Ik zou dat ook moeten gebruiken voor de scart-kabel. Die is helaas noodzakelijk vanwege digitale televisiequote:Op donderdag 24 april 2008 08:01 schreef DroogDok het volgende:
Een kabelgoot van 3x5 cm??!!?
Wat ben je allemaal van plan dan?
Als ik nu kijk wat er aangesloten zit: 2 x scartkabels, 1 x tulpsnoertje, 1x tv aansluiting analoog, 1 x hdmi, 1x ethernet (ja mijn tv heeft een netwerkaansluiting) dan is zelf 3x5 aan de krappe kant. En dan heb ik nog niet eens alle aansluitingen gebruikt.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:01 schreef DroogDok het volgende:
Een kabelgoot van 3x5 cm??!!?
Wat ben je allemaal van plan dan?
ik weet niet hoe de TS er tegen aan kijkt (OP geeft aan dat TS m ook in de muur wil frezen) maar ik persoonlijk erger me dood aan een goot die in t zicht zit. t is gewoon een persoonlijke voorkeur...e n uiteindelijk staat t gewoon netter.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef DroogDok het volgende:
Maar waarom zou je zoiets in willen frezen?
Je kan het toch wegwerken in je audiomeubel, el als je tv met een beugel aan de muur hangt geeft je de goot dezelfde kleur als je muur, zie je hem ook bijna niet meer.
Als je nog bij de goot wil kunnen om er later kabels bij te doen enzo blijf je hem toch zien.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:31 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de TS er tegen aan kijkt (OP geeft aan dat TS m ook in de muur wil frezen) maar ik persoonlijk erger me dood aan een goot die in t zicht zit. t is gewoon een persoonlijke voorkeur...e n uiteindelijk staat t gewoon netter.
t is vaak niet alleen een scartkabeltje wat er door moet maar een hele bundel aan kabels he, in mijn geval moet er natuurlijk de scart, maar ook kabels voor de xbox, wii, dvdrec. en audio kabels van tv naar receiver dus nogmaals. persoonlijk gezien is dat de mooiere oplossing.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je nog bij de goot wil kunnen om er later kabels bij te doen enzo blijf je hem toch zien.
Neem dan platte scartkabels in combinatie met een platte goot in de kleur van je muur en het valt nauwelijks op.
VOlgens mij is dit niet het topic om af te vragen of iets wel mooi is of niet.......... TS wil het graag in de muur (zou mijn voorkeur ook hebben overigens)quote:Op donderdag 24 april 2008 09:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je nog bij de goot wil kunnen om er later kabels bij te doen enzo blijf je hem toch zien.
Neem dan platte scartkabels in combinatie met een platte goot in de kleur van je muur en het valt nauwelijks op.
Ik snap trouwens niet dat er nog een audio kabel van de TV naar de receiver moet gaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:38 schreef egg-bird het volgende:
[..]
t is vaak niet alleen een scartkabeltje wat er door moet maar een hele bundel aan kabels he, in mijn geval moet er natuurlijk de scart, maar ook kabels voor de xbox, wii, dvdrec. en audio kabels van tv naar receiver dus nogmaals. persoonlijk gezien is dat de mooiere oplossing.
En als ik de OP zo lees heeft de TS ook aardig wat kabels die je met een dunne goot niet zo 1 2 3 mooi weg werkt.
Maar een oplossing waarbij je zonder breekwerk gene kabels kunt vervangen of bijleggen lijkt me ook verre van ideaal.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:38 schreef egg-bird het volgende:
[..]
t is vaak niet alleen een scartkabeltje wat er door moet maar een hele bundel aan kabels he, in mijn geval moet er natuurlijk de scart, maar ook kabels voor de xbox, wii, dvdrec. en audio kabels van tv naar receiver dus nogmaals. persoonlijk gezien is dat de mooiere oplossing.
En als ik de OP zo lees heeft de TS ook aardig wat kabels die je met een dunne goot niet zo 1 2 3 mooi weg werkt.
Dat kan wel, daar heb je geen breekwerk voor nodig. Kabels kun je gewoon door de buis of goot heen schuiven. (Mits goed aangelegd) en dat weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar een oplossing waarbij je zonder breekwerk gene kabels kunt vervangen of bijleggen lijkt me ook verre van ideaal.
voor TMF of MTV. als er dan een lekker nummer op is slinger ik de receiver ff aan voor meer powerquote:Op donderdag 24 april 2008 09:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat er nog een audio kabel van de TV naar de receiver moet gaan.
eventueel met een trekveer ofzo...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kan wel, daar heb je geen breekwerk voor nodig. Kabels kun je gewoon door de buis of goot heen schuiven. (Mits goed aangelegd) en dat weet ik uit ervaring
Dan nog snap het ik het niet......quote:Op donderdag 24 april 2008 09:45 schreef egg-bird het volgende:
[..]
voor TMF of MTV. als er dan een lekker nummer op is slinger ik de receiver ff aan voor meer power
Preciesquote:Op donderdag 24 april 2008 09:45 schreef egg-bird het volgende:
[..]
eventueel met een trekveer ofzo...
ja zo kan t ook. maar dat ene kabeltje maakt t verschil niet in de ruimte van de buis hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan nog snap het ik het niet......
Doe dan digitale televisie en leg een kabel vanaf de bron (digitale receiver) naar de versterker/receiver.
Gewoon een Toslink kabeltje van de digitale ontvanger naar je receiver.
Het geluid is dat veeel beter en je hoeft niet door de buis
Nee, dat zeg ik ook niet, maar maakt wel verschil mbt kwaliteitquote:Op donderdag 24 april 2008 09:49 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja zo kan t ook. maar dat ene kabeltje maakt t verschil niet in de ruimte van de buis hoor
och. voor dat ene liedje wat 2x in de week voor komt vind ik dat verschil van kwaliteit niet zon ramp hoor. maar zal je opmerking in acht nemen bij t opnieuw aansluiten in mn nieuwe huis over een paar wekenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet, maar maakt wel verschil mbt kwaliteit
Toslink kabeltje kost niet veel en het geluid wordt dan digitaal verzonden wat altijd beter is voor storingen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:55 schreef egg-bird het volgende:
[..]
och. voor dat ene liedje wat 2x in de week voor komt vind ik dat verschil van kwaliteit niet zon ramp hoor. maar zal je opmerking in acht nemen bij t opnieuw aansluiten in mn nieuwe huis over een paar weken
true...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Toslink kabeltje kost niet veel en het geluid wordt dan digitaal verzonden wat altijd beter is voor storingen.
En komt er eens een leuke film op TV dan kun je dan ook de receiver gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |