Tenminste een onderwerp waar ik een beetje verstand van hebquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:51 schreef KudFokker het volgende:
Godverdomme, hoor net dat ik morgen naar Groningen moet morgen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tenminste een onderwerp waar ik een beetje verstand van heb
dus of Kluts wel of niet van de partij is, is voor jou slechts een klein detail?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn van die kleine details, kniesoor die daar op let.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:51 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
Gezocht: Lange man die mijn problemen met nattigheid wil verhelpen. Waterpomptang gewenst.
Stomme monteur komt pas morgen.
Ik ben wel lang, maar geen idee hoe dat allemaal werkt hoorquote:
Snap je de negeertheorie nou nog niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dus of Kluts wel of niet van de partij is, is voor jou slechts een klein detail?
dat klinkt ook niet lief
Hier is het gewoon zwart , misschien door de drankquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom is mijn eigen tekst ineens groen gekleurd?
Idd! Zo had ik het nog niet eens bekeken!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dus of Kluts wel of niet van de partij is, is voor jou slechts een klein detail?
dat klinkt ook niet lief
Paddo'squote:Op donderdag 11 juni 2009 15:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hier is het gewoon zwart , misschien door de drank
Negeertheorie?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef halfbearad het volgende:
Snap je de negeertheorie nou nog niet?
Waarom zou je ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd! Zo had ik het nog niet eens bekeken!
Ik bedoel mn vakje, je kan dat aangeven, maar dat heb ik voorzover ik weet niet gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hier is het gewoon zwart , misschien door de drank
En dat is erg omdat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:51 schreef KudFokker het volgende:
Is dat de brandende vraag?quote:
Ver rijdenquote:
Jij niet en de maagden volgens mij... Wat maakt dat jou?quote:
Neuken is het antwoord, nooit de vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |