Geen nieuwe lading eroverheen dus. Lucky you.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was gelukkig nog bezig met de appelsap van het scherm halen
wtf!! achterbakse rascist!quote:Een leuke meid Ik ben niet zo'n man van de types. Maakt me niet uit of ze slim/blond/doker etc. Zolang ze maar eens een poging wil wagen om een echte relatie te beginnnen. Ik vindt gewoon dat ik daar aantoe ben. Maar de mwiden waar ik nu mee gaan gaan er vanuit dat het altijd maar een onenightstand is.
Sinds wanneer zijn mensen met blond haar een ras?quote:
Een wat?quote:
Hij doelt zeker op de Germanen. Oh wacht, hij maakt 'slim' ook dikgedrukt...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn mensen met blond haar een ras?
ff kijken of ik hem terug kan verplaatsen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef Torso het volgende:
[..]
Heb ik hem niet in gestart maar is hierheen verplaatst
Het is treurig gesteld met de kennis van onze prachtige taal op dit forum, Isa.quote:
Hoe vond je m'n foto?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit lijkt overigens wel te werken voor de torso. Ook maar proberen dan:
Hoi,
Mijn naam is UIO_AMS
Ik ben 33 jaar en werk in Amsterdam.
In het weekend verblijf ik trouwens ook in Amsterdam.
Ze noemen mij ook wel "UIO" of "Dennis"
Mijn hobby's zijn squash en dobbelsteenreizen. Verder ga ik graag uit.
Ik ben op zoek naar een fuckbuddy in de omgeving van Amsterdam, maar ik durf ook wel wat te reizen.
Ik stel uiteraard wel eisen maar stuur in een reply maar een foto of een verhaaltje.
Fapbaar.quote:
Een onenightstand dan?quote:Ik ben overigens niet op zoek naar een fuckbuddy, dus helaas
Welke leeftijd?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit lijkt overigens wel te werken voor de torso. Ook maar proberen dan:
Hoi,
Mijn naam is UIO_AMS
Ik ben 33 jaar en werk in Amsterdam.
In het weekend verblijf ik trouwens ook in Amsterdam.
Ze noemen mij ook wel "UIO" of "Dennis"
Mijn hobby's zijn squash en dobbelsteenreizen. Verder ga ik graag uit.
Ik ben op zoek naar een fuckbuddy in de omgeving van Amsterdam, maar ik durf ook wel wat te reizen.
Ik stel uiteraard wel eisen maar stuur in een reply maar een foto of een verhaaltje.
nee nog nietsquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:25 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Heb je nu al belletjes of smsjes gehad?
Ik zoek eigenlijk een vader voor onze kinderen, maar dat schijnt af te schrikken, dus een leuke relatie is ook prima.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fapbaar.![]()
[..]
Een onenightstand dan?
Een legale.quote:
Daar was TS toch voor in?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een vader voor onze kinderen, maar dat schijnt af te schrikken, dus een leuke relatie is ook prima.
maak anders even een eigen topicquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een vader voor onze kinderen, maar dat schijnt af te schrikken, dus een leuke relatie is ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |