abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 17:07:58 #51
259246 Cristal
Magical touch...
pi_70030647
Okee, Ik heb dus een Ouija bord gemaakt. Een hele mooie van hout en letters. Maar ik toen myn vraag stelde gebeurde er dus niks.. Wat doe ik fout? Moet het in de avond? moet je kaarsjes ofzo.. Moet je een spreuk zeggen.. Ik weet het niet, Maar het werkt niet. Kan iemand zeggen zodat ik wel in contact kom??
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  maandag 15 juni 2009 @ 18:37:53 #52
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70033506
met meer mensen doen vergroot de kans op ideomotor respons. Het is geen vereiste maar kan helpen.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:20:40 #53
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70087057
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:07 schreef Cristal het volgende:
Okee, Ik heb dus een Ouija bord gemaakt. Een hele mooie van hout en letters. Maar ik toen myn vraag stelde gebeurde er dus niks.. Wat doe ik fout? Moet het in de avond? moet je kaarsjes ofzo.. Moet je een spreuk zeggen.. Ik weet het niet, Maar het werkt niet. Kan iemand zeggen zodat ik wel in contact kom??
Hangt er vanaf.
Als je vraagt naar de regels wordt er meestal gezegd dat er geen regels zijn,
maar als je zegt dat het niet werkt krijg je meestal de reactie dat je het fout doet
zzz
pi_70089046
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:07 schreef Cristal het volgende:
Volgens mij is het zo dat je eerst contact moet maken. En daarna kan je pas de vraag stellen waar je antwoord op wil hebben.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:30:55 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70089579
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:16 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat je eerst contact moet maken. En daarna kan je pas de vraag stellen waar je antwoord op wil hebben.
Ja dat denk ik ook..

Ik weet niet hoe het werkt maar ik kan mij het volgende voorstellen;

Allemaal zitten aan tafel om het bord heen, emmer water naast de tafel zetten.
Kaarsjes aan, licht dimmen, misschien een rustig muziekje en lekker wierrookje branden (niet de muziek branden).
Allemaal ontspannen, rustig paar keer diep ademhalen.
Neem de tijd om goed te 'aarden', aarden is visualiseren dat je met je voeten vast staat in de grond, stevig op de grond staan als het ware.
Als je dat gedaan hebt probeer je in gedachten een lijntje naar boven te trekken.. daar knoop je het lijntje vast in gedachten.
Ontspan, en vraag of er een geest is die zich zou willen komen melden....

The rest is up to you.
The truth was in here.
pi_70090279
Waar is die emmer water eigenlijk goed voor btw?
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:53:48 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70090540
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef Flammie het volgende:
Waar is die emmer water eigenlijk goed voor btw?
Voor de enorme dorst die je krijgt he.

Nee, wat ik er van weet zou de emmer water dienen voor het einde van de sessie, dan dompel je het glas wat je gebruikt hebt onder water tot alle bubbels zijn verdwenen.
The truth was in here.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:03:42 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70090958
Even eea opgezocht voor je:

Een wijnglas wordt omgekeerd op een zogeheten ouija-bord, een bord met de letters van het alfabet en de cijfers 0 tot en met 9, geplaatst. Twee of meer personen leggen vervolgens twee vingers van de rechterhand op de voet van het glas, dat dan na enige tijd als gevolg van de invloed van aanwezige geesten en/of onbewuste spierwerking in beweging geraakt en letters op het bord aanwijst, die tezamen een boodschap zouden moeten inhouden.
Dit glaasjedraaien is niet altijd positief. Men trekt vaak de lagere geesten aan die nogal eens minder prettige dingen te vertellen hebben. Hierbij hebben ze de neiging om zich aan de 'glaasjesdraaiers' vast te klampen en energie af te tappen om hun eigen evolutie verder te zetten. Voor personen die zich daartoe (onbewust) laten leiden, kan dit nare gevolgen hebben. Er is vaak ook 1 persoon die fungeert als het medium, deze persoon kan erg vermoeid raken door de energie die er gebruikt word om te communiceren. Deze persoon kan ook last krijgen van plotselinge stemmingswisselingen.

Verder wat URL's
Uitleg van het proces

"Eerste hulp"

Gebruikerservaring
The truth was in here.
pi_70091026
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Voor de enorme dorst die je krijgt he.
En die wijn dan?
quote:
Nee, wat ik er van weet zou de emmer water dienen voor het einde van de sessie, dan dompel je het glas wat je gebruikt hebt onder water tot alle bubbels zijn verdwenen.
proost
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:20:17 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70280352
TS ben je er nog?
The truth was in here.
pi_70280381
2-0?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:55:45 #62
31101 _Led_
pi_70281159
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:20 schreef Bastard het volgende:
TS ben je er nog?
Die is nu keidood ! Heb je nou je zin ?
zzz
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:58:57 #63
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70281227
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:21 schreef Flammie het volgende:
2-0?
The truth was in here.
pi_70282121
Zou het niet doen. Genoeg verhalen van mensen die naderhand allerlei problemen ondervonden. Die hoeven niet per se allemaal niet waar te zijn.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:58:46 #65
31101 _Led_
pi_70282947
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Zou het niet doen. Genoeg verhalen van mensen die naderhand allerlei problemen ondervonden. Die hoeven niet per se allemaal niet waar te zijn.
Je kunt natuurlijk stellen dat labiele mensen eerder geneigd zijn Ouija te proberen / geloven.
In dat geval zou je mensen die het willen doen het moeten afraden, en mensen die het niet boeit rustig moeten laten doen
zzz
pi_70283564
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:58 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk stellen dat labiele mensen eerder geneigd zijn Ouija te proberen / geloven.
In dat geval zou je mensen die het willen doen het moeten afraden, en mensen die het niet boeit rustig moeten laten doen
Dat zou je kunnen stellen. Dat lijkt me echter slechts een fantasievolle stelling zonder enige onderbouwing, die op een zeer makkelijke manier het ongeloof in een wereld van spiritueel leven ondersteunt, en alle ooggetuigenverlagen van mensen met ervaring tot onzin verklaart en de ooggetuigen tot labiele fantasten.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:44:35 #67
31101 _Led_
pi_70284269
Mooi, hoe stellen dat je glas NIET wordt bewogen door een geest wordt gelabeld als "fantasievol"
zzz
pi_70284988
Geloof is de valkuil van de fantasie.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:01:50 #69
259246 Cristal
Magical touch...
pi_71644367
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 06:32 schreef Flammie het volgende:
Hier is een artikel dat ik vond op het internet;
[..]

Hier is het volledige stuk:
[..]

http://www.straightdope.c(...)s-a-ouija-board-work

En een linkje;

Ik durf, ik heb zelf al zn bord gemaakt maar het werkt niet. Ik heb alles al geprobeerd

nogmaals, iemand die claimed dit wel te kunnen (communicatie met een ouija board):
dit kunnen we dus testen door te blinddoeken Als het echt geesten zijn die het planchette laten bewegen hoef je geen zicht te hebben op de locaties van letters etc. Dus wie durft?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:33:06 #70
259246 Cristal
Magical touch...
pi_71654957
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:03 schreef Bastard het volgende:
Even eea opgezocht voor je:

Een wijnglas wordt omgekeerd op een zogeheten ouija-bord, een bord met de letters van het alfabet en de cijfers 0 tot en met 9, geplaatst. Twee of meer personen leggen vervolgens twee vingers van de rechterhand op de voet van het glas, dat dan na enige tijd als gevolg van de invloed van aanwezige geesten en/of onbewuste spierwerking in beweging geraakt en letters op het bord aanwijst, die tezamen een boodschap zouden moeten inhouden.
Dit glaasjedraaien is niet altijd positief. Men trekt vaak de lagere geesten aan die nogal eens minder prettige dingen te vertellen hebben. Hierbij hebben ze de neiging om zich aan de 'glaasjesdraaiers' vast te klampen en energie af te tappen om hun eigen evolutie verder te zetten. Voor personen die zich daartoe (onbewust) laten leiden, kan dit nare gevolgen hebben. Er is vaak ook 1 persoon die fungeert als het medium, deze persoon kan erg vermoeid raken door de energie die er gebruikt word om te communiceren. Deze persoon kan ook last krijgen van plotselinge stemmingswisselingen.

Verder wat URL's
Uitleg van het proces

"Eerste hulp"

Gebruikerservaring

Thaaaaaaaaaaaaaankss.
werkt alleen niet bij mij!:(
pi_71658021
Ik doe het af en toe voor/met anderen,
er kan niet veel gebeuren behalve dat je jezelf gek maakt.

En als je daar dus vatbaar voor bent, of je jezelf op zit te naaien, dan moet je je ier niet mee bezig houden.
Je zal dan geheid, met of zonder tussenkomst van iets externs (geest oid), in no time slapeloze nachten hebben, een zogenaamde poltergeist in je keuken hebben wonen, en uiteindelijk tussen de witte jasjes belanden.

In het andere geval kan het leuk, interessant, nuttig, ondersteunend, of compleet waardeloos zijn.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:55:20 #72
259246 Cristal
Magical touch...
pi_71660500
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:33 schreef Exoteria het volgende:
Ik doe het af en toe voor/met anderen,
er kan niet veel gebeuren behalve dat je jezelf gek maakt.

En als je daar dus vatbaar voor bent, of je jezelf op zit te naaien, dan moet je je ier niet mee bezig houden.
Je zal dan geheid, met of zonder tussenkomst van iets externs (geest oid), in no time slapeloze nachten hebben, een zogenaamde poltergeist in je keuken hebben wonen, en uiteindelijk tussen de witte jasjes belanden.

In het andere geval kan het leuk, interessant, nuttig, ondersteunend, of compleet waardeloos zijn.
Heb je het bord zelfgemaakt? zo ja.. hoee?
en als je gekocht heb; waar dan..?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:06:48 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71660862
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef Cristal het volgende:

[..]

Thaaaaaaaaaaaaaankss.
werkt alleen niet bij mij!:(
Zoek maar eens op Manke, heeft deze week nog gepost.. vanuit een psychiatrische inrichting, vraag hem eens om zijn ideeen
The truth was in here.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:07:00 #74
259246 Cristal
Magical touch...
pi_71675895
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zoek maar eens op Manke, heeft deze week nog gepost.. vanuit een psychiatrische inrichting, vraag hem eens om zijn ideeen
Lijkt me heel sterk dat je in een pysichiatrische inrichting op internet mag.
en als je op internet mag.. dan ga je ook nog eens op Fok.nl << klinkt heeeeeeeel
vreeemd.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:29:16 #75
31101 _Led_
pi_71676548
Maar in principe moet het dus ook gewoon met een muis kunnen, dat ze letters op je scherm aanwijzen.
Scheelt je weer zo'n bord maken.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')