Penisbaard, kun jij mij vertellen wie die chick op avatar is? Ik word er zo gek van als er naar kijk zeg, wat een blikquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef Penisbaard het volgende:
TS zit met geile mannen op een zolderkamertje
geld? drugs? handig tips bij het koken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef wise het volgende:
en wat wilt die geven?
Boxxxy.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:37 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Penisbaard, kun jij mij vertellen wie die chick op avatar is? Ik word er zo gek van als er naar kijk zeg, wat een blik
Haar naam is Jack Spijkermanquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:37 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Penisbaard, kun jij mij vertellen wie die chick op avatar is? Ik word er zo gek van als er naar kijk zeg, wat een blik
Op Boxxy geilen is echt kansloos.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:37 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit 8 uur lang achter elkander bekeken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is het jouw ooit gelukt een video van haar uit te kijken zonder te RAGE-en?
Restecp.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit 8 uur lang achter elkander bekeken.
Dat had ik na een weekje 4chan ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sindsdien kan niks mij nog raken, ik ben immuun voor internetkanker
probeer nog eens. En nu een leuke.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
3 mannen op één kamer. Nou het is weer de vroege komkommertijd daar._!
In de OP, maar ts bedoelde collegaquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:03 schreef JapieGijs het volgende:
Je loopt stage bij met 2 scholieren? Hendig.
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is boxxy die ene met die youtube filmpjes die binnen een week 10miljoen x waren bekeken ofzo?
Neequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is boxxy die ene met die youtube filmpjes die binnen een week 10miljoen x waren bekeken ofzo?
quote:
quote:
Leesquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik had een tijdje geleden ook zoiets gelezen over zon chick op 4chan ofzo waarvan et ook de vraag was of ze nou echt bestond ofniet, en dus iets met die youtube filmpjes maar ik snapte er allemaal nisk van![]()
Wie is die boxxy dan
maar.quote:
10miljoen is natuurlijk wat overdreven maar in ieder geval kenkerveelquote:
Ja ik heb al geprobeerd die te lezen maar al die 4 chan dingen enzo snap ik echt geen fuck vanquote:
Boxxy upload video's op jewtoep -> internet vind ze -> 1/3 internet fapt op haar, 1/3 haat haar, 1/3 negeert haarquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja ik heb al geprobeerd die te lezen maar al die 4 chan dingen enzo snap ik echt geen fuck vanStaat et niet ergens in normaal nederlands
? Of zou jij zo lief willen zijn een heel beknopte samenvatting te geven
Nee niet van haar, wel van die neger die haar na doetquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:28 schreef Fortitudo het volgende:
filmpje ook gekeken?
ze is echt zo gek als een deur
Is hij de hitsige oversekste gozer uit de OP?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:37 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Nah.. hij valt tenminste op vrouwenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:54 schreef Zaith het volgende:
[..]
Is hij de hitsige oversekste gozer uit de OP?
Ben jij man of vrouw?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:49 schreef Levitas het volgende:
UPDATE!
de desbetreffende collega is vandaag nog erger bezig dan gisteren, en de dag is net begonnen. Hij strooit nu met uitspraken als "Ik fluister geil in je oor", "zaad spuiten" en nog meer van die termen.
Straks een paint!
Wat geil!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:49 schreef Levitas het volgende:
UPDATE!
de desbetreffende collega is vandaag nog erger bezig dan gisteren, en de dag is net begonnen. Hij strooit nu met uitspraken als "Ik fluister geil in je oor", "zaad spuiten" en nog meer van die termen.
Straks een paint!
Is die oversexte gast homo, en meent het ook echt allemaal wat hij zegt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:16 schreef tuk_tuk het volgende:
[..]
TS is man, das het ergstezit met hem samen op 'tzelfde kantoor
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
Begrijp ik het nu goed: Mannen die elkaar geven......
Ieeeeeuwl.
Vertelquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:36 schreef F04 het volgende:
Dan wil je mijn collega's echt niet leren kennen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
'De geile zakenman heeft zin in om het met een jongen te doen, oeeh wat geil de zakenman kleed zich uit en de TS gaat hem hevig pijpen, eenmaal beiden naakt gaat TS op zijn knieën zitten en krijgt er flink van langs. Eenmaal aan het neuken roept de zakenman, ik ga komen kankerhoer draai je om.TS gaat op zijn knieën voor hem zitten en wacht vol verwachtingen op het zaad, alles slikken kankerlijer roept die.'.
^Dit is TS zijn gedachten.
Godverdomme, ik kan haar niet bijhouden, ze beweegt zoveelquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:43 schreef Mendeljev het volgende:
Damn, ben je 25 en praat je nog steeds alsof je een kleuter bent...
quote:
quote:
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |