quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:34 schreef Chan het volgende:Asyniur van harte gefeliciteerd

Over voorgevels... In mijn maat bestaan geen zwangerschapsbh's of voedingsbh's.. Ik ben van 65B naar 70/75 B/C gegaan maar de kleinste zwangerschapsbh is gewoon nog steeds te groot

Ik hoop dat de boel nog even doorgroeit en ik straks wel voedingsbh's pas anders wordt het knap lastig met voeden ben ik bang

volgens mij heb ik ze bij de Hema wel gewoon zien hangen in 75B in elk geval zeker weten. Misschien daar es gaan kijken?
Asyniuuuuur welkom hier meid
Over invullen van je plaats van bevallen voor kraamzorg. Ik moest dat ook al opgeven bij de verzekering toen ik belde om kraamzorg aan te vragen. Dat was met 6 weken ofzo

ik kreeg van de vk telefonisch het advies om gewoon "thuis" in te laten vullen omdat je dan het meest uitgebreide pakket krijgt. Kun je later altijd nog kiezen.
ik kreeg trouwens wel meer rare vragen vond ik toen van mn verzekering. Of ik eerdere miskramen en/of abortussen had gehad enzo

vond ik niet echt nodig dat zij van mijn miskraam afwisten dus ik heb gewoon nee gezegd.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回