quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:04 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, dit overkomt mij ook altijd.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
Zonder de Marokkanen was dit nooit gebeurt.
slaaapmanquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:04 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, dit overkomt mij ook altijd.
wtf, waarom vraag je ? ik ben 13 btwquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
[..]
slaaapman![]()
hoe oud ben je? 12?
klacht gegrond, slotje!quote:
http://drivingdude.hyves.nl/?ref=srquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:08 schreef slaapman het volgende:
[..]
wtf, waarom vraag je ? ik ben 13 btw
Door een topic te openen in het JUISTE subforum?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef slaapman het volgende:
Hoe de fuck zet ik ergens anders neer dan ?
door gewoon 'ergens anders' te typen op je toetsenbord?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef slaapman het volgende:
[..]
Je hoeft geen woorden uit je zin weg te laten om stoer over te komen, hoor. Online wigger.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef slaapman het volgende:
[..]
Haha xd ik wil gewoon ff for fun animatie maken. ga jij meteen cashen ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Supersoep het volgende:
Gratis, gratis, gratis.![]()
Marokkaan zeker?
Aaah, "fuck". Ja, dat woord begrijpen we hier in KLB wel, de rest van de woorden in OP kennen we hier niet. Tevens is de klachtomschrijving erg onduidelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef slaapman het volgende:
[..]
ha ha xd ik deed geen woorde weg xd k zette d'r 2 bij x'pquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hoeft geen woorden uit je zin weg te laten om stoer over te komen, hoor. Online wigger.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:14 schreef slaapman het volgende:
[..]
Haha xd ik wil gewoon ff for fun animatie maken. ga jij meteen cashen ?
xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xDquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef slaapman het volgende:
[..]
ha ha xd ik deed geen woorde weg xd k zette d'r 2 bij x'p
Zeg kind.. 't is verdomme geen msquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef slaapman het volgende:
ha ha xd ik deed geen woorde weg xd k zette d'r 2 bij x'p
Probeer ditquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef slaapman het volgende:
[..]
Oké, wtf. ik kan dat nergens vinden ... ;S
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef slaapman het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef slaapman het volgende:
[..]
Virus! Niet downloaden, ik post dit vanaf mijn laptop omdat mijn PC nu kapot isquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:11 schreef Tanjaa het volgende:
http://www.lmgtfy.com/?q=Ulead+GIF+animator
Het is een simpel programmaatje. Probeer mr eens.
Nietusquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Virus! Niet downloaden, ik post dit vanaf mijn laptop omdat mijn PC nu kapot is
Xd XD XD xD xd XD ZO WILLEKUERIG XD XDquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Virus! Niet downloaden, ik post dit vanaf mijn laptop omdat mijn PC nu kapot is
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Xd XD XD xD xd XD ZO WILLEKUERIG XD XD
Tering wigger dat TS is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://drivingdude.hyves.nl/?ref=sr
Whehe
Ik dacht een typische gierige Hollanderquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Supersoep het volgende:
Gratis, gratis, gratis.![]()
Marokkaan zeker?
Link ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef Suusje-V het volgende:
Ik heb op Piratebay Jasc Paint Shop Pro gedownload (gratis), daar kreeg ik ook gelijk Jasc Animation Shop bij.
Geen crack voor nodig gehad overigens.
Ik ben hem nu aan het downloaden/instaleren. ik zag wat foto's volgens mij is dit een hele goeiequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef Byte_Me het volgende:
blender moet je hebben, daar kun je geweldige animaties mee maken, en is helemaal gratis
www.thepiratebay.orgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |