat toch echt niet hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:48 schreef Illuvatar het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik dacht al de lul te zijn met die crapsite, maar een paar minuten geleden kwam mijn vriendin er toch doorheen!
Die tip dat je op de plattegrond moet blijven klikken gaf de doorslag. Van chago naar happy in 10 seconden. NICE.
Hoe de neuk kom je er doorheen,... ik krijg telkens die foutmelding etcquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:54 schreef Gubbe85 het volgende:![]()
![]()
1 minuut geleden toch nog 1 staanplaatskaartje weten te bemachtigen![]()
![]()
nu heb ik er toch nog 5
samequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:00 schreef Frenzy_ls het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom je er doorheen,... ik krijg telkens die foutmelding etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |