Nee, het was juist enorm groot en snel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Een fietsvliegtuig?
Laten we zeggen, NET erboven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Tanjaa het volgende:
Op water dan?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:11 schreef Tanjaa het volgende:
Dus een vliegtuig dat over het water kan glijden?
Stand deel 1601quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef starla het volgende:
sydney
atlanta
barcelona
lodnen Londen dan wel ^^
je mist er nog 3quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:39 schreef Tanjaa het volgende:
A b c d e f g bes fis...
yup, makkelijker is c cis d dis e f fis g gis a ais bquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef ScottTracy het volgende:
a aes b bes c cis d e es f fis g
Ja klopt maar ik zoek eigenlijk de triviale naamquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:54 schreef starla het volgende:
waterstofnitraat
Leuke avatar, Brian!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef Tanjaa het volgende:
In dat geval, salpeterzuur.
Helleuquote:
Jah he ^^quote:
Kassameisje deed vandaag geen groetjes. Ik denk dat ze nog boos was dat ze je cd niet kon vinden.quote:
Je gaat wel vaak naar de winkel zegquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kassameisje deed vandaag geen groetjes. Ik denk dat ze nog boos was dat ze je cd niet kon vinden.
Geen patrick, maar ik tel hem goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Peter, Lois, Meg, Chris, Stewie, Quagmire, Cleveland en PatrickJoe Swanson?
Ik houd van vers fruit en verse groente.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Je gaat wel vaak naar de winkel zeg
Je zult toch maar moeten opbiechten dat ik niet op Pinkpop heb opgetreden...
Doe maar wel, dadelijk krijgt ze nog waanideeënquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik houd van vers fruit en verse groente.Misschien maar wel he?
Ja dat is waar. En ze is altijd zo aardig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Doe maar wel, dadelijk krijgt ze nog waanideeën
Koefnoenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik had in ieder geval de achternaam goed.
Welk sketchprogramma werd bedacht door Owen Schumacher en Paul Groot?
Soms is dat moeilijk te zien. Een maat van mij dacht dat die zanger van Hanson een meid was.quote:
Hij lijkt ook op een meidquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms is dat moeilijk te zien. Een maat van mij dacht dat die zanger van Hanson een meid was.
Als ik die Bill Kaulitz zie dan moet ik altijd aan die scene in die bar in Crocodile Dundee denken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op een meid
En ik denk nog steeds dat bill van tokio hotel stiekem een meisje is![]()
Klik!
Ik zou haar wel doenquote:
quote:
ierland?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:37 schreef ScottTracy het volgende:
Even een vluggertje want ik moet zo weg
Welk land won het vaakst het Songfestival?
quote:
quote:
Correct, Correct en correct.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:45 schreef Tanjaa het volgende:
William Shatner , Ozzy Osbourne, mr T...
Belgische krachtpatser, Kaboutervriend van Mike Meyers en een maffioos E-street bandmember.quote:
Mini-me reken ik goed. Kom op zeg een van die andere kun je toch wel inkoppen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef Tanjaa het volgende:
Njah, mini-meMaar ik weet niet hoe hij heet in het echt.
Steed bedoel je?quote:
Jan klaas idd. Qonmann pikt het punt.quote:
Goedzooquote:
Verdeurie.. Bruce natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Little Steven van Zandt had ook nog gekund. Tanjaa die heb toch live gezien?
Eeuwige beweging?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Het Newtonpendel is een toestel dat de fysische wet ...... illustreert.
Welke wet ?
Volgens mij klopt dat ..quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef tomtomaat het volgende:
actie reactie
..van energiequote:
Dat je je collega vergat zeg.....quote:
Iedereen maakt foutenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je je collega vergat zeg.....
Zelfde als qonmann, nog eentjequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Boterberg, melkplas en de wijnkelder?
Wijnplas?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
zoek het meer in de richting van de melk......
dat is de derdequote:
Dat heet een bierbuik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Er is ook een bierberg. Die heeft mijn buurman onder zijn trui.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Er is ook een bierberg. Die heeft mijn buurman onder zijn trui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |