Bij deze telefoon kan je de hoorn zo leggen dat het líjkt alsof hij goed ligt, maar in werkelijkheid ligt hij dan net langs het palletjequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:En nu niet meer bellen
Anders trek ik gewoon de stekker eruit
Ik zit naast de telefoonaansluiting, dus kan zo de lijn er uit trekken als ik zou willen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij deze telefoon kan je de hoorn zo leggen dat het líjkt alsof hij goed ligt, maar in werkelijkheid ligt hij dan net langs het palletje.
Ja, maar dan kan je niet meer onschuldig doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit naast de telefoonaansluiting, dus kan zo de lijn er uit trekken als ik zou willen.![]()
Doe zoals ik. Als hij in gesprek is kunnen ze doorverbinden wat ze willenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat de telefoon niet bij mij, dan wel bij mijn collega
jouw oplossing is wel beter inderdaad, maar dat kan hier niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je niet meer onschuldig doen.
Maar die collega is er niet, dus moet ik die foon wel overnemen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe zoals ik. Als hij in gesprek is kunnen ze doorverbinden wat ze willen.
Ook díe telefoon saboteren danquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die collega is er niet, dus moet ik die foon wel overnemen.
Die lijn zit hier ookquote:
quote:Of 'kweek' een poliep aan je stembanden oid.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook altijd met het deeg van de appeltaart enzo
Whutquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook altijd met het deeg van de appeltaart enzo
Cultuurbarbaar!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb, geloof ik, nog nooit een brownie op.
Hoi.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb, geloof ik, nog nooit een brownie op.
ja, ik beaam het ook wel. Ik kom er alleen niet zo openlijk voor uitquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WhutWeet je hoe lekker dat is?!
Nu wachten tot de oven klaar is. Dan wil m'n zusje er glazuur op doen
Browiemix van Dr Oetker. Volgens mij nog geen 2 euro, alleen boter toevoegenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuur er één op, breng er één langs.
Oooh dus jij bent ook een stiekeme beslageterquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, ik beaam het ook wel. Ik kom er alleen niet zo openlijk voor uit
Iedereen tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh dus jij bent ook een stiekeme beslageter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |