abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:05:52 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69930428
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

het is maar goed dat jij daar niet heel veel te zeggen over hebt dan
Eerder heel erg spijtig, maar dat zal ik je nooit aan je verstand kunnen knopen.....

Ik snap oprecht niet dat er mensen ook maar iets van sympathie kunnen opbrengen voor iemand die expres iemand door zijn kop heeft geknald omdat ie het er niet meer eens was.

Wij zijn het niet eens, mag ik jou nu doodschieten dan?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_69930485
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:05 schreef HeatWave het volgende:Eerder heel erg spijtig, maar dat zal ik je nooit aan je verstand kunnen knopen.....

Ik snap oprecht niet dat er mensen ook maar iets van sympathie kunnen opbrengen voor iemand die expres iemand door zijn kop heeft geknald omdat ie het er niet meer eens was.

Wij zijn het niet eens, mag ik jou nu doodschieten dan?
Karst T. is het schoolvoorbeeld van de diepe en vredige rust die een samenleving ten deel valt als de dader van een moord de dood vindt. De herinvoering van de doodstraf is heus niet zo'n slecht idee!
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:08:39 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69930525
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:07 schreef buachaille het volgende:

[..]

Karst T. is het schoolvoorbeeld van de diepe en vredige rust die een samenleving ten deel valt als de dader van een moord de dood vindt. De herinvoering van de doodstraf is heus niet zo'n slecht idee!
idd, die teringhond kost de samenleving niets meer, jammer dat het nog zoveel slachtoffers heeft gekost .
Get woke, go broke!
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:10:14 #34
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69930587
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:00 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je hebt uberhaupt geen intelligentie nodig om de Nederlandse kranten te beoordelen. Maar ik snap wel waarom alle rechtsen, conservatieven en populisten dat tabloidblaadje blijven verdedigen hoor, het is de enige krant in hun straatje.

Ik snap alleen niet waarom ze maar blijven ontkennen dat het inhoudelijk zwaar onder de maat is, heel de krant gevuld is met onzin, de koppen meer ruimte innemen dan de artikelen, die artikelen vol met fouten staan (zowel inhoudelijk als qua spelling) en de rioollucht er bijna letterlijk vanaf druipt
Er staat een hoop bagger in (jantje smit op de voorpagina ), ik zal mede daarom de laatste zijn die dat zal ontkennen. De telegraaf is daarentegen wel oprecht en weinig prententieus, in tegenstelling tot veel zogenaamde kwaliteitsdagbladen. Ik vind het daarom altijd een beetje lachwekkend wanneer sommige users bepaalde blaadjes superieur achten, terwijl er net zoveel (zo niet meer) bagger in staat als de Telegraaf. Het verschil zit hem in het format, de lay-out en het taalgebruik. Van de buitenkant lijkt het in ieder geval heel wat, maar ondertussen is ook een Trouw bezig zijn/haar politieke agenda in de berichtgeving door te kleuren. Je hebt gelijk dat de Telegraaf de enige rechts georienteerde krant is . Daarom is er helaas niet veel keuze voor die doelgroep.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:10:41 #35
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_69930610
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:07 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel even een andere situatie he. Aan de ene kant een gek die zonder ideologische motieven door een mensenmassa rijdt. Aan de andere kant een gek die met duidelijke ideologische motieven de populairste politicus doodschiet.

Ik verwacht bijv. niet dat de discussie en maatschappelijke onrust na de moord op Van Gogh minder waren geweest, als Mohammed B. door een agent was doodgeschoten.
pi_69930793
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:16 schreef speknek het volgende:
Telegraaf is een pauperkrantdagblad, maar dit was toch wel een mooie sneer
Sneer? Dit is gewoon een feit. Dit is een uitspraak van een Nederlandse rechter...
Alsof de pleger van een politieke moord nog een "goede naam" kan hebben.

On-topic: ik kan me de woede van die miljonair uitstekend voorstellen, temeer omdat ZIJN naam aan de stichting is verbonden.
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:15:46 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69930827
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:14 schreef isogram het volgende:

[..]

Sneer? Dit is gewoon een feit. Dit is een uitspraak van een Nederlandse rechter...
Alsof de pleger van een politieke moord nog een "goede naam" kan hebben.

On-topic: ik kan me de woede van die miljonair uitstekend voorstellen, temeer omdat ZIJN naam aan de stichting is verbonden.
Zo ziek is het dus in NL, iemand door zijn hoofd schieten en nog een goeie naam hebben, werkelijk om te kotsen zo ziek is het...
Get woke, go broke!
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:18:40 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_69930933
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:10 schreef LENUS het volgende:
terwijl er net zoveel (zo niet meer) bagger in staat als de Telegraaf.
Nee.

Natuurlijk kun je ook op de andere kranten wat aanmerken, maar gewoon nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:26:28 #39
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69931231
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee.

Natuurlijk kun je ook op de andere kranten wat aanmerken, maar gewoon nee.
Bagger met een gouden rand. Meer is het niet.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:33:59 #40
798 voyeur
bemoeit zich
pi_69931473
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:22 schreef buachaille het volgende:
Wederom een vette rel rond de bloedfanatieke CDA prominent Dries van Agt. Nadat dit heerschap al eerder tijdens een anti-israel congres met palestinasjaal om zijn nek, en gearmd met de haatbaarden van Hamas werd gesignaleerd heeft hij nu wederom een grens overschreden. Mede door toedoen van dolle krankzinnige Dries is door de stichting Hans Melchers Fonds ¤4500,- overgemaakt
[..]

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_der_G.__.html?p=7,2

Het moet ook niet gekker worden met die van Agt.
Je zou om te beginnen nog even je TT en je commentaar kunnen verduidelijken. Van Agt wordt in het stuk dat je aanhaalt helemaal niet genoemd. Als je relletjes wil trappen moet je het wel goed doen.
Here we are now, entertain us.
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:35:22 #41
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_69931511
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef voyeur het volgende:

[..]

Je zou om te beginnen nog even je TT en je commentaar kunnen verduidelijken. Van Agt wordt in het stuk dat je aanhaalt helemaal niet genoemd. Als je relletjes wil trappen moet je het wel goed doen.
Hij staat nota bene in de titel van dat stuk. En in het artikel:
quote:
In het stichtingsbestuur zitten oud-premier Dries van Agt, journalist Hugo Arlman (ex-Vrij Nederland/NRC Handelsblad, NPS), juridisch journalist mr. Victor Lebesque (ex-Volkskrant) en advocaat mr. Herman Doeleman. Naar aanleiding van de affaire heeft Doeleman, voorheen de huisadvocaat van Melchers, zich inmiddels teruggetrokken.
pi_69931535
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef voyeur het volgende:

Zoals mijn voorganger al heeft gezegd met andere woorden: moeten we je nou echt alles met een rietje in je hol blazen?
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:42:09 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69931700
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zo ziek is het dus in NL, iemand door zijn hoofd schieten en nog een goeie naam hebben, werkelijk om te kotsen zo ziek is het...
zal ik er eens tegenin gaan...

sliding slope... wie gaat bepalen wie geen recht meer heeft... de rechter?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:46:29 #44
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69931814
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Re het volgende:

[..]

zal ik er eens tegenin gaan...

sliding slope... wie gaat bepalen wie geen recht meer heeft... de rechter?
Lijkt me in dit geval niet zo moelijk om te bepalen.
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 13:37:02 #45
8781 crew  Frutsel
pi_69933894
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
Maar wat is het dan? Je raakt al je rechten kwijt als je in de gevangenis zit? Of alleen als je Pim Fortuyn hebt vermoord? Ik begrijp het niet zo goed, denk ik
Als je een moord pleegt, mag je best al je rechten verliezen idd

Ach, binnenkort is hij weer vrij... krijgt hij vast nog eens wat geld om het opnieuw te doen op Geert ofzo
pi_69936082
Niet echt verbazingwekkend. Immers, Van Agt is al jaren de weg totaal kwijt.

Je ziet dat wel vaker bij oude mensen. Ze noemen dat ook wel "dementie".
pi_69945197
Nu bij 1Vandaag wat meer achtergronden.
pi_69945289
Heb medelijden met de dementerende van Agt..
wat een 0.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_69945429
die Juul Paradijs is gewoon op z'n pik getrapt dat ie die rechtzaak verloren heeft haha.

zag um net .

de hele tijd als een Wilders inspelen op "het volk" en ze ook zo noemen haha.
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:41:29 #50
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69945614
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef koemleit het volgende:
die Juul Paradijs is gewoon op z'n pik getrapt dat ie die rechtzaak verloren heeft haha.

zag um net .

de hele tijd als een Wilders inspelen op "het volk" en ze ook zo noemen haha.
Nee het is heel normaal om een terrorist financieel te steunen. Laat de normale mens maar verrekken.
pi_69945735
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef LENUS het volgende:

[..]

Nee het is heel normaal om een terrorist financieel te steunen. Laat de normale mens maar verrekken.
"de normale mens"

het geld kwam uit een stichting he die ALLE mensen die verkeerd in de media verschijnt steunt icm rechtzaken. Dus jij hebt daar niet voor gewerkt .
  † In Memoriam † donderdag 11 juni 2009 @ 18:56:54 #52
230491 Zith
pls tip
pi_69946208
Die jankert op de TV
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:26:17 #53
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_69947391
Zat van Agt ook niet tot zijn oksels in die Zwarte weduwe Gretta Duisenberg?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_69948196
Tvp
pi_69950025
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Zat van Agt ook niet tot zijn oksels in die Zwarte weduwe Gretta Duisenberg?
Uiteraard, met 3 armen.
pi_69950054
Krijg je er van als je linkse bestuurders aanstelt. Die spelen wel eens vaker Sinterklaas met andermans geld.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_69956682
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
Krijg je er van als je linkse bestuurders aanstelt. Die spelen wel eens vaker Sinterklaas met andermans geld.
Hoe pijnlijk ook, ergens heb je natuurlijk wel gelijk.
Al die mensen zijn zo politiek gekleurd die zouden op termijn toch wel hun eigen (ziekelijk) politieke agenda trekken.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_69957414
euhm .. ze hebben het met z'n vieren besloten
quote:
In het stichtingsbestuur zitten oud-premier Dries van Agt, journalist Hugo Arlman (ex-Vrij Nederland/NRC Handelsblad, NPS), juridisch journalist mr. Victor Lebesque (ex-Volkskrant) en advocaat mr. Herman Doeleman. Naar aanleiding van de affaire heeft Doeleman, voorheen de huisadvocaat van Melchers, zich inmiddels teruggetrokken.
Hoe weet de Telegraaf wat Van Agt gestemd heeft, wie weet was die wel tegen en is weggestemd door die andere 3 ?
pleased to meet you
pi_69957460
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef moussie het volgende:
euhm .. ze hebben het met z'n vieren besloten
[..]

Hoe weet de Telegraaf wat Van Agt gestemd heeft, wie weet was die wel tegen en is weggestemd door die andere 3 ?
ja maar dat staat toch niet leuk op de voorpagina .
pi_69996034
Het lijkt nu een principekwestie te gaan worden voor Hans Melchers http://www.telegraaf.nl/b(...)Van_Agt__.html?p=8,2
quote:
Als uiterste drukmiddel om van het huidige bestuur af te komen, is de oprichter, naamgever en geldschieter van het fonds, multimiljonair en industrieel Hans Melchers (71), van plan om de bestuursleden van zijn stichting onder ede laten horen bij de rechtbank. Bovendien gaat hij de bestuursleden, onder wie Van Agt, persoonlijk aansprakelijk stellen.
quote:
"Ik heb Van Agt opgezocht in Wikipedia. Ik wist helemaal niet dat hij met de Palestijnen aan de slag was. Ik heb altijd gedacht: een voormalig premier, een man van onbesproken gedrag".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dries_van_agt

Die van Agt staat toch wel bekend als een fanatiek haatpersooon. Misschien dat de haatactiviteiten van van Agt pas de laatste jaren in seniliteit zijn opgestart? Het wikiartikel geeft in ieder geval 2005 aan als start.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')