Boterquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Browiemix van Dr Oetker. Volgens mij nog geen 2 euro, alleen boter toevoegen
zo simpel en zo lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Same here.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb, geloof ik, nog nooit een brownie op.
Maar... ik heb helemaal geen (werkende) oven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zit bij de Anonieme Beslageters inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh dus jij bent ook een stiekeme beslageter
Utker ja, vreselijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo simpel en zo lekker
Ik baal dat ik geen oven heb
En ik baal dat ze die naam in de reclames opeens zo raar uitspreken. Dus niet meer als oetker maar als utker
bij mijn moederquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Utker ja, vreselijk
Geen oven?Cultuurbarbaar! Hoe moet je dan appeltaarten bakken?
Whehehequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zit bij de Anonieme Beslageters inderdaad
Vlaaienquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer vlaaien
zelfgemaakte appeltaartquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Utker ja, vreselijk
Geen oven?Cultuurbarbaar! Hoe moet je dan appeltaarten bakken?
mijn moeder had wel lekkere cakejes met stukjes chocolade gemaaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dus dat was een gemiste kans gisteren..
Appelkruimelvlaai is best weg te happen. Laatst heb ik een nieuwe ontdekt: Bountyvlaaiquote:
Limburger zijn en dan geen vlaaien lustenquote:
Jammie, zelfgebakken appeltaart.. Je huis ruikt zo lekker danquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zelfgemaakte appeltaart
Dat zou betekenen dat de oven het wel doet.![]()
Jammie!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn moeder had wel lekkere cakejes met stukjes chocolade gemaakt
quote:
of of of of.. stroopwafelvlaai!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Appelkruimelvlaai is best weg te happen. Laatst heb ik een nieuwe ontdekt: Bountyvlaai!! Volgens mij heet dat gewoon kokosvlaai, maar boven de koek aan de onderkant zat chocolade dus het was net bounty.. nomnomnom
zouden ze moeten gebruiken bij de verkoop van een huis ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jammie, zelfgebakken appeltaart.. Je huis ruikt zo lekker dan
Dat klinkt niet lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Appelkruimelvlaai is best weg te happen. Laatst heb ik een nieuwe ontdekt: Bountyvlaai!! Volgens mij heet dat gewoon kokosvlaai, maar boven de koek aan de onderkant zat chocolade dus het was net bounty.. nomnomnom
Ik praat ook geen enkele dialect van Limburg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Limburger zijn en dan geen vlaaien lusten![]()
Die ken ik nog nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of of of of.. stroopwafelvlaai!!
[..]
zouden ze moeten gebruiken bij de verkoop van een huis ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |