Lijkt me leuk en lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien moet je eens komen eten als hij er wèl is... Met de eventuele meet schop ik hem de deur uit (nou ja, eerlijkgezegd denk ik dat hij zelf dekking zoekt).
Hihi.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi.
En toch zie ik het zó voor me: een Mini-Mo met blonde staartjes die zit te spelen op de grond.
Slikquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik zit net die rekening te bekijken. Schoonmaakkosten van 56.000 euro
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
En schoon dat het was!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef Houzer het volgende:
DaD ik heb gedroomd over je benen.
Groetjes,
Houzer
Sportief ende bijdehandquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zie ik ook wel eigenlijk voor me ja. En dan niet met autootjes aan het spelen, maar met motors.
*gas geef geluiden maakt*
Je hoeft niet per se iets te eten waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, moet eigenlijk nog wel ff wat eten voordat ik richting fysio ga. Sta de hele tijd besluiteloos voor de kastjes en de koelkast, maar ik weet niks.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben ze met een gouden tandenborstel het portiek gedaan ofzo?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sportief ende bijdehandMet de goedmoedigheid van René. Dat zou nog best eens een leuk kind kunnen worden
Ik houd niet zo van proppen eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se iets te eten waar je zin in hebt.
Gewoon wat pakken en naar binnen proppen.
je hebt geen tijd, en geen zin, en je móet iets eten. dan dus maar iets waar je niet van geniet en geen zin in hebt. hoppa. gewoon doen. omdat t goed voor je is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van proppen eigenlijk
Er is een brand geweest, vandaar. Alleen woonde ik er toen niet meer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slik
Wat hebben ze allemaal schoongemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |