abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:36:28 #26
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69962178
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 06:32 schreef Flammie het volgende:

nogmaals, iemand die claimed dit wel te kunnen (communicatie met een ouija board):
dit kunnen we dus testen door te blinddoeken Als het echt geesten zijn die het planchette laten bewegen hoef je geen zicht te hebben op de locaties van letters etc. Dus wie durft?
de TS wil er zelf 1 maken en proberen ,
open een test topic
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_69962188
Goed Idee

Edit: nm het word toch volgebaggerd of gesloten
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:56:13 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69962296
Serieus antwoord:
Ik zou het niet doen, je weet niet waar je je mee bezig houdt ik ken mensen uit mijn naasten vriendenkring die dit ook voor de gein deden een aantal keer en daar zijn echt rare dingen bij voorgevallen.. NIET DOEN!

TRU antwoord: Leuk voor een test, post je bevindingen.
The truth was in here.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:47:17 #30
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69964275
Ik heb Ouija borden, dus als TS geinteresseerd is doe ik ook wel mee
Dat niet alleen, ik verzorg hapjes, borreltjes en een gezellige avond.
Who's in?

@ flammie
Ouija is al duizend keer getest met geblinddoekte mensen. Het ging als volgt: 5 neutrale mensen die niet volledig skeptisch waren en ook niet volledig weggezweefd met dit soort zaken mochten een spelletje op het ouija bord spelen. Zoals verwacht bewoog het planchette(ideomotor response). Om te controleren of het echt een ouija effect of een ideomotor effect was werden de toeschouwers geblinddoekt.. Dat niet alleen het bord werd STIEKEM omgedraaid. Er gebeurde natuurlijk precies wat je zou verwachten indien je NIET met geesten praatte.. Het planchette ging naar de foute hoeken omdat de mensen dachten dat het bord nog goed omgedraaid lag(m.a.w. ideomotor).

Psychotisch worden dmv een ouija is geen bewijs van bezetenheid of van geesten. Het is als met hypnose. Hypnose en trance is nooit wetenschappelijk aangetoond, een wensverlangen van de toeschouwer (it's all in the head). Zo ook met Ouija. Nogmaals als je niet weet hoe het werkt, is ideomotor (ook bij een pendel) heel erg deceptive. Weet je wel hoe het werkt.. tsja.

inderdaad, de beste manier om geesten op te roepen moet wel dmv een plastic massageproduceerd bordje zijn met een letterplankje(wat ook nog heel makkelijk te bewegen is zodat het meteen ideomotor response schreeuwt).
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:37:26 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69965590
Psychotisch worden door een houten of plastic ouija bord ? nog nooit van gehoord
hoort dat bij bij ideomotor response en hoeveel mensen waren psychotisch na die duizend testen
door dat stuk plastic of hout ....

[ Bericht 46% gewijzigd door Summers op 12-06-2009 10:45:53 ]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:03:46 #32
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69966459
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:37 schreef Summers het volgende:
Psychotisch worden door een houten of plastic ouija bord ? nog nooit van gehoord
hoort dat bij bij ideomotor response en hoeveel mensen waren psychotisch na die duizend testen
door dat stuk plastic of hout ....
Ben je nu bewust aan het trollen of snap je dit echt niet?
Nja, ik ga uit van het goede in de mens dus zal ik het nog een keer uitleggen(sommige mensen hebben meer dan 334334x iets uitleggen nodig en geduld is een schone zaak ):
je raakt niet psychotisch van een stukje hout maar door de gedachte erachter. Het wensverlangen, het geloven erin en daarna random zaken ermee asoscieren.

"hoort dit ook bij ideomotor response"

troll antwoord, ga ik niet op antwoorden.

laatste stukje:
troll antwoord, ga ik ook niet op antwoorden, sorry
pi_69966598
Ik heb het gedaan en nu zit ik opgescheept met de geest van het Wassenaarse babylijkje dat de hele nacht door blijft janken

Niet doen dus!
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:09:02 #34
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69966643
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 11:07 schreef starla het volgende:
Ik heb het gedaan en nu zit ik opgescheept met de geest van het Wassenaarse babylijkje dat de hele nacht door blijft janken

Niet doen dus!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:32:17 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69967320
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 11:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ben je nu bewust aan het trollen of snap je dit echt niet?
Nja, ik ga uit van het goede in de mens dus zal ik het nog een keer uitleggen(sommige mensen hebben meer dan 334334x iets uitleggen nodig en geduld is een schone zaak ):
je raakt niet psychotisch van een stukje hout maar door de gedachte erachter. Het wensverlangen, het geloven erin en daarna random zaken ermee asoscieren.
dus van gedachtes en wensverlangens en geloof raak je psychotisch
geld dat ook voor mensen die in god en Allah en boedha en in intelligent buitenaards leven geloven ?
Of geld dat alleen bij ouija borden van plastic of hout .
en hoeveel mensen van die duizend testen ( believers en skeptici ) werden psychotisch volgens dat onderzoek omdat ze
geloofden dat het een geest was ipv ideomotor ?
Je zegt zelf dat ze geblinddoekt waren en het bord stiekem werd omgedraaid .
quote:
"hoort dit ook bij ideomotor response"
ik ben niet aan het trollen , je verzint zelf maar iets nav dat onderzoek en noemt mensen uit het niets psychotisch zonder enig onderzoek .
quote:
troll antwoord, ga ik niet op antwoorden.
je antwoorden worden steeds vreemder en steeds verder van de werkelijkheid af dus laat idd maar zitten .
  † In Memoriam † vrijdag 12 juni 2009 @ 11:32:45 #36
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_69967329
quote:

Niet doen dus!
OMG
Serieus, ik zou het niet doen. Je weet nooit welke deuren je openzet. En ja.. ik geloof in geesten.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:41:14 #37
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69967623
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 11:32 schreef Summers het volgende:

[..]

dus van gedachtes en wensverlangens en geloof raak je psychotisch
geld dat ook voor mensen die in god en Allah en boedha en in intelligent buitenaards leven geloven ?
Of geld dat alleen bij ouija borden van plastic of hout .
en hoeveel mensen van die duizend testen ( believers en skeptici ) werden psychotisch volgens dat onderzoek omdat ze
geloofden dat het een geest was ipv ideomotor ?
Je zegt zelf dat ze geblinddoekt waren en het bord stiekem werd omgedraaid .

[..]

ik ben niet aan het trollen , je verzint zelf maar iets nav dat onderzoek en noemt mensen uit het niets psychotisch zonder enig onderzoek .
[..]

je antwoorden worden steeds vreemder en steeds verder van de werkelijkheid af dus laat idd maar zitten .
je verward mijn bericht met onderzoeken met berichten waarin mensen daadwerkelijk krankzinnig werden of gingen doden omdat een "geest" hun dit ingefluisterd zou hebben.
Ik stel nergens dat tijdens de onderzoeken mensen psychoses gingen vertonen ofzo,dit maak je er zelf van.
Wat maakt jou denken dat ik stel dat je van hout psychotisch wordt(waar stel ik dit? heb ik dit ooit gesteld dan?)

Ik verzin niks n.a.v. dat onderzoek omdat ik dat onderzoek NIET gebruikt heb bij mijn mening (twee aparte dingen). Jij hoort en leest vervolgens wederom enkel wat je wilt lezen en horen. het onderzoek staat LOS van mensen die "glaasje-gingen-draaien" en daardoor psychoses ervaarden (om verschillende redenen[lees bv. folie a deux syndroom e.d.]).

En over werkelijkheid en daar ver van af staan kun jij als geen ander over praten. Ik heb serieus nog nooit zo een wereldvreemd iemand gezien die zo vaststaat aan "gevoel" en wat "iemand ervaard".
Je kunt dit positef als negatief opvatten.
pi_69990219
Al je paranoia wordt wanneer je eigen hand gaat naar '" Evil". Dan zou ik het niet doen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_69993862
Weet je, ik zou het gewoon niet doen en dat zeg ik uit de bodem van mijn hart. En ikz eg het zooo vaak tegen mensen die het willen proberen, wat schiet je er mee op om het te proberne? En dan beweegt dat dingetje? Dan ben je bang en voel je je wekenlang kut en geteisterd omdat er weet-ik-veel-hoeveel ankers in je lichaam zitten die je er niet zomaar uit krijgt en daardoor energie van je afgepakt word en dat is dan nog het allerminste dat er kan gebeuren...

Houd het liever bij nieuwschierigheid, en mocht je het tóch willen doen (tegen beter weten in!!!) vraag dan eerst bescherming aan van je gids (NIET VAN DE ENGELEN!!!!!!! Val ze aub niet lastig met je domme bullshit en gevaar waarin je JEZELF brengt die hebben wel belangrijkere zaken aan hun hoofd...!!!! JIJ kiest er voor om dit te doen het is een vrijwillig iets en dus niet iets wat nood betreft dus laat ze maar gewoon met rust) Hulp begeleiding en bescherming van je gids vragen (ook als je hier niets vanaf weet, hij is er voor je zelfs al geloof je niet in hem hij is er voor je en helpt je met alles ook al is hij het er niet mee eens wat dus zéker het geval gaat zijn betreft glaasje draaien)...

Nou goed genoeg tijd verspild aan nog een iemand die glaasje wil draaien en daarmee zichzelf in gevaar brengt waarom doe ik dit eigenlijk nog joh GA JE GANG LEKKER EIGENLIJK ALS JE HET ZO GRAAG WILT maarja.. 10 voor 7 in de ochtend ik ga leeeekker mijn bed in
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:01:15 #40
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69995008
Ok, who's in, PM me voor een Ouija sessie
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:02:32 #41
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_69996006
Ik zou het niet zomaar ff voor de gein doen. Toen ik in dienst zat, had een meisje ook een keer zo'n bord meegenomen, en er gebeurden best freaky dingen
pi_69996093
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 06:49 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Weet je, ik zou het gewoon niet doen en dat zeg ik uit de bodem van mijn hart. En ikz eg het zooo vaak tegen mensen die het willen proberen, wat schiet je er mee op om het te proberne? En dan beweegt dat dingetje? Dan ben je bang en voel je je wekenlang kut en geteisterd omdat er weet-ik-veel-hoeveel ankers in je lichaam zitten die je er niet zomaar uit krijgt en daardoor energie van je afgepakt word en dat is dan nog het allerminste dat er kan gebeuren...

Houd het liever bij nieuwschierigheid, en mocht je het tóch willen doen (tegen beter weten in!!!) vraag dan eerst bescherming aan van je gids (NIET VAN DE ENGELEN!!!!!!! Val ze aub niet lastig met je domme bullshit en gevaar waarin je JEZELF brengt die hebben wel belangrijkere zaken aan hun hoofd...!!!! JIJ kiest er voor om dit te doen het is een vrijwillig iets en dus niet iets wat nood betreft dus laat ze maar gewoon met rust) Hulp begeleiding en bescherming van je gids vragen (ook als je hier niets vanaf weet, hij is er voor je zelfs al geloof je niet in hem hij is er voor je en helpt je met alles ook al is hij het er niet mee eens wat dus zéker het geval gaat zijn betreft glaasje draaien)...

Nou goed genoeg tijd verspild aan nog een iemand die glaasje wil draaien en daarmee zichzelf in gevaar brengt waarom doe ik dit eigenlijk nog joh GA JE GANG LEKKER EIGENLIJK ALS JE HET ZO GRAAG WILT maarja.. 10 voor 7 in de ochtend ik ga leeeekker mijn bed in
Op wat voor manier breng je jezelf dan in gevaar? Heeft die geest dan via een wireless verbinding contact met je? Zou het misschien niet kunnen zijn dat er helemaal geen geest is maar dat je puur door de kracht van suggestie paranoïde wordt (mits je daarvoor aangelegd bent) ?

Ik vind het nogal link om, toch vrij bekende psychologische verschijnselen, te linken aan bovennatuurlijke zaken, waarmee je dus eigenlijk impliciteert geen hulp nodig te hebben omdat je er niks aan kan doen? Alleen al de manier waarop jij praat en tegen dingen aan kijkt, kan al een trigger zijn voor een psychotische aanval, je maakt associaties en verbanden die er niet zijn, je verlegt je zintuigelijke waarneming naar impulsen die geen betekenis hebben, waardoor je jezelf ervan overtuigt dat er geesten zijn, terwijl andere mensen er geen verband of betekenis in zien.

Een ouija bord werkt op diezelfde manier...
pi_69996301
Overigens, ik adviseer mensen om dit spel eens te combineren met psychedelische drugs en wat wiet. Lijkt me ook zo'n domper als je erachter komt dat jezelf met je vinger het spel speelt. Met psychedelica ben je sowieso al erg dissociatief en gevoelig voor suggesties. Echter, voor de mensen die succes hebben geboekt zónder drugs adviseer ik eens dringend contact op te nemen met een psychiater. (no offence)
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:56:57 #44
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69997311
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:06 schreef Nee het volgende:

[..]

Op wat voor manier breng je jezelf dan in gevaar? Heeft die geest dan via een wireless verbinding contact met je? Zou het misschien niet kunnen zijn dat er helemaal geen geest is maar dat je puur door de kracht van suggestie paranoïde wordt (mits je daarvoor aangelegd bent) ?
Als je daar aanleg voor hebt komt dat hoogst waarschijnlijk al eerder naar boven dan bij een ouija bord .
quote:
Ik vind het nogal link om, toch vrij bekende psychologische verschijnselen, te linken aan bovennatuurlijke zaken, waarmee je dus eigenlijk impliciteert geen hulp nodig te hebben omdat je er niks aan kan doen? Alleen al de manier waarop jij praat en tegen dingen aan kijkt, kan al een trigger zijn voor een psychotische aanval,
net als een verbroken relatie , alcohol en andere drugs enz enz .
quote:
je maakt associaties en verbanden die er niet zijn, je verlegt je zintuigelijke waarneming naar impulsen die geen betekenis hebben, waardoor je jezelf ervan overtuigt dat er geesten zijn, terwijl andere mensen er geen verband of betekenis in zien.
Heb je er ooit weleens aan gedacht dat ze wellicht verbanden en associaties maakt die jij niet maakt maar die er wel zijn en net als miljoenen andere mensen haar zintuigelijke waarnemingen verlegt naar impulsen die wel betekenis hebben ? Jij persoonlijk ziet geen verband of betekenis , andere mensen wel hoor , misschien je toch iets meer verdiepen in je medemens op andere vlakken .
quote:
Een ouija bord werkt op diezelfde manier...
Een simpel avond stappen en lekker dronken worden ook , pas je op de volgende keer dat je uit gaat ? je weet nooit of dat je psychose triggered ., mits je daar aanleg voor hebt .
( no offence ) maar je ziet duidelijk dingen over het hoofd en maakt er iets van wat het niet is .
  † In Memoriam † zaterdag 13 juni 2009 @ 12:28:03 #45
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_69998152
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 11:02 schreef Darklight het volgende:
Ik zou het niet zomaar ff voor de gein doen. Toen ik in dienst zat, had een meisje ook een keer zo'n bord meegenomen, en er gebeurden best freaky dingen
Vertel!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zaterdag 13 juni 2009 @ 13:23:04 #46
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70000123
haha nee, dat is persoonlijk, ook voor haar
Weet niet of ze geregistreerd is op FOK!, hele gebeuren is al minstens 10jaar geleden, maar was er toen wel van overtuigd dat er krachten ware die je beter met rust kan laten
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:23:30 #47
259246 Cristal
Magical touch...
pi_70002467
Wat voor dingen zyn er dan gebeurt?
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 07:56 schreef Bastard het volgende:
Serieus antwoord:
Ik zou het niet doen, je weet niet waar je je mee bezig houdt ik ken mensen uit mijn naasten vriendenkring die dit ook voor de gein deden een aantal keer en daar zijn echt rare dingen bij voorgevallen.. NIET DOEN!

TRU antwoord: Leuk voor een test, post je bevindingen.
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:26:00 #48
259246 Cristal
Magical touch...
pi_70002529
Starla, ik woon zelf in Wassenaar xD En er bestaat geen wassenaars babylijke geest
quote:

Niet doen dus!

[ Bericht 7% gewijzigd door Cristal op 13-06-2009 15:32:39 ]
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  maandag 15 juni 2009 @ 10:43:08 #49
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70018742
ok, nogmaals: wanneer en waar Ouija? mijn aanbod staat.
Het lijkt me een goed idee om ook wat believers erbij te hebben of wat ervaren mensen die het vaker gedaan hebben

Ik zorg voor:
- Ouija bord
- gezellige of spirituele sfeer(inc wierook etc)
- Beetje New age muziek of whatever
- kaarsen
-borrels en hapjes
  maandag 15 juni 2009 @ 10:54:37 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70019059
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:43 schreef Michielos het volgende:
ok, nogmaals: wanneer en waar Ouija? mijn aanbod staat.
Het lijkt me een goed idee om ook wat believers erbij te hebben of wat ervaren mensen die het vaker gedaan hebben

Ik zorg voor:
- Ouija bord
- gezellige of spirituele sfeer(inc wierook etc)
- Beetje New age muziek of whatever
- kaarsen
-borrels en hapjes
Gezellig en leuk initiatief, maar ik sla af omdat ik er niet mee wil werken
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')