Je gaat wel vaak naar de winkel zegquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kassameisje deed vandaag geen groetjes. Ik denk dat ze nog boos was dat ze je cd niet kon vinden.
Geen patrick, maar ik tel hem goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Peter, Lois, Meg, Chris, Stewie, Quagmire, Cleveland en PatrickJoe Swanson?
Ik houd van vers fruit en verse groente.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Je gaat wel vaak naar de winkel zeg
Je zult toch maar moeten opbiechten dat ik niet op Pinkpop heb opgetreden...
Doe maar wel, dadelijk krijgt ze nog waanideeënquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik houd van vers fruit en verse groente.Misschien maar wel he?
Ja dat is waar. En ze is altijd zo aardig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Doe maar wel, dadelijk krijgt ze nog waanideeën
Koefnoenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik had in ieder geval de achternaam goed.
Welk sketchprogramma werd bedacht door Owen Schumacher en Paul Groot?
Soms is dat moeilijk te zien. Een maat van mij dacht dat die zanger van Hanson een meid was.quote:
Hij lijkt ook op een meidquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms is dat moeilijk te zien. Een maat van mij dacht dat die zanger van Hanson een meid was.
Als ik die Bill Kaulitz zie dan moet ik altijd aan die scene in die bar in Crocodile Dundee denken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hij lijkt ook op een meid
En ik denk nog steeds dat bill van tokio hotel stiekem een meisje is![]()
Klik!
Ik zou haar wel doenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |