ik wilde bijna in dat FB topic mee-kusje-kroelenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, welkome afwisseling op het knufkusjekroel-gehalte daar.
ja, ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat ze wel gelijk hebben eigs.
Dattemquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Mijn avocado-tomaat-mais-kip-paprika-sla wraps waren lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Dat soort topics lees ik gewoon niet... Weet toch niet wat ik ermee moet maar aan jou reactie vind jij het zelfs te erg?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat topic over maatje 32. Ik weet niet zo goed wat ik er nou van moet vinden...
hihi ik iig niet neequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Waar is Greys als je d'r nodig hebt?Niemand hier die van musicals en al die over the top gein houdt he?
Niet??quote:
Ik zou heel wat over hebben voor maat 36, maar ben bang dat dat voor mij gewoon niet haalbaar is. Dus dan nóg verder willen naar 32 vind ik wel wat overdreven ja. Maar ik snap de TS ook wel weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat soort topics lees ik gewoon niet... Weet toch niet wat ik ermee moet maar aan jou reactie vind jij het zelfs te erg?
áls jij nou eerst eens 1500 kcal ging eten ipv 800....quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou heel wat over hebben voor maat 36, maar ben bang dat dat voor mij gewoon niet haalbaar is. Dus dan nóg verder willen naar 32 vind ik wel wat overdreven ja. Maar ik snap de TS ook wel weer. Alleen ze pakt het niet handig aan met haar Red Bull en kebab. Maar als ik dan reacties lees als over dat overconsumeren en dat 1500 kcals ook best prima is, dan bekruipt me wel het 'zie je wel'-gevoel. Beetje dubbel dus
.
Die kon ik verwachtenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
áls jij nou eerst eens 1500 kcal ging eten ipv 800....
Yepquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet niet hoe lang jij bent XM, maar als ik wil afvallen mag ik best 1500 kcal. Mijn 'op gewicht blijven' inname is zo rond de 1900. Heb jij dat wel eens berekend op die site waarvan ze de link hier wel eens geplaatst hebben?
True.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yep. Maar als ik me daaraan zou houden, kom ik in no-time flink aan. Geen lijf is hetzelfde.
Maar goed, het gaat niet over mij, maar over de dame die maat 32 wil.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die kon ik verwachten. Nou, heb net een groot bord pasta op hoor!
Ik heb het boek ook gelezen en ik vond de film goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
20.30 draait Angels & Demons, in het 'gewone-plebs-bioscoopje', maar ik ben bang dat de film tegenvalt na het boek
Sterkte XMquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben mensen nog leuke plannen voor het weekend?
Wij vertrekken zo richting Purmerend, morgen de uitvaart, zaterdag moet ik werken (ALV) en zondag Efteling. Lekker vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |