Ik zat te filosoferen over het volgend onderwerp:
Zoals iedereen weet bestaat een samenleving ook uit zgn Outlaws; mensen die buiten de wet opereren en waar je niet geen mot mee moet hebben. Ik zal er een aantal benoemen beschrijven:
MarokkanenZijn zijn algemeen wel bekend bij minderjarige meisjes die wel een een zwembad bezoeken of bij onze senioren die met een tas lopen. Hun sterke punt is hun saamhorigheid en sociale bevlogenheid en korte communicatielijnen. Dit wordt keer op keer gedemonstreerd op momenten dat een Marokkaan een telefoon pakt en een mede-Marokkaan opbelt. Binnen 2,5 minuten zal het aantal toegenomen zijn tot boven de 300. Het Guiness Book of Records heeft hiervoor een eervolle vermelding opgenomen in hun 2009-editie. Staan bekend om hun kickbox-kwaliteiten en onverschrokkenheid.
Krakers/GlobalistenDeze groep opereert wat anoniemer en is niet bij iedereen bekend. Zij zijn vooral bekend bij agenten die dienst hebben tijdens G-8 bijeenkomsten en mensen die langer dan een jaar hun vakantiwoning leeg laten staan. Hun sterke punt is hun schijt-aan-alles mentaliteit en het feit dat ze weinig te verliezen hebben. Zij hebben bijvoorbeeld geen van allen een baan. En zoals iedereen weet: wat je niet hebt kun je ook niet verliezen

Verder is bij hun de kans op omkoping veel geringer omdat zij geen waarde hechten aan dure, luxe stoffelijke zaken. Eens in de 2 weken een douche en een spuitbus met verf is voor hun ruim voldoende. Ook zij hebben als sterke punt dat zij met velen zijn, echter doordat zij vaak geen telefoon kunnen betalen zijn hun communicatielijnen wat langer.
Hells AngelsOok deze groep zal bij de meeste mensen wel bekend zijn. Opereren meestal ondergronds en is voor justitie ongrijpbaar. Opereren schijnbaar binnen de wet en hebben als ster voordeel dat hun sociale cohesie het strekst is van allemaal. Een Hells Angel zal liever sterven dan een mede-Hells Angel in de steek laten. Ook zij hebben het voordeel van grote hoeveelheden kamaraden met korte communicatielijnen. Verder beschikken zij over een strak en goed georganiseerde organisatie met duidelijke organogrammen. Als nadeel benoem ik het ontbreken van de stealth-mode. Hells Angels zijn makelijk te herkennen als zijn de Hells Angel waardoor verassingsaanvallen dodelijk kunnen zijn
AntillianenDe groep geniet vooral bekendheid in de grote steden als Rotterdam, Tilburg en Eindhoven. Ze zijn te herkennen aan hun gouden tanden en strakke kapsels. Oudere Antillianen zijn te herkennen aan hun poepvlekken op hun broek door hun opgerekte endeldarm. Hun sterke punt is hun fysieke bouw en onverschrokkenheid. Zij opereren vaak solitair omdat hun interne organisatie geteisterd wordt door onderlinge vetes. Hun nadeel is dat ze op geruime afstand zijn te horen door hun karateristieke lach geluid en volume en dat ze makkelijk in de val zijn te lokken met een paar kipnuggets.
Tot zover de korte introductie. Ik vraag me af dat wanneer deze 4 groepen met elkaar in oorlog komen wie er dan zou winnen. Ik heb hier lang over gefilosofeerd maar ik vind het erg moeilijk en heb daarom besloten jullie hulp in te roepen.
Wie o wie zou de winnaar worden van de "Battle of the Outlaws"