En dan is het dus niet eens gegarendeerd neukenquote:
Leuk cafe wel, ga er wel eens heen met collega'squote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef halfbearad het volgende:
17 juni is er eentje in de King Arthur in Utrecht geloof ik. Kost je wel geld.
Ze vind je niet leuk genoeg. simpel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik zit er half in: zij heeft bindingsangst en wil daarom "gewoon vrienden" zijn. Maar ik zie dat er meer zit bij haar...
jaaaa 28juni weerquote:
Jullie hebben mazzelquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
In haar geval klopt het wel...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jullie hebben mazzel
Ik moet dan naar Jan Smit, Nick & Simon de de 3 J's
Als het weer meezit hoor, ik ga niet in de stromende regen naar c-artiesten kijkenquote:
an sich wel handig, kan ik m'n achterstand in halenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
hoeveel personen krijg je eigenlijk te spreken? Als je een uurtje bezig bent zit je al aan de 20 ofzo
Al gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zeg jij het of moet ik het weer doen
ergens rond de 30euries ofzo?quote:
enige die ik er wil zien is millow... en idd als het brak kut weer is ga ik ook niet...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het weer meezit hoor, ik ga niet in de stromende regen naar c-artiesten kijken.
Ik weet waarom ze bindingsangst heeft: haar vorige twee relaties waren nogal benauwend voor haar omdat die types nergens heen wilden en zij heeft de ruimte nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoezo?
Bindingsangst is in mijn ogen gewoon een excuus voor het niet leuk genoeg vinden van de ander
degene waar ik was 1 drankje en wat borrelhapjes in de pauzequote:
Ik vrees het ook Arjenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik weet waarom ze bindingsangst heeft: haar vorige twee relaties waren nogal benauwend voor haar omdat die types nergens heen wilden en zij heeft de ruimte nodig.
Maar idd: waarschijnlijk vind ze me gewoon niet leuk genoeg en moet ik dat alleen nog ff accepteren
Zit er altijd stampvol. Ze hebben ook wel een mooie locatie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Leuk cafe wel, ga er wel eens heen met collega's
En drank om 90% van de mensen los te krijgen mag ik hopenquote:
Ach, West-Friesland hehquote:
Behalve de 3 J'squote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, West-Friesland hehzooitje pils en alles is leuk
het is wel gezellig meestal, maar alleen als je er lekker in het gras kan liggen met een drankje, beetje mensen kijken met muziek op de achtergrond.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
enige die ik er wil zien is millow... en idd als het brak kut weer is ga ik ook niet...
asperine?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, West-Friesland hehzooitje pils en alles is leuk
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
enige die ik er wil zien is millow... en idd als het brak kut weer is ga ik ook niet...
inderdaad dat is ook mijn doel... me reet in het gras planten, gezellig met mensen om me heen te chillenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel gezellig meestal, maar alleen als je er lekker in het gras kan liggen met een drankje, beetje mensen kijken met muziek op de achtergrond..
We zien wel wat voor weer het gaat worden.
parkpop 28juniquote:
Heel ruiterlijk van je dat je anderen ook eens een kans wilt gevenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, ik ga niet naar zo'n speedmeet gebeuren... dan krijg ik zeker klappen
Dan willen al die chicks mij nog een keer zien en zijn die gasten die niks hebben boos op me
Pils = bier, geen pillsquote:
Liep er een tijdje geleden langs op weg naar het station. zaten twee leuke meisjes te praten en 1 zat me aan te staren. Dus ik lach, ze lacht terug. Ik knipoog, ze knipoogt terug, ik zwaai, ze zwaait terug en ik loop snel naar het station want anders mis ik de treinquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zit er altijd stampvol. Ze hebben ook wel een mooie locatie.
Ik heb geen idee wat het isquote:
Weet je hoeveel daar gezopen moet worden om het leuk te hebbenquote:
OMGquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Liep er een tijdje geleden langs op weg naar het station. zaten twee leuke meisjes te praten en 1 zat me aan te staren. Dus ik lach, ze lacht terug. Ik knipoog, ze knipoogt terug, ik zwaai, ze zwaait terug en ik loop snel naar het station want anders mis ik de trein
Mis ik de trein alsnog en moet ik een uur wachten. Loop ik terug, want nu heb geen excuus om naar binnen te gaan, is inmiddels het cafe dichtgegaan en leeg![]()
Wederom een faal in het leven van kingmob
Ja, die kringmeets van jullie jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel daar gezopen moet worden om het leuk te hebben
Tja, rond een uur of 11/12 gaan de brasserijen dicht. Maar er zijn nog wel meer kroegen die langer openblijven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Liep er een tijdje geleden langs op weg naar het station. zaten twee leuke meisjes te praten en 1 zat me aan te staren. Dus ik lach, ze lacht terug. Ik knipoog, ze knipoogt terug, ik zwaai, ze zwaait terug en ik loop snel naar het station want anders mis ik de trein
Mis ik de trein alsnog en moet ik een uur wachten. Loop ik terug, want nu heb geen excuus om naar binnen te gaan, is inmiddels het cafe dichtgegaan en leeg![]()
Wederom een faal in het leven van kingmob
Hahahahquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
je moet ook naar de meets gaan waar ik bij benquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
kan je niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaan jullie al heen
Ga hier geen joetoeb kijkenquote:
In het Vondelpark hadden jullie toch ook redelijk wat op, met die geimproviseerde flesjes van julliequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je moet ook naar de meets gaan waar ik bij ben
kan ik wel thuisblijvenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga liever weer naar een schuur-meetquote:
quote:
Maar dat is geen meet meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
je moet ook naar de meets gaan waar ik bij ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |