Zo, dat is wel netjes zeg! Mooi gedaan hoor. Is dat gemaakt van laminaat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:00 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik heb een voorzet wand gemaakt. Alle bekabeling loopt achter deze wand.
[ afbeelding ]
Ja dat is inderdaad van laminaat gemaakt. Dezelfde laminaat heb ik ook op vloer liggen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Zo, dat is wel netjes zeg! Mooi gedaan hoor. Is dat gemaakt van laminaat?
Complimenten! Heel mooi! Valt mee met donkere 'indruk'.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef xEvelinex het volgende:
[..]
Zo, dat is wel netjes zeg! Mooi gedaan hoor. Is dat gemaakt van laminaat?
En hoe ziet zoiets eruit (foto's in de praktijk)?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:00 schreef Fendy het volgende:
Ik heb van Vogels zo'n kabelkolom, daar lopen alle kabels doorheen naar de vloer, dan gaan ze onder de vloer door naar de randapparatuur, die op eenzelfde kolom in beugels hangt.
Niet die hide-a-wire. Het is een kabelkolom, de EFA 6840 met EFA 6825 component-drager.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef JO3Y het volgende:
[..]
En hoe ziet zoiets eruit (foto's in de praktijk)?
Ik weet niet of het optisch bedrog is, maar hangt je televisie niet nogal scheef?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef Lievurd het volgende:
Wij hebben om oa onze tv op te hangen gekozen voor een houten plaat en die behangen. Om de plaat toch netjes tegen de muur te krijgen hebben we aan de buitenkanten 2 strips gemaakt zodat de kabels door het gat gewoon achterlangs lopen. De tv hangt aan de muur met een gewone muursteun.
[ afbeelding ]
Ik denk dat je met behulp van zwakke indirecte verlichting (ledstrips o.a.) van zoiets wel een mooie blikvanger kunt makenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het optisch bedrog is, maar hangt je televisie niet nogal scheef?
Overigens, voor mijzelf vond ik het van belang om de ruimtebesparing van een platte tv ten volste te benutten, daarom geen kastjes of ander gedoe. Een plaat aan de muur maken vond ik voor mezelf ook geen goed idee. Vind het ook gewoon niet mooi zeg maar
Als dat je ding is kan het best een blikvanger zijn ja, moet het wel stijlvol worden toegepast.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat je met behulp van zwakke indirecte verlichting (ledstrips o.a.) van zoiets wel een mooie blikvanger kunt maken
Aan de rechterkant zie je de wcd-dozen. Het is duidelijk gefotosoept. Zie linkere kabel.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef JO3Y het volgende:
Het frezen vind ik toch het mooiste van alle oplossingen eigenlijk:
Kun je niet tot de spouw boren, en daar iets doorheen frutten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:25 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
boren in muur is boven ook gedaan, had gekund, maar dit betreft nu een muur naar buiten toe, ook niet handig.
Er kleven hier wel wat risico's aan vast, vrees ik. Denk aan bijv. vochtigheid, isolatie, etc.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Kun je niet tot de spouw boren, en daar iets doorheen frutten?
Kijk, nu komen we nog ergens!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
en wie weet gaan we toch voor frezen, het is een klein stukje muur, dus een nieuw, fris kleurtje voor dat muurtje is ook nooit weg, denk ik.
Een gat boren (vooral in een huurhuis) is niet voor iedereen weggelegd... maar een mooie oplossing is het wel!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:24 schreef bonke het volgende:
bij mijn moeder heeft me zwager gewoon eenv groot gat in de muur gemaakt naar de andere kant toe
de andere kant is een hok waar de stofzuiger etc staat
en daar lopen nu alle kabels heen![]()
ideaal
gewoon doen, buren of geen buren, ze moeten je maar accepteren zoals je bentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:02 schreef bonke het volgende:
gelukkig een koophuis waar et welkan![]()
bij mij ( ook koop ) zullen de buren er niet blij mee zijn denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |