Mja.. Hoop dat zijn orginele account ook ff mag wieberenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:42 schreef Pheno het volgende:
Oh, zie het nu pas in AT, een lul die overal tvp plaatst. Erg volwassen
Nou ja, geen admin in de buurt blijkbaar, een half uur tvps zetten is al best lang....quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. Hoop dat zijn orginele account ook ff mag wieberen
Hij had al een hoop pannenkoeken kunnen bakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef Pheno het volgende:
Wel al een half uur bezig. Hij had in die tijd een vrouw kunnen verkrachten in de park.
Ook. Ik heb er maar 4 gebakken, meer dan genoegquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij had al een hoop pannenkoeken kunnen bakken.
Je moet je foto eerst ergens uploaden. Ik gebruik meestal tinypic.com. Als het daar geupload is, krijg je een link naar je fotoquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe post ik foto's op het forum? Bij hoe fucking cute was jij vroeger, gebruik ik "voeg een afbeelding toe" maar dan wordt m'n afbeelding weergeven als een kruis.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook. Ik heb er maar 4 gebakken, meer dan genoegNa 2 zit ik al vol
Ik had m geupload met imageshack, ik heb de linken gepost, maar die linken werken niet met "voeg een afbeelding toe" :Squote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet je foto eerst ergens uploaden. Ik gebruik meestal tinypic.com. Als het daar geupload is, krijg je een link naar je foto
Imageshack werkt inderdaad niet, die blokt alles wat met fok te maken heeftquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had m geupload met imageshack, ik heb de linken gepost, maar die linken werken niet met "voeg een afbeelding toe" :S
Dat was niet meer toch? Of nu ineens weer wel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Imageshack werkt inderdaad niet, die blokt alles wat met fok te maken heeft
Als ik dat zou eten weet ik dat ik 4 uur later met hevige buikpijn in mijn nest ligquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik schuif nog even een knoflookboterstokbroodje in de oven
Oohh ok, dan laat ik het wel bij linken hahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Imageshack werkt inderdaad niet, die blokt alles wat met fok te maken heeft
Volgens mij toch die kikker? Ik gebruik die lui nooit meer sindsdien, dus misschien dat het weer werkt, maar tinypic werkt wel handig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was niet meer toch? Of nu ineens weer wel?
Oh lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb photobucket, die werkt hier ook gewoonquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij toch die kikker? Ik gebruik die lui nooit meer sindsdien, dus misschien dat het weer werkt, maar tinypic werkt wel handig.
Ongezond heur!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn zat van betere imagehostsquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij toch die kikker? Ik gebruik die lui nooit meer sindsdien, dus misschien dat het weer werkt, maar tinypic werkt wel handig.
Maar wel lekkerquote:
Oh, knoflook is prima (gisteren en hele door de guacamole, lekke rmeuren na zelfs een dag, door je porieenquote:
Imageshack blokkeert FOK!. Je moet dus een andere host kiezen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had m geupload met imageshack, ik heb de linken gepost, maar die linken werken niet met "voeg een afbeelding toe" :S
Nee man dat is allang niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jouw broodje net zo veel met knoflook te maken heeft als een konijn met hemelvaart.quote:
Luister jij dan maar naar dat Iets van jequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jouw broodje net zo veel met knoflook te maken heeft als een konijn met hemelvaart.
Ergens in een fabriek zal er wel wat knoflookaroma langs gevlogen zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jouw broodje net zo veel met knoflook te maken heeft als een konijn met hemelvaart.
Van iemand die er naar ademde?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergens in een fabriek zal wer wel wat knoflookaroma langs gevlogen zijn
Zoietsquote:
Nou, imageshack lukte niet en ik heb het net opnieuw gedaan met tinypic en dat is wel gelukt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man dat is allang niet meermaar goed, ik host altijd op m'n eigen stekje, geen zin in dat soort gekleuter
Ah, ok. Mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou, imageshack lukte niet en ik heb het net opnieuw gedaan met tinypic en dat is wel gelukt.
Ah, ok. Mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou, imageshack lukte niet en ik heb het net opnieuw gedaan met tinypic en dat is wel gelukt.
jah de zon schijntquote:
quote:
Hete klamme witte ranzigheid om lekker van te smullenquote:
Rijstepap? Ja, wel lekker. Ik heb er nu kersenjam er door gedaan, maar zonder iets is ook al goed te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Hete klamme witte ranzigheid om lekker van te smullen![]()
Denk ik?
Hier ookquote:
Puick. Wanneer?quote:
goed zo. Een echte kapitein bevaart ook de Rode Zeequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
Rijstepap? Ja, wel lekker. Ik heb er nu kersenjam er door gedaan,
Dat sowieso. Ik duik er zelfs in!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed zo. Een echte kapitein bevaart ook de Rode Zee
Iets met twee feestdagen die op dezelfde dag vallen?quote:
ZIe PI....quote:
Hier ook hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier allang al, al volgens mij vanaf uurtje of 17.
Oh hahahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
Hier ook al een tijd, mijn BBQ opmerking ging over iets anders
Er zijn nu twee top tieners in de KSC
Jullie zijn allebei niet eens twintigers meer, dus opdonderen graagquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
Arbeiten krengquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet ik hier nog echt gaan werken ook
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei niet eens twintigers meer, dus opdonderen graag
Muts.quote:
En nu? Je gaat Tong80 achterna?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik werk, neuk en doe nog eens wat anders dan fokken.quote:
Lijkt er af en toe anders niet opquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik werk, neuk en doe nog eens wat anders dan fokken.
Overpaid sport.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
whehehe.. Oplichting vinden ze de aankoop van Ronaldo (lokale mensen @ journaal)
Selectief kijken, bad modquote:
Nee dan die honkbalcontracten in de US. NY Yankees geeft de komende jaren meen ik 1,6 miljard (!!) uit aan 3 nieuw aangetrokken spelers. Oh en een nieuw clubhuis van anderhalf miljard kan er ook wel af.quote:
Ik heb daar dezelfde mening over als voetbal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan die honkbalcontracten in de US. NY Yankees geeft de komende jaren meen ik 1,6 miljard (!!) uit aan 3 nieuw aangetrokken spelers. Oh en een nieuw clubhuis van anderhalf miljard kan er ook wel af.
Teringjantje. Dat is dan hun inkomen? Of de transfersom?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan die honkbalcontracten in de US. NY Yankees geeft de komende jaren meen ik 1,6 miljard (!!) uit aan 3 nieuw aangetrokken spelers. Oh en een nieuw clubhuis van anderhalf miljard kan er ook wel af.
Ja. Ik voel de haat, jeweetz.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat doe ik al tijden, weet je toch?
Nee wacht ik moet me nuancerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Teringjantje. Dat is dan hun inkomen? Of de transfersom?
heb je een voel computer of is je pc zeer gevoelig voor bepaalde reeksen tekens ? loopt hij hierdoor een virusje opquote:
Ik heb geen pc, jij computerbarbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je een voel computer of is je pc zeer gevoelig voor bepaalde reeksen tekens ? loopt hij hierdoor een virusje op?
Een macbook. PC's zijn voor windows gebruikers.quote:
macbooks zijn voor alto's die zichzelf zien als Verlichte Zielen. Nou ja, dat mag natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een macbook. PC's zijn voor windows gebruikers.
Dropshotquote:
Ik zal het kleine stapje naar cumshot dan maar posten he?quote:
thanxquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het kleine stapje naar cumshot dan maar posten he?
Ik voel me inderdaad een stuk verlichter, maar dan in een andere betekenis. Geen zorgen dat mijn werk crasht geeft al een stuk verlichter gevoel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
macbooks zijn voor alto's die zichzelf zien als Verlichte Zielen. Nou ja, dat mag natuurlijk
Aah das zo een waar jeje vader vertrouwd achter kan laten zonder iets te mollenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een macbook. PC's zijn voor windows gebruikers.
Windows is op zich niet zo gek hoor, maar Vista is wel kut met perenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef Pheno het volgende:
En dan moeten we naarVista
op het werk
Ik gok dat ik weer op die laptop een linuxdistro zet, dat gewindows is nergens voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |