quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
p.s. Ik vind haar wel een type voor Emimich. Passen goed bij elkaar qua uiterlijk.
Als ik op pica 1 zou afgaan zou ik haar APK keuren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:38 schreef Siniti het volgende:
Mét make up is het ook geen lekker wijf.
quote:p.s. Ik vind haar wel een type voor Emimich. Passen goed bij elkaar qua uiterlijk.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik op pica 1 zou afgaan zou ik haar APK keuren.
Pica 2 is rijp voor de schroot, daar valt niks meer aan te redden. ¤1000- slooppremie is mooi meegenomen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik op pica 1 zou afgaan zou ik haar APK keuren.
Pica 2 is rijp voor de schroot, daar valt niks meer aan te redden. ¤1000- slooppremie is mooi meegenomen.
Waar zeg ik dat ? Quote me pls.quote:
Haast revolutionair.... een pareltjequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef Fries het volgende:
Goed topic trouwens... Origineel bovenal...
Die heeft de voorkant nog niet gezien...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die neger op de achtergrond denkt er duidelijk anders over.
Is dat de 5e turtle ?!?!?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die neger op de achtergrond denkt er duidelijk anders over.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die ketting halve zool
En die appelwangetjes![]()
![]()
Als ze haar haren eens anders deed hong ik hem er zo in.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef Rekkie het volgende:
TS komt eindelijk onder een steen vandaan_!
Misschien was de 5e turtle wel een neger ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee. Een neger. Dat zegt ie toch?
op allevier de foto's is ze niet mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:57 schreef Jerruh het volgende:
Ik denk dat er van alle mooie vrouwen wel kutfotos te vinden zijn, check celebrities onflatteus op de kiek maar eens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach, zo slecht doet ze het niet op die fotos.
Zolang ze maar (bijna) recht van voren wordt gefotografeerd ja, en profil ziet het er danig minder uit, met die enorme neus en dopogen van d'r.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:57 schreef Jerruh het volgende:
Ik denk dat er van alle mooie vrouwen wel kutfotos te vinden zijn, check celebrities onflatteus op de kiek maar eens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach, zo slecht doet ze het niet op die fotos.
Net zoalsquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:11 schreef EdAtTheBar het volgende:
Episch slecht topic.
Er zijn ontzettend veel mokkels die er veel slechter uitzien zonder make up.
Pamela had de moeder van Lady Gaga kunnen zijn, aap.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Net zoals
Pamela Anderson
[ afbeelding ]
Dit MOET een troll zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |