Twee ondergrondse tramhaltes maakt van de tram nog geen metro hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef Peter het volgende:
Den Haag (Regio haaglanden mat meer dan een miljoen inwoners) heeft ook een metro WANT er zijn twee stations ondergronds en 1 ligt verdiept
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef Peter het volgende:
Den Haag (Regio haaglanden mat meer dan een miljoen inwoners) heeft ook een metro WANT er zijn twee stations ondergronds en 1 ligt verdiept
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef Peter het volgende:
Parkweg ligt verzonken, dat is wat anders.quote:Parkweg is geheel ondergronds.
Ik zeg: ondergronds.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Parkweg ligt verzonken, dat is wat anders.
Ja, dan kunnen we met de metro naar het strand en zo dus die pokkefiles vermijden!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Op bovenstaand plaatje mist nog de hoeksche lijn, die hopelijk snel realiseert wordt
De stadionlijn, idd daar waren ze ook mee bezig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we met de metro naar het strand en zo dus die pokkefiles vermijden!![]()
Maar als de nieuwe Kuip er bij komt, wordt er weer een 4de lijn gerealiseerd(Zuidplein-Nieuwe Kuip-Kralingse Zoom) en dat al die achterstandswijken worden gesloopt en gerenoveerd.
Dat gaat de Coen Moulijn heten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:29 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
De stadionlijn, idd daar waren ze ook mee bezig.
Verdien er geld mee en leg dat voor bij de RET!!!quote:
ik was een keer in rotterdam met wat brabantse klasgenootjes, riep er 1 ineens "kijk daar!! een ondergrondse mc donalds!! "quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:43 schreef Flurry het volgende:
[..]
Die vind ik geniaal met die grote "M" voorop... net een superheldenkostuum:
Toen ik klein was vond ik Rotterdam geweldig omdat er zoveel mc donalds zatenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was een keer in rotterdam met wat brabantse klasgenootjes, riep er 1 ineens "kijk daar!! een ondergrondse mc donalds!! "
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |