Volgende week gaat ze een taart bakkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. zoete traktaties in ieder geval
Doe je alleen maar om jezelf te bewijzen. Voel je je misschien een beetje onzeker dat je dat moet compenseren door overmatig koffiegebruik? Denk je dat je dat beter maakt dan anderenquote:
quote:Wetenschap
Het vrouwenbrein loopt eerder vol met stress
Gepubliceerd: 28 mei 2009 16:42 | Gewijzigd: 28 mei 2009 16:44
Waar is 't goed voorquote:
het blijkt. Kan ze geen appeltjes schillen ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgende week gaat ze een taart bakken
Ik geloof dat ze een beetje zenuwappig is voor de examenuitslag, die komt over een week
ik vind 't een bevestiging van dat wat je voor elkaar voelt en dat je de rest van je leven met elkaar wil delenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar is 't goed voor?
Kan ook zo'n huwelijksovereenkomst tekenen zonder al die poespas. Of dat ook niet
![]()
.
*snik* *snik* Je raakt me hier in de kern van mijn wezenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe je alleen maar om jezelf te bewijzen. Voel je je misschien een beetje onzeker dat je dat moet compenseren door overmatig koffiegebruik? Denk je dat je dat beter maakt dan anderen?
Ja, nu doe je net alsof het een grapje is maar stiekem meen je wat daar staat!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
*snik* *snik* Je raakt me hier in de kern van mijn wezen
Ik voel me altijd zo onzeker als ik geen koffie drink ten opzichte van mijn collega's stage-SC'ers
Kan ook allemaal zonder trouwen. En bier ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 't een bevestiging van dat wat je voor elkaar voelt en dat je de rest van je leven met elkaar wil delen
dat kan ook met geregistreerd partnerschap of met trouwen op maandagochtend voor half 10maar wij willen 't graag met heel veel mensen delen
bier
Ze houdt niet van appel, anders had ze vast ook al wel appeltaart gebakkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het blijkt. Kan ze geen appeltjes schillen ofzo?
Ja ach, ik kan hier natuurlijk ook wel wat stof laten opwaaien door te typen wat ik echt over jullie allemaal denk, maar dat is ook weer zo onnodig de knuppel in het hoenderhok gooienquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, nu doe je net alsof het een grapje is maar stiekem meen je wat daar staat!
Doe eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, ik kan hier natuurlijk ook wel wat stof laten opwaaien door te typen wat ik echt over jullie allemaal denk, maar dat is ook weer zo onnodig de knuppel in het hoenderhok gooien
Nou om ff in te haken op current events, MoBlo bijvoorbeeld, met d'r rinkelende eierstokjes. Maar zoals ik al zei, zo boeiend is mijn mening nou ook weer niet.quote:
En ik en ik en ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou om ff in te haken op current events, MoBlo bijvoorbeeld, met d'r rinkelende eierstokjes. Maar zoals ik al zei, zo boeiend is mijn mening nou ook weer niet.
Jij? Je hebt ooit een ding gehoord over zilverwater en e.coli en nu gebruik je dat te pas en te onpas zodra Cali d'r (leuke) koppie laat zien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ik en ik en ik?
Tuurlijk is jouw mening boeiend.. brengt misschien wat leven in dit topic. Doe eens lekker schoppen
.
Laat ik jou lekker doen, ik kijk wel veilig toe.
Puicke analyse.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij? Je hebt ooit een ding gehoord over zilverwater en e.coli en nu gebruik je dat te pas en te onpas zodra Cali d'r (leuke) koppie laat zien.
Of zit ik er nou naast?
En daar komen de praatjes alquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:15 schreef Isdatzo het volgende:
Alhoewel.. bijna, niet helemaal. Heb zelf (in een duister verleden) scheikundige technologie gestudeerd.. even.
Niks praatjes, is gewoon zoquote:
quote:Maar voor de rest ben je leuk hoor. aai.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |