quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef heksehiel het volgende:
Ok, vraagje: Wie heeft buiten mijzelf om nog meer NIET met iemand uit singles geneukt?
Ok, vraagje: Wie heeft buiten mijzelf om nog meer NIET met iemand uit singles geneukt?
quote:
1quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef mrbox het volgende:
Heb je nu 2 intervieuws ? of is dat er maar 1 en dezelfde
Vraag staat in OPquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goede middag, gelijk on topic, wat wil je weten?
Heksenhiel wil weten of je iemand van hier geneukt hebt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goede middag, gelijk on topic, wat wil je weten?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
1![]()
Intervieuw?Basisschoollesje box. Interview.
Moet je maar niet zo slaafs tvpenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Heksenhiel wil weten of je iemand van hier geneukt hebt.
Blijkbaarquote:
Ik ben je ff kwijt geloof ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar. Of is het een dwangneurose?
.
19:00: Shantel & Bucovina Club Orkestarquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Kluts het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar die Parkpopmeet?
geeft niet hoor, ik doelde op je "slaafse" of dus "neurotische" dwang om te tvpenquote:
Misschienquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Kluts het volgende:
En daar denk wel antwoord op te krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:29 schreef heksehiel het volgende:
Ik zie teveel vingers voor nietIk rectificeer de vraag:
Wie heeft er wel een single uit het topic geneukt
Ah, oke. Dan heb ik je weer gevonden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik doelde op je "slaafse" of dus "neurotische" dwang om te tvpen.
niets serieus.
Van jou weten we het alquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
En daar denk wel antwoord op te krijgen
Buiten het feit dat het een publiek geheim is wie hier wie geneukt heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Kluts het volgende:
Maar je woont wel op jezelf? is dat een soort aanleunwoning dan?quote:
ff serieus, voordat ik je daar antwoord op geef wil ik tieten zienquote:
ff serieus, ff niet zo serieus.. ik ben het maar hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik heb zelfs in 10 jaar fok EEN keer een afspraak gemaakt via het forum, dat was met Pien, voor de rest heb ik alleen maar mensen op meets leren kennen als ik er mee gezoend heb oid.
quote:
Lang genoeg ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
Gezocht: Lange man die mijn problemen met nattigheid wil verhelpen. Waterpomptang gewenst.
Stomme monteur komt pas morgen.
wat lekt er dan? knelkoppeling of zo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
Gezocht: Lange man die mijn problemen met nattigheid wil verhelpen. Waterpomptang gewenst.
Kan je huisgenoot niet op een stoel klimmen ofzo? Er is vast wel iemand in de buurt waar je een ladder/tang kan lenen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
Heb er ook een keer een gehad die helemaal in paniek was omdat het scherm van zijn PC zwart was geworden, maar het was gewoon schermbeveiligingquote:
Och, met drank wordt alles mooier.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:32 schreef HeatWave het volgende:
EN zoals ik al zei in het vorige topic, als het goed weer is ga ik wel naar Parkpop, anders niet.
De automatisch ontluchter lekt. Waarschijnlijk omdat ie verstopt zit. En Groningen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef erikje14 het volgende:
[..]
wat lekt er dan? knelkoppeling of zo?
(en waar zit je?)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het een publiek geheim is wie hier wie geneukt heeft.
Is wel een eind weg, maar wat voor maat is het 3/8 of 1/2?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De automatisch ontluchter lekt. Waarschijnlijk omdat ie verstopt zit. En Groningen.
Stop de pomp even, dat moet genoeg zijn om het lekken te laten stoppen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
Groningen, hmm dat is ietwat uit de buurt van Flakkeequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De automatisch ontluchter lekt. Waarschijnlijk omdat ie verstopt zit. En Groningen.
Drank en zon, weinig kledingquote:
Nou ja, je kon het een stuk slechter treffen volgens mij, lijkt me niet iets om over te miepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |