En dan is het dus niet eens gegarendeerd neukenquote:
Leuk cafe wel, ga er wel eens heen met collega'squote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef halfbearad het volgende:
17 juni is er eentje in de King Arthur in Utrecht geloof ik. Kost je wel geld.
Ze vind je niet leuk genoeg. simpel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik zit er half in: zij heeft bindingsangst en wil daarom "gewoon vrienden" zijn. Maar ik zie dat er meer zit bij haar...
jaaaa 28juni weerquote:
Jullie hebben mazzelquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
In haar geval klopt het wel...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jullie hebben mazzel
Ik moet dan naar Jan Smit, Nick & Simon de de 3 J's
Als het weer meezit hoor, ik ga niet in de stromende regen naar c-artiesten kijkenquote:
an sich wel handig, kan ik m'n achterstand in halenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
hoeveel personen krijg je eigenlijk te spreken? Als je een uurtje bezig bent zit je al aan de 20 ofzo
Al gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zeg jij het of moet ik het weer doen
ergens rond de 30euries ofzo?quote:
enige die ik er wil zien is millow... en idd als het brak kut weer is ga ik ook niet...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het weer meezit hoor, ik ga niet in de stromende regen naar c-artiesten kijken.
Ik weet waarom ze bindingsangst heeft: haar vorige twee relaties waren nogal benauwend voor haar omdat die types nergens heen wilden en zij heeft de ruimte nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoezo?
Bindingsangst is in mijn ogen gewoon een excuus voor het niet leuk genoeg vinden van de ander
degene waar ik was 1 drankje en wat borrelhapjes in de pauzequote:
Ik vrees het ook Arjenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik weet waarom ze bindingsangst heeft: haar vorige twee relaties waren nogal benauwend voor haar omdat die types nergens heen wilden en zij heeft de ruimte nodig.
Maar idd: waarschijnlijk vind ze me gewoon niet leuk genoeg en moet ik dat alleen nog ff accepteren
Zit er altijd stampvol. Ze hebben ook wel een mooie locatie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Leuk cafe wel, ga er wel eens heen met collega's
En drank om 90% van de mensen los te krijgen mag ik hopenquote:
Ach, West-Friesland hehquote:
Behalve de 3 J'squote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, West-Friesland hehzooitje pils en alles is leuk
het is wel gezellig meestal, maar alleen als je er lekker in het gras kan liggen met een drankje, beetje mensen kijken met muziek op de achtergrond.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
enige die ik er wil zien is millow... en idd als het brak kut weer is ga ik ook niet...
asperine?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, West-Friesland hehzooitje pils en alles is leuk
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
enige die ik er wil zien is millow... en idd als het brak kut weer is ga ik ook niet...
inderdaad dat is ook mijn doel... me reet in het gras planten, gezellig met mensen om me heen te chillenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel gezellig meestal, maar alleen als je er lekker in het gras kan liggen met een drankje, beetje mensen kijken met muziek op de achtergrond..
We zien wel wat voor weer het gaat worden.
parkpop 28juniquote:
Heel ruiterlijk van je dat je anderen ook eens een kans wilt gevenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, ik ga niet naar zo'n speedmeet gebeuren... dan krijg ik zeker klappen
Dan willen al die chicks mij nog een keer zien en zijn die gasten die niks hebben boos op me
Pils = bier, geen pillsquote:
Liep er een tijdje geleden langs op weg naar het station. zaten twee leuke meisjes te praten en 1 zat me aan te staren. Dus ik lach, ze lacht terug. Ik knipoog, ze knipoogt terug, ik zwaai, ze zwaait terug en ik loop snel naar het station want anders mis ik de treinquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zit er altijd stampvol. Ze hebben ook wel een mooie locatie.
Ik heb geen idee wat het isquote:
Weet je hoeveel daar gezopen moet worden om het leuk te hebbenquote:
OMGquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Liep er een tijdje geleden langs op weg naar het station. zaten twee leuke meisjes te praten en 1 zat me aan te staren. Dus ik lach, ze lacht terug. Ik knipoog, ze knipoogt terug, ik zwaai, ze zwaait terug en ik loop snel naar het station want anders mis ik de trein
Mis ik de trein alsnog en moet ik een uur wachten. Loop ik terug, want nu heb geen excuus om naar binnen te gaan, is inmiddels het cafe dichtgegaan en leeg![]()
Wederom een faal in het leven van kingmob
Ja, die kringmeets van jullie jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel daar gezopen moet worden om het leuk te hebben
Tja, rond een uur of 11/12 gaan de brasserijen dicht. Maar er zijn nog wel meer kroegen die langer openblijven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Liep er een tijdje geleden langs op weg naar het station. zaten twee leuke meisjes te praten en 1 zat me aan te staren. Dus ik lach, ze lacht terug. Ik knipoog, ze knipoogt terug, ik zwaai, ze zwaait terug en ik loop snel naar het station want anders mis ik de trein
Mis ik de trein alsnog en moet ik een uur wachten. Loop ik terug, want nu heb geen excuus om naar binnen te gaan, is inmiddels het cafe dichtgegaan en leeg![]()
Hahahahquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
je moet ook naar de meets gaan waar ik bij benquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
kan je niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaan jullie al heen
Ga hier geen joetoeb kijkenquote:
In het Vondelpark hadden jullie toch ook redelijk wat op, met die geimproviseerde flesjes van julliequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je moet ook naar de meets gaan waar ik bij ben
kan ik wel thuisblijvenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga liever weer naar een schuur-meetquote:
quote:
Maar dat is geen meet meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
je moet ook naar de meets gaan waar ik bij ben
Een speeddate als fokmeet, dat zou wel leuk zijn!quote:
altijd nog vele malen beter dan al die artiesten bij elkaar die dan in westfriesland optredenquote:
KZ niet hoor. Ik welquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
In het Vondelpark hadden jullie toch ook redelijk wat op, met die geimproviseerde flesjes van jullie
(S)crewmeet bedoel jequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga liever weer naar een schuur-meet
* Knuffelzacht drinkt nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In het Vondelpark hadden jullie toch ook redelijk wat op, met die geimproviseerde flesjes van jullie
Het cafe is een eigenlijk een groot raam. Ze had genoeg tijd om me eerst (te) lang aan te staren toen ik over de brug liep en dan vervolgens nog voor dit hele ritueel terwijl ik langs liepquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
OMG
Maar hoe langzaam liep jij?
Oogcontact, lachen, knipogen, zwaaien.. kon je niet ook gelijk je nummer faxen?
Count me inquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Een speeddate als fokmeet, dat zou wel leuk zijn!
Die zijn ook kut jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd nog vele malen beter dan al die artiesten bij elkaar die dan in westfriesland optreden
dan ga je er heen en kom je ons toevallig tegen... dan was jij geen onderdeel van de meet maar een toevallige passantquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jawel, maar doe niet meer aan Fok!meets.
jij hebt zojuist de aller slechtste lurk post ooooit in je fobo van mij gekregenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Een speeddate als fokmeet, dat zou wel leuk zijn!
Vertel me allesquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het cafe is een eigenlijk een groot raam. Ze had genoeg tijd om me eerst (te) lang aan te staren toen ik over de brug liep en dan vervolgens nog voor dit hele ritueel terwijl ik langs liep
Ik heb nog wel duidelijkere kansen (dit kan nog een lolletje zijn) laten lopen
Alice in chainsquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga hier geen joetoeb kijken.
Pfff, zaterdag in de hel van de kaartensites voor zowel Muse als Alice in Chains kaarten proberen te regelen, ik heb nu al F5 RSI.
Een echte survival steve die gastquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KZ niet hoor. Ik welEn dat had onze avonturier Bels gemaakt
Normaal komen er geen leuke personen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:38 schreef mrbox het volgende:
Jaa Fok meet met leuke personendat is tof
Goed waren ze hequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KZ niet hoor. Ik welEn dat had onze avonturier Bels gemaakt
Kan toch niet als ze vast geketend zittenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alice in chains![]()
Zijn ze weer herezen
Trouwens, lekker boeiendquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kan toch niet als ze vast geketend zitten?
Ik zag het ja! Je was helaas net niet de eerste!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
jij hebt zojuist de aller slechtste lurk post ooooit in je fobo van mij gekregen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alice in chains![]()
Zijn ze weer herezen
Dat was echt strakquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat foksters van de FOK!Take me out
neen hoe nouk door het park liep was lady-likequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed waren ze heHoefden jullie tenminste niet uit een grote fles wijn te zuipen, was helemaal niet lady-like geweest hehe.
Heb je daar aan meegedaan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat foksters van de FOK!Take me out
Met Fok!kers? Nee bedanktquote:
Dit wel danquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef Belsezar het volgende:
Goed waren ze heHoefden jullie tenminste niet uit een grote fles wijn te zuipen, was helemaal niet lady-like geweest hehe.
ik ben blij...k's choice gaat dit jaar weer hun eerste festival doen en in 2010 komt nieuw album uitquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]met een hele goeie nieuwe zanger, al een keer gezien als voorprogramma van GnR, klonk als ouderwets
.
en van mij de goedkoopstequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
jij hebt zojuist de aller slechtste lurk post ooooit in je fobo van mij gekregen
Ik winquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zag het ja! Je was helaas net niet de eerste!
Ik & AA hebben dat georganiseerdquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb je daar aan meegedaan?
Sleur ze mee
Praten ze ook nog tegen je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was echt strak![]()
Ik heb er ook nog een paar op msn
van TMO?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
de wat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was echt strak![]()
Hahaha die zie ik even voor mequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:44 schreef halfbearad het volgende:
Had ook eens zo'n moment.
Liep mijn huis uit en toen kwam er een meid langs waar mn bek van openviel. Kon bijna niet wegkijken en ze keek ook wel gezellig terug. Ik vergat wat ik ook alweer ging doen en keek haar na tot ze de straat uit was.
Niks mee gedaan want ik had al een relatie maar mn hart bonkte nog wel even door.
yepquote:
Handig hè, pumps in een parkquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
neen hoe nouk door het park liep was lady-like
Wij hebben een muziek-match lees ik alquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]met een hele goeie nieuwe zanger, al een keer gezien als voorprogramma van GnR, klonk als ouderwets
.
heb nog kaarten voor oa Pearl Jam en Metallicaquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wij hebben een muziek-match lees ik alGnR
Oh jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen hoe nouk door het park liep was lady-like
Het was beter dan het alternatiefquote:
tis ook alweer afgelopen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
Hmm het is wel succesvol geweest AA
Als je bij google typed 'fok! t' krijg je 'Fok! take me out' als bovenste suggestie
Alweer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb nog kaarten voor oa Pearl Jam en Metallica.
Hey! Doe 'ns net of jullie me lief vindenquote:
Wat? Gewoon bekertjes halen?quote:Het was beter dan het alternatief
Ik liep net tussen de middag in mijn eentje een eindje te wandelen. Stond daar op de hoek een jonge meid (ik schat haar rond de 25) te bellen. Ze hangt op, loopt naar mij toe en vraagt waar de bus naar Best vertrekt. Ik haar uitgelegd dat hier helemaal geen bus naar Best vertrekt. Dat zijn zo van die momenten van "Howl, hier had je iets mee moeten doen.."quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tering!!! Mag ik mee?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb nog kaarten voor oa Pearl Jam en Metallica.
Hey, af en toe lukt het ook wel natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vertel me allesvind het wel vermakelijk!
Maar dudegrijp er eens een!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |