Ik zou graag alle cutscenes achter elkaar kijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:38 schreef Jules- het volgende:
[..]
Echt zo geweldig?
Ik vind ze ook tof hoor, maar soms is het net iets teveel van het goede.
Het sloeg nergens op dat je daar tussendoor wat moest spelen inderdaad, maar dat maakt de cutscenes niet minder goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF cutscenes => Ja.
MGS cutscenes => Nee.
De gameplay tussen de MGS filmpjes stelt namelijk niets voor. Die introHad een uur lang de PS3 aanstaan en 3 keer op een knop gedrukt waarvan 2 keer 'start'
kun je verwachten bij MGS. Daarover klagen is net zoiets als naar een Pauly Shore-film kijken en klagen dat je zijn humor niet begrijpt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF cutscenes => Ja.
MGS cutscenes => Nee.
De gameplay tussen de MGS filmpjes stelt namelijk niets voor. Die introHad een uur lang de PS3 aanstaan en 3 keer op een knop gedrukt waarvan 2 keer 'start'
Ik wilde het toch een kans geven omdat iedereen ZOMGGOTY riep. Weet meteen weer waarom ik MGS niet speelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kun je verwachten bij MGS. Daarover klagen is net zoiets als naar een Pauly Shore-film kijken en klagen dat je zijn humor niet begrijpt.
quote:Posted on June 16th, 2009 at 1:18 pm by ImperatorA3
Nice, when is WipEout coming on BD?
quote:Posted on June 16th, 2009 at 2:20 pm by Joey Payne
Hi ImperatorA3,
Sorry I don’t have a date for you on this yet but I’m sure there will be a blog update from the WipEout Product Manager very soon
Dat is iets waar Sony zich druk om moet maken, jij niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:57 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik vraag me af of MAG friendly fire zou hebben en hoe Sony de servers gaat betalen aangezien p2p niet zal werken
Jawel, want als het eventueel te duur wordt voor Sony moet je misschien toch gaan betalen of de servers gaan offline en dan zit je met je game.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef Jules- het volgende:
[..]
Dat is iets waar Sony zich druk om moet maken, jij niet.
zlatanmlilan (edit:het is zlatanmlilan en niet zlatanmilan, Kom er net pas achter dat mijn PSN verkeerd gespeld isquote:
Je nick is niet geregistreerd manquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:35 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
zlatanmilan
Heb eindelijk weer is Wipeout HD gespeeld wat ziet het spel grafisch er geweldig uit vooral in first person. Wipeout HD en Tekken 5 dark revolution zijn de enigste PSN spellen die ik ooit heb gekocht. Jammer dat niemand meer Tekken 5 online speelt![]()
Is iemand hier trouwens geintresseerd in Kenzan!? Ik heb het spel eindelijk uitgespeeld maar ik denk dat er weinig mensen in Nederland gedesinteresseerd zijn om het spel over te kopen dus ben ik het van plan te verloten
PAIN op blu-ray?quote:
Ja het is zlatanmlilan en niet zlatanmilan. Dom ik weetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je nick is niet geregistreerd man![]()
Intresse in japanse games is er altijd, vooral als er geloot wordt
De naam van Pain op blu-ray is noger erger. PAINalympicsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef Remake het volgende:
[..]
PAIN op blu-ray?
'T is een fucking minigame man
WTF fat princess op PSNquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef Bredewout92 het volgende:
Overmorgen trouwens fat princessIk hoop dat het spel wel wat meer belangstelling krijgt dan nu
Warhawk hebben ze ook altijd gratis gehouden, dus ik zou me er geen zorgen over maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:57 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik vraag me af of MAG friendly fire zou hebben en hoe Sony de servers gaat betalen aangezien p2p niet zal werken
Als genoeg Fokkers Fat princess kopen dan kunnen we met z'n allen tegen elkaar (16vs16)quote:
quote:Posted on June 16th, 2009 at 1:18 pm by ImperatorA3
Nice, when is WipEout coming on BD?
Leest iedereen hier overheen?quote:Posted on June 16th, 2009 at 2:20 pm by Joey Payne
Hi ImperatorA3,
Sorry I don’t have a date for you on this yet but I’m sure there will be a blog update from the WipEout Product Manager very soon
Ik denk dat ze dan gelijk Fury erbij gooien, dan is het iets meer de moeite om het op een blu-ray the persenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef robbolo het volgende:
[..]
[..]
Leest iedereen hier overheen?Zelfs al download ik m, voor de mensen die t niet kunnen/willen zou dit een goed optie zijn.
Als het tenminste een aankondiging is voor een Blu-ray versie is....
Ik hoop stiekem op een volwaardige versie. En dan die hele blu-ray volplempen met nieuwe banen, vehikels en modesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan gelijk Fury erbij gooien, dan is het iets meer de moeite om het op een blu-ray the persen
Denk niet dat ze nu al meer hebben dan Fury, omdat die ontwikkeling al lang duurde, misschien iets voor later nogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een volwaardige versie. En dan die hele blu-ray volplempen met nieuwe banen, vehikels en modes
Begrijp alleen niet precies waarom de ontwikkeling zo lang moet duren. In principe hebben ze het karkas toch al staan? Ze hoeven alleen maar banen en voertuigen te maken. Of ben ik naief?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nu al meer hebben dan Fury, omdat die ontwikkeling al lang duurde, misschien iets voor later nog
Lulkoek. Er is helemaal nog geen releasedatum bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:30 schreef Bredewout92 het volgende:
Overmorgen trouwens fat princessIk hoop dat het spel wel wat meer belangstelling krijgt dan nu
http://www.eurogamer.net/articles/fat-princess-out-in-junequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lulkoek. Er is helemaal nog geen releasedatum bekend gemaakt.
http://blog.us.playstation.com/tag/fat-princess/quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/fat-princess-out-in-june
Het is al door Sony bevestigt dat Nieuw Zeeland FP op 18 juni krijgt dus de rest van de wereld waarschijnlijk ook
Moeilijk he lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://blog.us.playstation.com/tag/fat-princess/
Door de ontwikkelaar is er sinds 19 mei geen blog meer geplaatst. Frappant...
Moeilijk hè, de Europese en Amerikaanse blogs niet van elkaar weten te houden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Moeilijk he lezen![]()
http://blog.eu.playstatio(...)up-on-psn-this-june/
Tja, er zal toch wel wat meer bij komen kijken, en ik weet niet hoe groot die studio is, het is geen EAquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:23 schreef robbolo het volgende:
[..]
Begrijp alleen niet precies waarom de ontwikkeling zo lang moet duren. In principe hebben ze het karkas toch al staan? Ze hoeven alleen maar banen en voertuigen te maken. Of ben ik naief?
Waar heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo, ik kon mijn GSM abonnement verlengen, en heb er maar een PS3 + Infamous bij genomen voor niks.
Dus als alles goed gaat, binnenkort ook PS3-bezitter.
Er zijn zat van dit soort sites, moet je even googlen op gsm abonnement + kado.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, alleen Vodafone zo te zien? Dat is jammer.
Daar heb ík ook m'n PS3 + Killzone2 bij verlenging geregeldquote:
Ik zat al ff te kijken, maar voor zover ik kan zien heeft Vodafone de meest kick-ass dealsquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn zat van dit soort sites, moet je even googlen op gsm abonnement + kado.
Misschien dat andere sites ook voor andere providers zo’n deal hebben.
Chew? Toby Chew?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zat al ff te kijken, maar voor zover ik kan zien heeft Vodafone de meest kick-ass dealsIn september maar even verder zoeken.
Ja. Donderdag de 25e, na m'n tentamens. Beetje opletten heh. Dit is gewoon altijd interessant om na te vragen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Chew? Toby Chew?
Gijs...het wordt vermoeiend...koop die PS3 nu eens gewoon.
25e van de maand? Tof! Welke games ga je erbij halen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja. Donderdag de 25e, na m'n tentamens. Beetje opletten heh. Dit is gewoon altijd interessant om na te vragen.
http://www.bestelmaar.nl/bestelm/mcsmambo.p?M5NextUrl=RCHLP&M5Arg=ps3lbp&gclid=CJ601YH5kJsCFYEI3goduSceqAquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, alleen Vodafone zo te zien? Dat is jammer.
Ik ga de inFamous bundel kopen. En ik heb al Heavenly Sword, Tony Hawk 8, NFS Carbon en Sing-It High School Musical.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
25e van de maand? Tof! Welke games ga je erbij halen?
In ieder geval geen MGS4quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
25e van de maand? Tof! Welke games ga je erbij halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |