abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71727667
Dat is toch niet zo moeilijk, kom volgende week zelfde tijd terug en vraag haar nummer
Beneath the gold, bitter steel
pi_71729698
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef Fingon het volgende:
Dat is toch niet zo moeilijk, kom volgende week zelfde tijd terug en vraag haar nummer
Het is al een maandje of wat geleden...
En toen heb ik d'r daarna nog wel een paar keer gezien, maar uiteindelijk niets geworden.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:21:05 #203
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_71789425
Een nieuw dieptepunt in mijn carrière

Van het weekend in een of ander dorp naar een tent geweest met buren (1 paartje en 4 vriendinnen) die ik op een festival dit jaar heb leren kennen. Ik had behoorlijk veel gedronken, meer dan ik normaal doe. Behalve dat ik gemerkt heb dat in dorpen niet moeilijk wordt gedaan over leeftijd en ze er behoorlijk direct zijn (tenminste daar in ieder geval ), kwam ik uiteindelijk te slapen in een schuur met een man/vrouw of 7. Uiteindelijk toen ik eenmaal in mijn nest lag een arm om een van mijn buurvrouwen geslagen, die dat wel prettig vond en me naar andere delen "stuurde". Erg tof allemaal, maar ik merkte dat ik zo moe en gaar was als een hond. Nou ja, na even bezig te zijn geweest voelde ik opeens dat ik een por kreeg. Ik denk dat ik slaap was gevallen, maar weet het niet eens zeker Wat ik wel weet dat ik hierna weer in slaap ben gevallen en ze het maar heeft opgegeven...

Heb me toen ik thuis besefte wat er nou eigenlijk gebeurd was wel nog verontschuldigd, en even duidelijk gemaakt dat het geen afwijzing was. Wonder boven wonder pikte ze het. Maar goed ook, want we hadden nog een meet gepland over een paar weken. Anders is het ook weer zo lastig elkaar onder ogen te komen..
pi_71791060
Zo gek is dat niet als je je tot je neus vol met drank gegoten hebt.
pi_71879171
We hadden zo ook onze eigen vriendenkring, en gingen er wel es vrienden van vrienden mee.
Ergens in noord-holland (weet ik veel waar het was) kon je wel tof uitgaan (hoewel het nu echt een kindertent is geworden ) Man of 10 ging mee, en wat meiden natuurlijk . Wat gedronken enz. Halverwege de avond vraagt een meid uit onze groep of ik met dr de vloer op wou.. Een man die niet genoeg bezopen is en met zelfrespect gaat natuurlijk niet dansen.. Na tegenstribbelen heeft ze me toch overgehaald.
We stonden daar een minuut te zwaaien, en ik vond het echt nergens naartoe leiden, dus nokte ik ermee en ging terug naar de groep. Werd ik door vrienden ondervraagd wat ik van dr vond, of ik dr leuk vond etc.
"Ja.. nja.. vind dr wel leuk, maar gewoon leuk. "
Pas de volgende week toen ik in de bus zat en ze instapte viel het kwartje dat ze wel meer wou.
Want ze keek me boos aan en ging weer zitten. Sinds die tijd negeert ze me (ja, 3 jaar later nog!!! )
We hadden een beetje voorgedronken, maar heb er toen niks gekocht. Toen dit gebeurde was ik aardig nuchter, en ik heb er toch geen spijt van.
T ging een beetje te makkelijk, en zo leuk was ze niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sjibble op 14-08-2009 16:17:42 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71897596
Had op vakantie in Ierland nog wat grappigs (ook geen blunder verder hoor). Het is daar de gewoonte om zaterdag vanaf 21uur de kroeg/discotheek in te gaan en de kroegen sluiten ook rond 00:30. Rond 23:30 is iedereen vaak dan al zo kort als een kanarie (zoals in Nederland rond 3:30 is). Goed, wij gaan rond 23:00 bij wat kroegjes kijken, stap ik nietsvermoedend een kroeg met livemuziek in (mn vriendin nog buiten wachten of het wat was) waar wat 40plussers staan te dansen.. De deur waar je die kroeg binnenstapte kwam precies uit op de dansvloer en op het moment dat ik binnen kom kijk ik recht in de ogen van een 40 plusser die blijkbaar nog geen danspartner had. Ik draai me om en wandel snel naar buiten, komt ze me achterna !!
Het gezicht van mn vriendin toen ik die kroeg uit kwam met die oude tante achter me aan was schitterrend
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:11 schreef Sjibble het volgende:
We hadden zo ook onze eigen vriendenkring, en gingen er wel es vrienden van vrienden mee.
Ergens in noord-holland (weet ik veel waar het was) kon je wel tof uitgaan (hoewel het nu echt een kindertent is geworden ) Man of 10 ging mee, en wat meiden natuurlijk . Wat gedronken enz. Halverwege de avond vraagt een meid uit onze groep of ik met dr de vloer op wou.. Een man die niet genoeg bezopen is en met zelfrespect gaat natuurlijk niet dansen.. Na tegenstribbelen heeft ze me toch overgehaald.
We stonden daar een minuut te zwaaien, en ik vond het echt nergens naartoe leiden, dus nokte ik ermee en ging terug naar de groep. Werd ik door vrienden ondervraagd wat ik van dr vond, of ik dr leuk vond etc.
"Ja.. nja.. vind dr wel leuk, maar gewoon leuk. "
Pas de volgende week toen ik in de bus zat en ze instapte viel het kwartje dat ze wel meer wou.
Want ze keek me boos aan en ging weer zitten. Sinds die tijd negeert ze me (ja, 3 jaar later nog!!! )
We hadden een beetje voorgedronken, maar heb er toen niks gekocht. Toen dit gebeurde was ik aardig nuchter, en ik heb er toch geen spijt van.
T ging een beetje te makkelijk, en zo leuk was ze niet.
vind dat geen versierblunder hoor. Het komt over alsof de lelijkste chick van het stel die nooit enig aandacht krijgt van kerels jou een beetje verleide, jij ging er uiteraard niet mee akkoord en na 3 jaar is zij die actie nog steeds niet vergeten. En jij blijkbaar ook niet .

[ Bericht 14% gewijzigd door Sport_Life op 15-08-2009 12:01:17 ]
pi_71897902
Enkele jaren terug op eerste pinksterdag met een paar vrienden de kroeg in. Cola whiskey leek me wel lekker en dat was het ook. Zoveel gezopen dat ik ongeveer achterstevoren liep. In 1 kroeg stond er een meid die tussen mij en de bar in stond. Dus ik spreek haar aan of ik er ff bij mag. Raken aan de praat en voor ik het weet sta ik met r in een bomvolle tent te zoenen. Zoals gezegd zo dronken als een aap, geen idee meer waar ik mee bezig was. Volgende dag afgesproken om 's middags een borrel te doen in onze stamkroeg. Kom binnen, de barman: JA! Wie heb jij gister gezoend? Ik: Eh, weet ik veel. E.o.a Monique ofzo? Hij lachen, FOUT, dat was mevr. X! Ow. Kan best. Was bezopen, geen idee. Bleek mevr. X een dame te zijn die niet echt de knapste was. Geen probleem, ware het niet dat ze een topsportster is. Sindsdien krijg ik van elke wedstrijd waar ze aan meedoet een update van mn maten over dr prestaties. Olympische spelen waren een grote bron van vermaak voor ze
veni...bibi...vomui
pi_71898044
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Johan25m het volgende:
Enkele jaren terug op eerste pinksterdag met een paar vrienden de kroeg in. Cola whiskey leek me wel lekker en dat was het ook. Zoveel gezopen dat ik ongeveer achterstevoren liep. In 1 kroeg stond er een meid die tussen mij en de bar in stond. Dus ik spreek haar aan of ik er ff bij mag. Raken aan de praat en voor ik het weet sta ik met r in een bomvolle tent te zoenen. Zoals gezegd zo dronken als een aap, geen idee meer waar ik mee bezig was. Volgende dag afgesproken om 's middags een borrel te doen in onze stamkroeg. Kom binnen, de barman: JA! Wie heb jij gister gezoend? Ik: Eh, weet ik veel. E.o.a Monique ofzo? Hij lachen, FOUT, dat was mevr. X! Ow. Kan best. Was bezopen, geen idee. Bleek mevr. X een dame te zijn die niet echt de knapste was. Geen probleem, ware het niet dat ze een topsportster is. Sindsdien krijg ik van elke wedstrijd waar ze aan meedoet een update van mn maten over dr prestaties. Olympische spelen waren een grote bron van vermaak voor ze
Welke sport, sumo worstelen ofzo??
pi_71898440
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik gok gewichtheffen of kogelslingeren.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:44:01 #210
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_71898538
Ik denk Anky van Grunsven
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_71898560
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:44 schreef Ezechielk het volgende:
Ik denk Anky van Grunsven
Oh dat is ook een goede kandidaad ja. Alhoewel je dat moeilijk kan vergeten, al ben je nog zo kort die lelijke paardenbek van haar vergeet je niet volgens mij
pi_71898748
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Geef ik al teveel mee prijs. Enige dame in die tak van sport die aan de laatste OS meedeed. T was niet Anky, maar wel ongeveer dezelfde schoonheid, laten we t daar maar op houden
veni...bibi...vomui
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:01:36 #213
160953 Ezechielk
pi_71898898
Ok, dan kunnen we kiezen uit:

Marianne Vos
Hilda Kibet
Lornah Kiplagat
Lieke Klaus
Elsbeth Van Rooy-Vink
Chantal Beltman
Ariane Herde
Indra Angad-Gaur
Elena Timina
Edith van Dijk
Li Jiao
Li Jie
Michaella Krajicek
Lisa Mensink
Suzanne Harmes

Iemand?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:02:12 #214
160953 Ezechielk
pi_71898908
Ik ga voor Elsbeth Van Rooy-Vink
pi_71899056
Marianne en Monique lijken redelijk op elkaar qua naam. Daarnaast komen behalve de hardloopsters, de meeste veel minder vaak in het sportnieuws.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_71899086
Marianne vos is ook wel een mogelijkheid
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:11:44 #217
160953 Ezechielk
pi_71899120
Hm, ik bedenk me nu dat ik er nog een paar overgeslagen heb.

Zwemsters met een bepaalde afstand en dat soort dingen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:12:22 #218
160953 Ezechielk
pi_71899141
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:09 schreef Wackyduck het volgende:
Marianne en Monique lijken redelijk op elkaar qua naam. Daarnaast komen behalve de hardloopsters, de meeste veel minder vaak in het sportnieuws.
Mjah, en mooi is ze ook niet:

pi_71899740
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, ik bedenk me nu dat ik er nog een paar overgeslagen heb.

Zwemsters met een bepaalde afstand en dat soort dingen.
Ik zou denken dat het echt om de sport als geheel gaat, dus niet een bepaalde afstand of bepaald subonderdeel.
pi_71899850
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Ik zou denken dat het echt om de sport als geheel gaat, dus niet een bepaalde afstand of bepaald subonderdeel.
In dat geval zijn de mogelijkheden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suzanne_Harmes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ariane_Herde
http://nl.wikipedia.org/wiki/Indra_Angad-Gaur
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lisa_Mensink

Ik gok dan op Suzanne!
pi_71902493
Een tijd geleden, ik was in tilburg gaan stappen bij een vriend.
was behoorlijk stronken, en we gingen bij brandpunt naar binnen, best wel relaxt allemaal. Meer bier drinken (Brand ).
En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'. van die vriend hoorde ik later dat ik als een volledige idioot aan het kijken was en 'uhhh oke' zei.
Waarop ze zei 'Jaah want ik vind je helemaal de bom '.
Ik ging helemaal stuk, over de bar hangen. keihard lachen enzo. Meisje is afgedropen en heel de avond niet meer gezien
pi_71904441
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Elmostyle het volgende:

En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'.
Dat is geen vraag.
pi_71904465
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Elmostyle het volgende:
Een tijd geleden, ik was in tilburg gaan stappen bij een vriend.
was behoorlijk stronken, en we gingen bij brandpunt naar binnen, best wel relaxt allemaal. Meer bier drinken (Brand ).
En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'. van die vriend hoorde ik later dat ik als een volledige idioot aan het kijken was en 'uhhh oke' zei.
Waarop ze zei 'Jaah want ik vind je helemaal de bom '.
Ik ging helemaal stuk, over de bar hangen. keihard lachen enzo. Meisje is afgedropen en heel de avond niet meer gezien
Ik moest lachen. Wat een gevoel voor humor en wat een (eigenlijk wel te verwachten) reactie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71904662
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:54 schreef Johan25m het volgende:

[..]

Geef ik al teveel mee prijs. Enige dame in die tak van sport die aan de laatste OS meedeed. T was niet Anky, maar wel ongeveer dezelfde schoonheid, laten we t daar maar op houden
Noem de naam gewoon, angsthaas. Of ben je bang dat ze met een pony achter je aan komt?
pi_71904681
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:49 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Noem de naam gewoon, angsthaas. Of ben je bang dat ze met een pony achter je aan komt?
HÚÚÚÚÚÚ!!!!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')