Het is al een maandje of wat geleden...quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef Fingon het volgende:
Dat is toch niet zo moeilijk, kom volgende week zelfde tijd terug en vraag haar nummer
vind dat geen versierblunder hoor. Het komt over alsof de lelijkste chick van het stel die nooit enig aandacht krijgt van kerels jou een beetje verleide, jij ging er uiteraard niet mee akkoord en na 3 jaar is zij die actie nog steeds niet vergeten. En jij blijkbaar ook nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:11 schreef Sjibble het volgende:
We hadden zo ook onze eigen vriendenkring, en gingen er wel es vrienden van vrienden mee.
Ergens in noord-holland (weet ik veel waar het was) kon je wel tof uitgaan (hoewel het nu echt een kindertent is geworden) Man of 10 ging mee, en wat meiden natuurlijk
. Wat gedronken enz. Halverwege de avond vraagt een meid uit onze groep of ik met dr de vloer op wou.. Een man die niet genoeg bezopen is en met zelfrespect gaat natuurlijk niet dansen.. Na tegenstribbelen heeft ze me toch overgehaald.
We stonden daar een minuut te zwaaien, en ik vond het echt nergens naartoe leiden, dus nokte ik ermee en ging terug naar de groep. Werd ik door vrienden ondervraagd wat ik van dr vond, of ik dr leuk vond etc.
"Ja.. nja.. vind dr wel leuk, maar gewoon leuk."
Pas de volgende week toen ik in de bus zat en ze instapte viel het kwartje dat ze wel meer wou.
Want ze keek me boos aan en ging weer zitten. Sinds die tijd negeert ze me (ja, 3 jaar later nog!!!)
We hadden een beetje voorgedronken, maar heb er toen niks gekocht. Toen dit gebeurde was ik aardig nuchter, en ik heb er toch geen spijt van.
T ging een beetje te makkelijk, en zo leuk was ze niet.
Welke sport, sumo worstelen ofzo??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Johan25m het volgende:
Enkele jaren terug op eerste pinksterdag met een paar vrienden de kroeg in. Cola whiskey leek me wel lekker en dat was het ook. Zoveel gezopen dat ik ongeveer achterstevoren liep. In 1 kroeg stond er een meid die tussen mij en de bar in stond. Dus ik spreek haar aan of ik er ff bij mag. Raken aan de praat en voor ik het weet sta ik met r in een bomvolle tent te zoenen. Zoals gezegd zo dronken als een aap, geen idee meer waar ik mee bezig was. Volgende dag afgesproken om 's middags een borrel te doen in onze stamkroeg. Kom binnen, de barman: JA! Wie heb jij gister gezoend? Ik: Eh, weet ik veel. E.o.a Monique ofzo? Hij lachen, FOUT, dat was mevr. X! Ow. Kan best. Was bezopen, geen idee. Bleek mevr. X een dame te zijn die niet echt de knapste was. Geen probleem, ware het niet dat ze een topsportster is. Sindsdien krijg ik van elke wedstrijd waar ze aan meedoet een update van mn maten over dr prestaties. Olympische spelen waren een grote bron van vermaak voor ze
Ik gok gewichtheffen of kogelslingeren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Welke sport, sumo worstelen ofzo??
Oh dat is ook een goede kandidaad ja. Alhoewel je dat moeilijk kan vergeten, al ben je nog zo kort die lelijke paardenbek van haar vergeet je niet volgens mijquote:
Geef ik al teveel mee prijs. Enige dame in die tak van sport die aan de laatste OS meedeed. T was niet Anky, maar wel ongeveer dezelfde schoonheid, laten we t daar maar op houdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Welke sport, sumo worstelen ofzo??
Mjah, en mooi is ze ook niet:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:09 schreef Wackyduck het volgende:
Marianne en Monique lijken redelijk op elkaar qua naam. Daarnaast komen behalve de hardloopsters, de meeste veel minder vaak in het sportnieuws.
Ik zou denken dat het echt om de sport als geheel gaat, dus niet een bepaalde afstand of bepaald subonderdeel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, ik bedenk me nu dat ik er nog een paar overgeslagen heb.
Zwemsters met een bepaalde afstand en dat soort dingen.
In dat geval zijn de mogelijkheden:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het echt om de sport als geheel gaat, dus niet een bepaalde afstand of bepaald subonderdeel.
Dat is geen vraag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Elmostyle het volgende:
En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef Elmostyle het volgende:
Een tijd geleden, ik was in tilburg gaan stappen bij een vriend.
was behoorlijk stronken, en we gingen bij brandpunt naar binnen, best wel relaxt allemaal. Meer bier drinken (Brand).
En plots komt er een meisje naar me toe met de vraag 'Je lijkt op de zoon van osama bin laden'. van die vriend hoorde ik later dat ik als een volledige idioot aan het kijken was en 'uhhh oke' zei.
Waarop ze zei 'Jaah want ik vind je helemaal de bom'.
Ik ging helemaal stuk, over de bar hangen. keihard lachen enzo. Meisje is afgedropen en heel de avond niet meer gezien
Noem de naam gewoon, angsthaas. Of ben je bang dat ze met een pony achter je aan komt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:54 schreef Johan25m het volgende:
[..]
Geef ik al teveel mee prijs. Enige dame in die tak van sport die aan de laatste OS meedeed. T was niet Anky, maar wel ongeveer dezelfde schoonheid, laten we t daar maar op houden
HÚÚÚÚÚÚ!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:49 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Noem de naam gewoon, angsthaas. Of ben je bang dat ze met een pony achter je aan komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |