Ja bij wijze van hé!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slaan nog wel. Maar wel lief van je
. Niet dat slaan dan he
.
Uhm huh wat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu de Mexicaanse griep een pandemie is?? Krijgen ze waarschijnlijk meer subsidie mee voor vaccins?
Of word ik een buitenbeentje als ik het niet heb gehad?
Dat zinnetje heb ik ook 5 jaar lang tegen mezelf gezegd....hopelijk kom je er ook ooit achter dat het niet waar hoeft te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yep. Maar als ik me daaraan zou houden, kom ik in no-time flink aan. Geen lijf is hetzelfde.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zinnetje heb ik ook 5 jaar lang tegen mezelf gezegd....hopelijk kom je er ook ooit achter dat het niet waar hoeft te zijn
Het voelt veel fijner om normaal te eten en dan zelfs nog af te vallen
Ik las fiese ... misschien moet ik ook een oogonderzoekquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Kom er net achter dat ik nog nooit friese sex heb gehad
En nou is het echt tijd om te gaan
*zenuwachtig voor oogonderzoek*
Thanksquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
Goodbye wat een mooi cijfer![]()
*geeft pluim*
Zijn de gegevens op die website betrouwbaar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Normaalwaarden voor mannen (vetpercentage) (http://www.eigenkracht.nl/tests/lichaamsvetpercentage)
Leeftijd (in jaren) Vetpercentage (in %)
17 - 29 15,0
30 - 39 17,5
40 - 49 20,0
50+ 20,0
Hmmm helemaal verkeerd onthouden dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Normaalwaarden voor mannen (vetpercentage) (http://www.eigenkracht.nl/tests/lichaamsvetpercentage)
17 - 29 15,0
30 - 39 17,5
40 - 49 20,0
50+ 20,0
Geen idee. Maar ik kom dergelijke percentages ook op andere websites tegen. Ik geloof dat loveli een betrouwbare website kent.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zijn de gegevens op die website betrouwbaar?
Ik zit de zogenaamde taille-heupverhouding te berekenen en volgens die verhouding loop ik een zeer hoog risico met betrekking tot mijn gezondheid.En dat geloof ik dus niet
electronische vetmeters zijn niet echt betrouwbaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef The_Hives het volgende:
mag ik een vraagje stellen:?
Ik heb een gezond gewicht enzo hoor en ben niet aan het afvallen, maar hopelijk hebben jullie wat kennis over vetpercentages en gewicht ed
Sinds ik een nieuwe baan heb (lees actiever werk) ben ik 4 kilo afgevallen terwijl ik meer en ongezonder eet. Daarvoor sportte ik vrij veel en kan nu nog maar 1 of 2 keer in de week. Daarom was ik wel verbaasd dat ik evengoed afviel (wat ik dus niet wil).
Nu was ik vandaag in de sportschool en heb ik mijn vetpercentage laten meten (op een digitale weegschaal). Daar kwam een percentage van 10,1 uit.De fitnessinstructeur vond dat ik echt op moest passen en dat ik aan moet komen (wat op zich niet verkeerd zou zijn) omdat ik echt op de ondergrens zit volgens hem. Maar als ik nu mijn bmi bereken (uit de link in de OP) kom ik uit op 20,4 wat een gezond gewicht is.
Dus wie heeft er nou gelijk. Is die 10% leidend of kan ik beter van de bmi uitgaan? En dan graag niet zeggen eet gewoon alle dagen friet, want ik werk vaak 's avonds en dan is het toch al vaak afhaal/friet of broodjes van de AH enzo
en dat is dus het rare, tov de vorige keer is mn spiermassa een beetje gegroeid (2%) en toch die kilo's er vanaf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:59 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou uitgaan van het vetpercentage. Als je aankomt in spier gaat je gewicht omhoog, maar gaat je vetpercentage omlaag. Het is gezonder om veel spier en weinig vet te hebben en daardoor een hoger gewicht, dan veel vet en weinig spier, maar daardoor wel een gezond gewicht. En gezond eten is een stuk belangrijker voor je lijf dan een goed BMI, dus ik zou de ongezonde zooi niet al te vaak eten.
Maar 10,1 als ondergrens? Volgens mij mochten mannen veel lager zitten met hun vetpercentage? Als je besluit aan te komen: dan liever in spieren (waardoor je vetpercentage wel weer omlaag gaat).
Hoe/wat kan ik nu even niet opzoeken, ik SOG.
thnx voor de tipsquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Tien procent is best laag The_Hives. En omdat spieren zwaarder dan vet zijn is het helemaal niet gek dat je BMI toch hoog genoeg is. Dit bewijst alleen maar dat een BMI niet zaligmakend isJe zou je vraag ook eens in het bodybuilderstopic of het "goddelijk lichaam"topic kunnen stellen.
Ik denk iig dat je fitnessinstructeur gelijk heeft en dat je op moet passen. Ik heb alleen geen idee wat je er aan kunt doen. Ja, meer noten en vette vis eten.
damn, ik moet dus bijna naar de 17% voor een normale waarde.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
17 - 29 15,0
30 - 39 17,5
40 - 49 20,0
50+ 20,0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |