Hahahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:31 schreef Belsezar het volgende:
We hebben onbedoeld een wet tshirt hierop het werk hehe.
Collega met 3 bekertjes water knalt tegen een andere collega aan, nu zitten ze beide met natte shirtjes achter hun pctje.
En nee, helaas zijn het geen aantrekkelijke dames. Getrouwd, in de 40, meerdere kids.
Neemt niet weg dat de rest de grootste pret heeft
Nee, dat heb je bij deze toch al gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan nu natuurlijk grapjes over met volle mond praten maken, maar ik doe het niet.
Zon hier!quote:
Zeker je dans pasjes aan het oefenenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha
Ik heb net ook thee over mezelf heen gegooid
Het komt hier juist met bakken uit de hemel zettenquote:
Oja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat heb je bij deze toch al gedaan.
Ja, dat was een uur geleden hier ook zo. Maar het komt nu met bakken uit de lucht.quote:
Hier schijnt de zon, Belsezar zal wel onder weg naar huis zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat was een uur geleden hier ook zo. Maar het komt nu met bakken uit de lucht.
Die exacte beweging maakten een aantal mensen hier ook aan hun buroquote:
Kan toch heel snel slingeren en de druppels ontwijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ja kut, ik wil eigenlijk op de fiets naar mn werk maar echt zin op zeiknat te worden heb ik niet, hoewel t hier nu droog is.
Geloof ik graag ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die exacte beweging maakten een aantal mensen hier ook aan hun buro
euhquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan toch heel snel slingeren en de druppels ontwijken
Ik denk dat de regen die ik vanmiddag al heb gehad, nu bij jou isquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat was een uur geleden hier ook zo. Maar het komt nu met bakken uit de lucht.
Ik neem t graag van je over hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat de regen die ik vanmiddag al heb gehad, nu bij jou is
Jij wint met afstand de wedstrijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha
Ik heb net ook thee over mezelf heen gegooid
Nog niet maar het is bijna voorbij voor vandaag, dus de stemming stijgtquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon, Belsezar zal wel onder weg naar huis zijn
welk nummer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Leuk nummer JB nog een bedoeling ermee?
vanochtend regende het hier ook nogal hard jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik neem t graag van je over hoor.
Maar vanochtend regende het hier ook al.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet dat gedoe van mensen met PP en het weer. Ik kom dus kan niet fout gaan.
2 sisters, fiction plane, had ze gepost, maar is weer wegquote:
Een andere collega wilde een foto maken van beide voor het intranet. Dit werd geweigerd voor de zin eruit kwamquote:
Moet je ver fietsen?quote:
quote:
Ja, ik denk: dat schiet niet opquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 sisters, fiction plane, had ze gepost, maar is weer weg.
Is de sneltram geen optie, is toch maar een klein stukje lopen?quote:
Misschien heb die zich bedacht, is ie bij ze verstand gekomenquote:
Ik snap hem niet, maar zijn mijn zaken ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik denk: dat schiet niet op
Heb wel een regeltje in mn sig
Ik kan het nog welquote:
Vertel JB, any special meaning?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 sisters, fiction plane, had ze gepost, maar is weer weg.
Ik zou dan naar de vriend gaat die ook zelf echt optreedt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
OKee... probleem.. wat moet ik vanavond doen..
De ene vriend heeft me uitgenodigd om naar De Parade te gaan in Amersfoort, daar speelt Mondo Leone waar hij voor werkt... En een andere vriend om naar Rijsenhout te gaan waar hij optreed met zijn bandje
Je zegt tegen beide dat je naar de ander gaat kijken en gaat heel de avond fokkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
OKee... probleem.. wat moet ik vanavond doen..
De ene vriend heeft me uitgenodigd om naar De Parade te gaan in Amersfoort, daar speelt Mondo Leone waar hij voor werkt... En een andere vriend om naar Rijsenhout te gaan waar hij optreed met zijn bandje
ga je mee?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou dan naar de vriend gaat die ook zelf echt optreedt.
Ja. Hoewel de Parade wel geweldig isquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou dan naar de vriend gaat die ook zelf echt optreedt.
ja ik kan wel met het ov maar ik wil juist fietsen, goed voor de lijn en dan ben ik eerder thuis vanavondquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is de sneltram geen optie, is toch maar een klein stukje lopen?
Hij slaat dan ook nergens op, ik heb wel vaker sigs die uit de lucht komen vallenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, maar zijn mijn zaken ook niet.
nee, niet echt, vind het gewoon een leuk liedjequote:
Ik ben daar dus echt nooit geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Hoewel de Parade wel geweldig is
Dat is een zeer wijs besluitquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik kan wel met het ov maar ik wil juist fietsen, goed voor de lijn en dan ben ik eerder thuis vanavond
Fuck die lijn, en ga gewoon lekker droog met de tram/bus/whatever.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik kan wel met het ov maar ik wil juist fietsen, goed voor de lijn en dan ben ik eerder thuis vanavond
Ja, dat vind ik dus ook! echt zo een topsfeer en leuk en en en... k zou daar wel iedere avond kunnen zittenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Hoewel de Parade wel geweldig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |