hopelijk doen we niet de hele week met dit topicquote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]Slowchats zijn er om gezellig te zijn!
![]()
Dit is het topic waar:
* Waar de werkweek weer opnieuw begonnen is
prr?quote:
jij bent ook druk geweest de laatste tijdquote:
Is mn nieuwe stopwoordjequote:
Heyquote:
whehehe zal um alvast aanpassenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hopelijk doen we niet de hele week met dit topic
hoe kom je op zo'n stopwoordjequote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is mn nieuwe stopwoordjeniet op letten
[..]
Hey![]()
Door het maar steeds te herhalenquote:
das het vervelende van zulke woordjesquote:Op maandag 15 juni 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Door het maar steeds te herhalen
Viel me ineens op dat ik het wel erg vaak tegen een vriend zei
Kom er alleen niet meer af
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef tripack het volgende:
[..]
das het vervelende van zulke woordjes
hier was het 17 dus geniet er maar vanquote:
handig zo'n voortentquote:
Drenthe, 15 km van Assenquote:
Net de parasol maar opgezet, en de voorkant van de tent open gezet hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 12:04 schreef tripack het volgende:
[..]
handig zo'n voortentkan je nog es tropisch worden dan
is het daar alleen warm of schijnt de zon ook nog es een keer??quote:Op maandag 15 juni 2009 12:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net de parasol maar opgezet, en de voorkant van de tent open gezet hoor
2 x fan aan
in dit tempo gaat het misschien wel lukkenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hopelijk doen we niet de hele week met dit topic
ik moet zo nogquote:
Hier nu even wat minder, maar aardige zon hier hoorquote:
whehehequote:
Heb hier gisteren wel een fakkel aangestoken... kwam alleen ietsie pietsie meer vuur vanaf dan dat wij dachten.... 20 liter water verder... niet uit te krijgen dat ding!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb hier gisteren wel een fakkel aangestoken... kwam alleen ietsie pietsie meer vuur vanaf dan dat wij dachten.... 20 liter water verder... niet uit te krijgen dat ding!
[ afbeelding ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | _-~~~-_ _-~~~-_ /~ ~\ : , \ ' ~ , |: : { /~~\ :--~""""\.: : \ (... : /^\ /^\ ; ~\_____ | | | |:~ / |__O|_|O|; ( / O \ \ ( `\_______/) `\ \ / ) ~-------~'\ / \ : || | | || | |.======[]==+'| (~~~~) | |~) / \ | | \ ~\ \___/)______/^\__|_/ `\ // | | | | `\__//' | | | | ~~ (~~~~) (~~~) / =\..' =_ |__________)________)-jurcy |
Niemand heeft zin. dus tja , het gaat wel goedquote:
ok hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Niemand heeft zin. dus tja , het gaat wel goed
quote:
ik sliep om 2 uur en wekker maakte me gvd weer wakker om 7 uurquote:Op maandag 15 juni 2009 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
whoah! lucifer stokjes onder mn oogleden vandaag is geen overbodige luxe
je hebt iig heerlijk 5 hele uren lekker kunnen slapenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]wb
[..]
ik sliep om 2 uur en wekker maakte me gvd weer wakker om 7 uur
niet echt ik heb 3 wekkers motten zettenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt iig heerlijk 5 hele uren lekker kunnen slapen
wheheh hier net geen 6 uur geslapenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niet echt ik heb 3 wekkers motten zetten
nadat ik het doorhad dat de wekker afging had ik er al 2 uitgezet in mijn slaap
dat begrijp ik dus echt nooit van mensen. ik heb er maar één nodig.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
niet echt ik heb 3 wekkers motten zetten
nadat ik het doorhad dat de wekker afging had ik er al 2 uitgezet in mijn slaap
ik heb er 10 op men telefoon en ik zet dat ding op zijn max geluidquote:Op maandag 15 juni 2009 14:26 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh hier net geen 6 uur geslapen
maar dat is wel slecht hoor
ik heb er maar 2![]()
snachts opblijven is geen probleem maar ben geen ochtend mens en word echt niet wakkerquote:Op maandag 15 juni 2009 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat begrijp ik dus echt nooit van mensen. ik heb er maar één nodig.
doe voor mij ook maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
whoah! lucifer stokjes onder mn oogleden vandaag is geen overbodige luxe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |