Het is nog niet bekend of arnhem het gaat krijgen idd. Ik ga dus maar naar midddelburg en anders venray als het niet lukt. En anders haal ik de kale versie bij FRS voor 360 of zo.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef Snever het volgende:
[..]
Godver, moet ik helemaal naar venray rijden. Kronenburg was zo dichtbij
Daarom! Door brabant crossen in de vroege ochtend moet wel lukken.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Middelburg is Zeeland, dat is voor iedereen ver weg
Van de makers van Guilty gearquote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Japanse games![]()
Blazblue fighting game![]()
![]()
Geef 'em een langere baard en een tulband en je hebt een extremistquote:
Wat is nou precies t probleem? Zo erg ziet t er toch niet uit? En nu al beginnen over "het verzieken van een franchise" lijkt me erg voorbarig.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is wel ineens een hele andere char, in een totaal andere grafische stijl. En dat terwijl juist die stijl en dat sfeertje wat het meebracht zo uniek maakte.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef robbolo het volgende:
[..]
Wat is nou precies t probleem? Zo erg ziet t er toch niet uit? En nu al beginnen over "het verzieken van een franchise" lijkt me erg voorbarig.
Moet er wel bij zeggen dat ik nooit zo gecharmeerd was van Max Payne, maar ook nu kunnen ze toch die film noir stijl in tact houden?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Geef 'em een langere baard en een tulband en je hebt een extremist
Dat was zeker alleen het weekend geldig?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.consoleshop.nl(...)ystation-3-sale.html
'Alleen dit weekend' betekend meestal doordeweeks, jammer dat het deze keer niet zo blijkt te zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dat was zeker alleen het weekend geldig?
Hij staat er namelijk nu voor 74,-
Ow, dan heb ik de kleine letters niet gelezenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
'Alleen dit weekend' betekend meestal doordeweeks, jammer dat het deze keer niet zo blijkt te zijn.
Modern Warfare II gaat straks alle verkooprecords verbreken. Dat kan niet anders.quote:Last week marked the release of the Call of Duty: World at War DLC, Map Pack 2; following the stellar performance of Map Pack 1, which has sold over 2 Million units!
We're also very excited to announce that Call of Duty: World at War has surpassed 11 Million units sold since it launched in November of 2008!
These outstanding feats would have never been possible without the continued dedication and support from all of the loyal Call of Duty fans. For that, we at Treyarch and Activision would like to extend our sincerest Thank You. We're honored and humbled to have one of the greatest online communities in video game history behind our products!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |