de zon schijnt hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fuck die lijn, en ga gewoon lekker droog met de tram/bus/whatever.
Het is echt kloteweer namelijk.
Werk ze MM!quote:
Sinds wanneer komt de parade ook in Amersfoort ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook! echt zo een topsfeer en leuk en en en... k zou daar wel iedere avond kunnen zitten
Werk ze ,quote:
Afoort bestaat 750 jaar en de Parade komt oorspronkelijk ook daarvandaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt de parade ook in Amersfoort ?Iedereen die daar heen gaat is er
over
Ok, wtf is de Parade?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Afoort bestaat 750 jaar en de Parade komt oorspronkelijk ook daarvandaan.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Afoort bestaat 750 jaar en de Parade komt oorspronkelijk ook daarvandaan.
DE parade!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, wtf is de Parade?
Edit: Beter gezegd, welke parade, waarvan?
Ben 1x naar de parade geweest, vorig jaar, maar was daar nog stop aan het kleffen met een scharrel en heb dus niets meegekregen van de hele paradequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:00 schreef Ripley het volgende:
Als de Parade in Amsterdam is ga ik bijna elke avond
Erg duidelijk Snuit, erg duidelijkquote:
idd " de parade "quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, wtf is de Parade?
Edit: Beter gezegd, welke parade, waarvan?
Dat is toch niet die ene met die maloten in roze stringsquote:
Alles kan daarquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is toch niet die ene met die maloten in roze strings
Dankje Ripquote:
Of, zoals ik en mijn neef ooit aan mijn oma uitlegden wat de Love Parade was:quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is toch niet die ene met die maloten in roze strings
Hai, zullen wij naar De Parade gaan?quote:
Jaaaaaaaaaaa, serieus!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, zullen wij naar De Parade gaan?
Stille disco is tof manquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, serieus!
Edit: maar dan niet naar die stomme silent disco![]()
In 1997 was dat tof. Nu is het gewoon achterhaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |