SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Zoek je op google op gevonden, vind je dit:quote:
Ik heb nog 5 minuten geen zin meer!quote:
daar kan je wel een of twee kutcollega's mee omleggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zoek je op google op gevonden, vind je dit:
[ afbeelding ]
Dat zou ik er 1tje laten leven, en alles op mijn kut collega bruiken! whehehehequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef tripack het volgende:
[..]
daar kan je wel een of twee kutcollega's mee omleggen
Ik ookquote:
fijne vakantiequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
VAKANTIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
en allebei bedankt voor de inzetquote:
Goed weekend alvastquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:03 schreef tripack het volgende:
[..]
fijne vakantie![]()
[..]
en allebei bedankt voor de inzet
Fijne vakantie knakkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
VAKANTIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Hallo allemaal! Hebben we er nog een beetje zin in?
JAAAAAAquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Sm0keZ het volgende:
nu heb ik nog veul minder zinquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Sm0keZ het volgende:
een middag dutje schijnt goed te werken voor je creativiteit en oplossingsvermogenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb net wel even lekker geslapen zeg.. Ben maar om 12 uur naar huis gegaan
alleen als je het snel en in een spoiler zetquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Friday12 het volgende:
mag ik hier nog klagen over technische dingen of moet ik maar anoniem op me kloon gaan klagen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef tripack het volgende:
[..]
alleen als je het snel en in een spoiler zet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]bool setcookie ( koekje,Friday12) zoiets??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]* Droxz.nl doet koek uit de trein gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
bool setcookie ( koekje,Friday12) zoiets??lol
* Friday12 rent snel achter trein aan en vangt koekje opquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl doet koek uit de trein gooien
wel erge nerd humor op deze manierquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
* Friday12 rent snel achter trein aan en vangt koekje op
joh mijn hersens doen pijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:30 schreef tripack het volgende:
[..]
wel erge nerd humor op deze manier
ik stop er ook gelijk mee
whehehequote:
WTF ook in onz ookquote:
met je ma/pa/broer en vriend was het niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef Crazy-p het volgende:
bijna weekend tot donderdag
f nou ja.. eerst tot maandag in centerparcs zien te overleven
met mn ma.. mn broer.. mn vriend.. en mn schoonmoederquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
met je ma/pa/broer en vriend was het niet?
bijna danquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
met mn ma.. mn broer.. mn vriend.. en mn schoonmoeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
Ik denk dat ik vandaag gewoon nóg maar een keer om 12 uur naar huis gaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:10 schreef Crazy-M het volgende:
nog 8 uurtjes werk
Hier raam echt helemaal open
dude hoe kom je aan me fotoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar is ie weer, de enige echte
[ afbeelding ]
draakjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:25 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
bijna weekend!
Mogguh dracuquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:25 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
bijna weekend!
Jeweetschquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:25 schreef tripack het volgende:
[..]
dude hoe kom je aan me foto![]()
zit je weer op die mega relaxte werkplek van je
hihihi ow ja die kwartiertjes!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh dracu
Jazeker, nog maar 14 kwartiertjes
ow ja dat had ik je nog willen vragenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
Helaas zonder guitar hero vandaag
Of ik je een serenade wil komen brengen met m'n Guitar Hero-gitaar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja dat had ik je nog willen vragen
ik had je idd wel willen zien spelenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of ik je een serenade wil komen brengen met m'n Guitar Hero-gitaar?
Dat wordt nu ff lastig hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had je idd wel willen zien spelen
das dan weer jammerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
Helaas zonder guitar hero vandaag
ja daarom had ik je het willen vragen, maar dat ben ik dus gewoon vergetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat wordt nu ff lastig he
Dit nummer heb ik al wel een aantal keer uitgespeeld.. Hoewel ik het niet zelf ben op het filmpje
Want..? Je hebt ook guitar hero thuis?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja daarom had ik je het willen vragen, maar dat ben ik dus gewoon vergeten
ja ik heb het geleend van mn zus!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Want..? Je hebt ook guitar hero thuis?
Ik zag trouwens wel een Wii staan nu je het zegt
morguuhquote:
Te laatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga eens werken jij, voordat je weer in de dag top dinges komt!![]()
mogguh
morguuhquote:
Naja misschien maar goed ook dat je het me niet had gevraagd.. Dan kan ik namelijk weer niet eerder bij dat ding vandaan komen voordat ik alles op expert 5 sterren heb gehaaldquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik heb het geleend van mn zus!
en ja ik heb ook een wii
dan waren jullie wel heeeeeel lang geblevenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja misschien maar goed ook dat je het me niet had gevraagd.. Dan kan ik namelijk weer niet eerder bij dat ding vandaan komen voordat ik alles op expert 5 sterren heb gehaald
whehehehe verslaafdequote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naja misschien maar goed ook dat je het me niet had gevraagd.. Dan kan ik namelijk weer niet eerder bij dat ding vandaan komen voordat ik alles op expert 5 sterren heb gehaald
Hangt er vanaf, als je Guitar Hero: Aerosmith had, zat ik binnen 2.5 uur weer buitenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan waren jullie wel heeeeeel lang gebleven![]()
Heyquote:
Op?quote:
ja nou ja dan had ik het op het einde gevraagd ha haquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als je Guitar Hero: Aerosmith had, zat ik binnen 2.5 uur weer buiten
ja of om niet in de dag top dinges lijsten te komenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op?
dat ik ga werken?
alleen als het moet
Guitar Hero 3: Legends of Rock en Guitar Hero: Metallica zijn m'n favorieten iigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja nou ja dan had ik het op het einde gevraagd ha ha
ik weet niet welke delen ik heb liggen, er liggen er 2
Oh daar ben ik niet mee bezig, vind het leuk om de dag erna te zien of ik veel gepost heb, maar welke plaats ik behaal interesseert me nou echt nietsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja of om niet in de dag top dinges lijsten te komen
ha ha zo bedoel ik het ook niet hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet mee bezig, vind het leuk om de dag erna te zien of ik veel gepost heb, maar welke plaats ik behaal interesseert me nou echt niets
heb idd aerosmith, maar ook legends of rock liggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Guitar Hero 3: Legends of Rock en Guitar Hero: Metallica zijn m'n favorieten iig
Nja ben wel eerlijk: als ik niet op het werk zou fokken zou ik een hoop minder posts hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zo bedoel ik het ook niet hoor![]()
zag gewoon je post staan
als ik gewoon zou werken wanneer ik zou moeten ik ook hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ben wel eerlijk: als ik niet op het werk zou fokken zou ik een hoop minder posts hebben
eigenlijk best erg
weet je wat nog het erge is; mn werk is gewoon klaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik gewoon zou werken wanneer ik zou moeten ik ook hoor
is het zo weinig of ben je zo snelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je wat nog het erge is; mn werk is gewoon klaar
net de post gekregen, maar die is ook over een half uurtje afgehandeld.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken dat, toen ik dit werk mocht doen was er voor zeker een half jaar werk, had het met 6 weken afquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beidenquote:
tering wat ben jij vroeg op of een vrije dagquote:
Hoop het.. Beetje afhankelijk van bloedwaarde enzo!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen vakantie ganger
ff prikken en dan weer bed in?
prikdagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
tering wat ben jij vroeg op of een vrije dag
belachelijk he wat je mee moet slepenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoop het.. Beetje afhankelijk van bloedwaarde enzo!
We hebben gister zitten tellen hoeveel ik ongeveer mee moet nemen voor een week..![]()
Als ik nu weer te laag zit moet ik zo weer nieuwe dozen gaan regelen
bah, mag je nooit terug prikkenquote:
Aparte tasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
belachelijk he wat je mee moet slepen
nee kinderachtig hequote:
en jullie moeten ook gewoon lekker op vakantie kunnen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:19 schreef lynda het volgende:
[..]
nee kinderachtig he![]()
Ik hoop dat ik vandaag als echte echte echte afsluiter even flink bloed![]()
(het boeit mij niet wat mijn bloedwaarde is, ik ben er gewoon niet tot volgende week zondag.. dus als ze willen prikken moeten ze maar op vakantie komen.. zo gek zijn ze niet)
Ja nee zo erg ga ik niet overdrijvenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toen wij naar tunesie gingen was dat mn handbagage
da's ook meer dan zatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja nee zo erg ga ik niet overdrijvenTien a twaalf doosjes zijn genoeg
morguuh vrijdag de 12equote:
succesquote:
succes hequote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:39 schreef lynda het volgende:
* lynda heeft prikvrouw er alweer uitgetrapt..
2.8![]()
Die zien we nooit meer terug![]()
En maar 11 dozen mee op vakantie
Mijn neefquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Gaan er nog mensen naar Rammstein 6 december?
Kaarten gaan om 10 uur in de verkoop
http://www.livenation.nl/event/2683/Rammstein-tickets
quote:
jeeeeuujquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:39 schreef lynda het volgende:
* lynda heeft prikvrouw er alweer uitgetrapt..
2.8![]()
Die zien we nooit meer terug![]()
En maar 11 dozen mee op vakantie
ja maar die is in eigen belang ha haquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Doe ze!
* lynda vertrekt nog ff naar bed!
Over 2 uur weer richting volgende ziekenhuis afspraak
snurkzequote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Doe ze!
* lynda vertrekt nog ff naar bed!
Over 2 uur weer richting volgende ziekenhuis afspraak
nop maar nog altijd coole showquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Gaan er nog mensen naar Rammstein 6 december?
Kaarten gaan om 10 uur in de verkoop
http://www.livenation.nl/event/2683/Rammstein-tickets
en zo te zien is dat maar goed ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef Friday12 het volgende:
virus scanners zijn net kakkerlakken
ONuitroeibaar
nee want dat ding trekt mijn pc vast en das niet fijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en zo te zien is dat maar goed ook
welke virusscanner staat erop dan? op die ouwe bak van jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee want dat ding trekt mijn pc vast en das niet fijn
landesk ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
welke virusscanner staat erop dan? op die ouwe bak van je
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:44 schreef draculettetje het volgende:
zo spontaan kaarten voor rammstein besteld ha ha
whehehe wat is dat voor rukscanner danquote:
Ja ga je ook?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:44 schreef draculettetje het volgende:
zo spontaan kaarten voor rammstein besteld ha ha
weer wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]ik wist niet dat je daarvan hield
![]()
ik vind hun muziek soms wel goed, maar een hele avond zou ik niet trekken denk ik
Je zult er geen spitj van krijgen, die gasten hebben écht vette showsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weer wat geleerd vandaag
vond de laatste cd ook niet zo hoor, alleen heb altijd geroepen hun eens live te willen zien
dat gaat nu dus gebeuren!
daarom wou ik ze ook echt een keer zien! ga jij nu ook weer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je zult er geen spitj van krijgen, die gasten hebben écht vette shows
Ben de vorige keer in Gelredome ook geweest, wat een optreden was dat zeg
Yepquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daarom wou ik ze ook echt een keer zien! ga jij nu ook weer?
zoals je zegt een rukscanner dat ding vreet 700 geheugen alleen en soms 80~99% cpu stomme troepquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe wat is dat voor rukscanner dan![]()
In de KSC heeft iemand ze al binnenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep
Met veel moeite kaarten besteld net.. maar het is iig geregeld
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar die is in eigen belang ha ha
GAST!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb al 2e tarzan hier op m'n bureau liggen![]()
Die andere 2 worden via de post bezorgd
Ben net 5 min wakkerquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben net 5 min uit gefapt
Nu tijd om een doekie te score hahahha
Dat doe ik toch ook nietquote:
morguuh gastquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ben net 5 min wakker![]()
Nu tijd om koffie te score hahahha
Mogguh!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:49 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuh gast![]()
ongekend ik ben gewoon echt aan het werk!
Ik zit echt zo hard muziek te luisteren dat mijn overburen er zelfs last van krijgen denk!quote:
mhoa bijna welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh!
Je bent aan he "werk"Toch niet "druk" aan het "werk" he?
jij vrij, beller "werkt" thuis, en ik ben zelfs bezig.... en de rest? werken/wegquote:
Beller "werkt" thuis?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef tripack het volgende:
[..]
jij vrij, beller "werkt" thuis, en ik ben zelfs bezig.... en de rest? werken/weg
je wordt letterlijk wakker geschudquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Beller "werkt" thuis?
Het is hier erg rustig ja voor een edit vrijdag
Damn, ik ben iig wel wakker zeg.... ik voel die bas door mijn hele lichaam heen hahahaha
De hele straat om precies te zijn!quote:
Daarom loop ik dan altijd even naar buitenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:16 schreef Friday12 het volgende:
ik wil vloeken omdat iets telkes niet werkt alleen denk dat ze er hier niet zo blij mee zijn dan
een rustig plekje opzoeken??quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:16 schreef Friday12 het volgende:
ik wil vloeken omdat iets telkes niet werkt alleen denk dat ze er hier niet zo blij mee zijn dan
wat een klote site is dat zeg, heb wel tig fout meldingen gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep
Met veel moeite kaarten besteld net.. maar het is iig geregeld
heb ze nog netjes op mn bureaublad staan maar klaar om uit te printen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb al 2 e-tickets hier op m'n bureau liggen![]()
Die andere 2 worden via de post bezorgd
het is een 5 mans bedrijf de plee zit om max 10m afstandquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:22 schreef tripack het volgende:
[..]
een rustig plekje opzoeken??
wc's misschien?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oke ook jou belang
ow ja en hallo droxz!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh lieverd!![]()
![]()
En hoe is het met Draakje vandaag?helemaal happy, want tot aan 0955 uur wist ik nog niet eens dat ik naar rammstein zou gaan en een half uur later had ik 2 kaartjes ha ha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik nog 7 uurtjesquote:
en dan moet ie beginnen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 points to goldfinger1963
* Friday12![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 points to goldfinger1963
* Friday12![]()
het is mijn jubileum biertje voor jou als je maar grappige pics gaat posten want ik word pissig hierquote:
nou oké he. omdat jij het bent danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is mijn jubileum biertje voor jou als je maar grappige pics gaat posten want ik word pissig hier![]()
na alle dagen kut weer schijnt de zon en ik zit ergens waar er maar 1 raam is![]()
en ik zit daar niet dichtbij
hijs niet leuk ik wil gifjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou oké he. omdat jij het bent dan![]()
[ afbeelding ]
.quote:
doe mij maar een pineauquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
het is vandaag vrijdag de 12e![]()
* Friday12 zegt bier voor iedereen![]()
life is pointlessquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
die zijn hier allemaal geblocked
het is bier of niets je kan nu nog kiezenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe mij maar een pineau![]()
is beter voor mijn tandvlees
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe mij maar een pineau![]()
is beter voor mijn tandvlees
Ja goed hoorquote:
Spuit 11quote:
Heeeey Tripack!quote:
is een cognac wijn van 17%quote:
pak ik lekker zelf welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is bier of niets je kan nu nog kiezen
jah lekker zijn gangetjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja goed hoor![]()
Met jou?
[..]
Spuit 11![]()
[..]
Heeeey Tripack!![]()
Alles goed?
geestelijk goed, lichamelijk verneukt. maja bijna weekendquote:
jij bent blijquote:
punt 1 valt over te twistenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geestelijk goed, lichamelijk verneukt. maja bijna weekend
tis dat je jarig bent vandaag, anders had je weer zweepslagen gehad hoorquote:
Warm...heel warmquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:09 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker zijn gangetje
en daar dan in verwegistan
quote:
Bijna weekend idd! Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das lief van jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis dat je jarig bent vandaag, anders had je weer zweepslagen gehad hoor
grote jongenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook niet al ben ik blij dat iets dat ik heb gemaakt eindelijk werkt =D
omdat je vrije dagen niet moet plannen maar moet levenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
Waarom gaan vrije dagen nooit zoals in de planning staat?....
Grow up dude....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat je vrije dagen niet moet plannen maar moet leven
is je website eindelijk af ja ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook niet al ben ik blij dat iets dat ik heb gemaakt eindelijk werkt =D
Doen wij mannen dat ooit echt?quote:
dude het duurt nog zeker een maandquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is je website eindelijk af ja ?
dikke lan party's in de biebquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
wel cool
http://www.spitsnieuws.nl(...)amen_in_de_bieb.html
iedereen gaat maar wegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geen zin meer. ik peer hem denk ik over 30 minuten
ik was dan ook om 7.30 begonnen vandaagquote:
de helft heeft ook vakquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was dan ook om 7.30 begonnen vandaag
ben ik ook wel aan toe, maar moet nog tot eind volgende maand wachtenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben ik ook wel aan toe, maar moet nog tot eind volgende maand wachten
whahahaha lekker wakker worden dan hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:20 schreef Droxz.nl het volgende:
Mogguh!
Ik net naar beneden bakkie koffie scoren... net 5 min wakker...
koffie gemaakt met senseo... wil net naar boven gaan, zie ik in ene een slaapzak op de bank...
Ligt er gewoon een dude te slapen.. zal wel een vriend van me broer zijn ofzo
FF wat anders Crazy-m, wat doet die "vrouw" in jou hyves?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahahaha lekker wakker worden dan haha
Welke vrouw ?????quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
FF wat anders Crazy-m, wat doet die "vrouw" in jou hyves?
"vrouw"quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"vrouw"o haha die persoon haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken de gekste mensenDie gast gaat zich ombouwen
Maar laatste tijd niet meer echt contact mee. Nogal zwaar irritant persoon de laatste tijd hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o haha die persoon haha.
ik ken de gekste mensenDie gast gaat zich ombouwen
Maar laatste tijd niet meer echt contact mee. Nogal zwaar irritant persoon de laatste tijd hahaIk zat op je hyves... zag die foto en dacht... dat is geen vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maarja, er zijn wel gekkere mensen op deze wereld!
Ga je nog wat leuks doen dit weekend dan?*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is al weer aan de 2de werkdag bezig
gister om 7:00 bed uitgebeld voor storing
lol, zo hoort hetquote:Op maandag 15 juni 2009 09:57 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen![]()
ik werd opgehouden door een collega die ik aan het werk moest zetten
whehehquote:
lekker zo op zondag vroeg eruit.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is al weer aan de 2de werkdag bezig
gister om 7:00 bed uitgebeld voor storing
morguuhquote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Natalie het volgende:
Werk? Welk werk?
Mijn collega zal zeker geen 'geen reet' te doen hebben. Aangezien hij mijn werk mag doen terwijl ik geniet van mijn vakantie
mja lekker gebbqd , voor de rest hoest ik zowat mn longen eruitquote:
kijk! dat zijn nog eens tekstenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Natalie het volgende:
Werk? Welk werk?
Mijn collega zal zeker geen 'geen reet' te doen hebben. Aangezien hij mijn werk mag doen terwijl ik geniet van mijn vakantie
toch geen collega gehad die naar mexico of USA is geweest??quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja lekker gebbqd , voor de rest hoest ik zowat mn longen eruit
Ja goed hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 07:41 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
ha sgele je bent er weer! hoe gaat ie?
Last van Tacohoest ja?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja lekker gebbqd , voor de rest hoest ik zowat mn longen eruit
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:06 schreef tripack het volgende:
Enorme penis op politiebureau
wat een topic van onze eigen eindbaas Smokez
ga eens heel gouw werken nouquote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Natalie het volgende:
Werk? Welk werk?
Mogguh vakantiegangert!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
goede morgen!
23 graden in de voortent, en heerlijk geslapen
Sgelequote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja goed hoorHoeist hier?
![]()
[..]
Last van Tacohoest ja?
[..]
quote:
morguuh vakantiegangersquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
goede morgen!
iets met stroomstoring hahaquote:
hier ergens, 2e boom linksquote:Op maandag 15 juni 2009 10:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh vakantiegangert!![]()
Waar zit je ergens?
Ja inderdaad! Bevalt me wel hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef tripack het volgende:
[..]
Sgeleje bent weer in het land met de constante stroom en water
Oh daar! Da's goed toeven!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hier ergens, 2e boom linksnaast lyn
Eet smakelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef lynda het volgende:
[..]
hoi! nu weer tijd om droxz richting het ontbijt te slepen.. honger!
droxzquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
goede morgen!
whehe dat lijkt mij ookquote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Bevalt me wel hoor
[..]
Oh daar! Da's goed toeven!
hoop het niet, je weet maar nooit natuurlijk.quote:
drenthe, 15 km van assen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Bevalt me wel hoor
[..]
Oh daar! Da's goed toeven!
mogguhquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Droxz.nl het volgende:
goede morgen!
eetsequote:Op maandag 15 juni 2009 10:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
drenthe, 15 km van assen.
o ik moet vreten scoren
quote:
Lieverdquote:
Morguhquote:
en hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lieverd
F.U.B.A.R. zal blij zijn met me
belde um net wakker
Goed en drukquote:
Prrrrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |