Hahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 12:43 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Nog nooit een: hoj luek fobo we hebn en hop interses gemeen zulle we msne![]()
Bericht gehad
?
Omg jij hebt zoiets gedaan bij mij sjatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:26 schreef Plums het volgende:
[..]
HahahaDat is toch niet zozeer een versierblunder. Dat is gewoon Fok!
![]()
Ik heb alleen een x gehad, toen ik dronken was, dat ik de verkeerde dude aansprak om zn nr..dus niet de jongen waarmee ik daarvoor nog zo leuk hadden zitten pratenToen werd ik aangekeken van: wtf?
tik je wel helemaal?
En ik toen:
Helemaal niet. Ik sprak de goede aan, en ik had niet in de planning jou te versieren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg jij hebt zoiets gedaan bij mij sjat
Beetje anar aanleiding van een foto Pmen "Hey ik ken jou ofzo"
Was jij niet de gene die een jaar ervoor nog aan MaddoX ging vragen wie de leuke dude was? Wie wou wie nou ook alweerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef Plums het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik sprak de goede aan, en ik had niet in de planning jou te versieren.
En dus is t geen blunder. Sowieso niet omdat jij mij wou toen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef wadloper32 het volgende:
Das nog leuker, mensen die een versierblunder begaan, en elkaar vervolgens in dit forum treffen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef wadloper32 het volgende:
Das nog leuker, mensen die een versierblunder begaan, en elkaar vervolgens in dit forum treffen
So? Jij had toen n vriendin, en toen die weg was, wou je mij. En hard.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Was jij niet de gene die een jaar ervoor nog aan MaddoX ging vragen wie de leuke dude was? Wie wou wie nou ook alweer?
Niet liegen eh:) je mag er gerust voor uitkomen hou geweldig je me vondquote:Op donderdag 9 juli 2009 03:27 schreef Plums het volgende:
[..]
So? Jij had toen n vriendin, en toen die weg was, wou je mij. En hard.
Meen je dit nou serieus?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:03 schreef Rumboon het volgende:
Heb ik weer, topic dicht! Ik post 'm lekker nog een keer![]()
In Australië een keer in een backpackers-discotheek een avond kneitertjelam geworden (zoals iedereen daar die avond). Je mocht daar op de tafels dansen en na een tijdje kijken ik en een meisje (Canadees) elkaar vol lust aan. Ze begint tegen me aan te dansen en tilt af en toe haar jurkje zo op (ze had er wel een hotpants onder hoor). Duurde niet lang voordat we elkaar vol op de bek pakten. Om te zorgen dat ik daar niet met een massive boner tentoongesteld zou worden op die tafel trok ik haar mee naar een hoekje in de disco. Ze ging op een barkruk zitten en al heftig zoenend begon ik 'r een beetje te vingeren onder haar jurkje. Allebei WAAAASTED. Opeens tikte een uitsmijter ons aan, en zei letterlijk: "Get out of here, you guys are disgusting"
Dus wij naar buiten. Ik wist bij God niet waar we waren op dat moment, maar kon toch zweren dat we in de buurt van het strand waren. Dus wij al dronken rondstruinend. Op den duur vraagt ze me of ik condooms bij me heb. Heb ik altijd in mijn portemonnee, maar bedacht me opeens *KUT* Ik had mijn portomonnee aan een van de meisjes gegeven die mee waren stappen, zodat ze die in haar handtas kon doen (ik had geen zakken). Shit. Terug naar de discotheek gelopen, maar we mochten er niet meer in natuurlijk. Zag ik een vriend van me lopen langs de ingang en schreeuwde naar hem dat ie die vriendin even moest ophalen. Ik wilde gewoon mijn portemonnee. Had ie het verkeerd verstaan en stonden opeens al mijn vrienden/vriendinnen (waaronder wat zeer net opgevoede Indische meisjes) buiten, zich afvragend wat er in godsnaam aan de hand was. Kon ik dus moeilijk vertellen dat ik mijn portomonnee nodig had om een meisje op het strand te palen, mede doordat mijn scharrel ondertussen al met een groepje jongens verderop aan het aanpappen was
![]()
That made me feel so special.
Tevens TVP.
Ja sorry. Ik had inderdaad geen TVP hoeven typen na dat verhaal.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:59 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik had inderdaad geen TVP hoeven typen na dat verhaal.
welke kroegquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:17 schreef Tware het volgende:
Dit is een van mn makkelijkste regelacties en direct een vrij genante. Ik was dus lekker wezen stappen met wat maten. Rond een uurtje of half vijf is er in Groningen zo'n tent waar je heen gaat als je al flink lam bent om dan te regelen. Ik daar dus heen met nog een maat. Een behoorlijk leuk meisje liep me een beetje te eyefucken op de dansvloer, ik stond een paar meter van haar vandaan. Dus ik op haar af en wil een praatje aanknopen, maar ze duwt direct haar tieten tegen me aan, en een paar minuten laten staan we daar flink te fozen. Ze kwam wel redelijk dronken over, maar ach dat was ik ook.
Ik nam haar mee naar huis achterop mn fiets. Bij mij thuis moest ze naar de plee. Na 5 minuten wachten is er nog niet; dus ik op de deur kloppen. Was ze in slaap gevallen op de plee (ik hoorde gesnurk!!)Vervelend genoeg werd ze ook niet wakker na nog wat roepen en op de deur bonzen dus tja, ik ben maar in bed gaan liggen... Volgende dag geen spoor meer van haar te bekennen.
Blauwe Engelquote:
klopt. ideale tentquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Blauwe Engel
Tenminste dat was 3 jaar geleden dé kroeg. Ik heb daar ook nog wel wat verhalen van, maarja niet zo leuk als de rest hier
Voor hetzelfde geld neemt ze nog even je portomonee en mooie ketting meequote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:17 schreef Tware het volgende:tja, ik ben maar in bed gaan liggen... Volgende dag geen spoor meer van haar te bekennen.
Die noemen wij De Wanhoop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |