Tsjaa, je woont nou eenmaal in Nederland en daar moet je het mee doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga eens in Wenen, Londen, Parijs, Muenchen of voor mijn part Moskau kijken, daar heb je metros, niet die paar lijntjes in Adam of Rdam
Ik woon in europa,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Tsjaa, je woont nou eenmaal in Nederland en daar moet je het mee doen.
Daar ligt al spoor, daar rijdt NS.quote:Op donderdag 31 december 2009 03:42 schreef zarGon het volgende:
Waarom gaat die donkerblauwe metrolijn nou via Nootdorp en niet via Delft? Zou perfect zijn.
In ieder geval zo nu en dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar ligt al spoor, daar rijdt NS.
AMSTERDAM? WAAR LEG DAT DAN??!!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef fs180 het volgende:
Huillies die hun e-penis willen vergroten door amsterdam af te kraken..
Wat is Amsterdam?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef fs180 het volgende:
Ik blijf echter bij mijn standpunt dat het metronetwerk van Rotterdam beter is dan die van Amsterdam.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef fs180 het volgende:
In Rotterdam kunnen ze iig tunnels boren zonder dat er huizen instorten.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik blijf echter bij mijn standpunt dat het metronetwerk van Rotterdam beter is dan die van Amsterdam.
Dat ook. En bovendien heeft de gemeente Rotterdam meer expertise (techniek) dan Amsterdam (kleuren).quote:Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
In Rotterdam kunnen ze iig tunnels boren zonder dat er huizen instorten.
En het beste wat uit 020 komt is de trein náár Rotterdamquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:46 schreef Ra-z het volgende:
Grootste minpunt van de metro van rotterdam is dat het in rotterdam is
Amsterdam is vergane glorie idd.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik blijf echter bij mijn standpunt dat het metronetwerk van Rotterdam beter is dan die van Amsterdam.
Rotterdam heeft de Tweede Wereldoorlog beter aangegrepen de stad te vernieuwen dan Amsterdam. Bovendien wordt die stad niet gegijzeld door NIMBY's die liever een mooie gevelwoning hebben dan een snelle OV-verbinding.
Ja doeg.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat ook. En bovendien heeft de gemeente Rotterdam meer expertise (techniek) dan Amsterdam (kleuren).
In Rotterdam verdienen we het; in Den Haag verdelen ze het, en in 020 pleuren ze het over de balkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:01 schreef DoimeN het volgende:
Lol, die rotterdammers altijd. Altijd zeiken en huilen dat zij veel beter zijn. Maar ze blijven altijd achter amsterdam, hoe nieuw die hele stad ook is.
Om dat tuig weer naar huis af te voeren ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En het beste wat uit 020 komt is de trein náár Rotterdam
Leuk potentiëel reltopic![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |