Ik moest lachen.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef r3gi3boy het volgende:
De buschauffeur heeft de neger genegert door hem te negeren
Was ie ook jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:39 schreef Schokbreker het volgende:
Ik denk dat die neger nu nog bozer is.
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hebt een redactie die voor je schrijft?
Wat een lulkoek, ik zou gewoon uitstappen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
chauffeur: sorry, ik heb het kaartje al gestempeld, ik kan het niet terugnemen.
Dan had je wel moeten lopen, het was de laatste busquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een lulkoek, ik zou gewoon uitstappen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef r3gi3boy het volgende:
De buschauffeur heeft de neger genegert door hem te negeren
Wat een lul, hij kan dat kaartje toch doorscheuren en geld teruggeven. Wat een onzin.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
chauffeur: sorry, ik heb het kaartje al gestempeld, ik kan het niet terugnemen.
Dat is een verkapte anti-klacht omdat het de vooroordelen bevestigd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef remlof het volgende:
En wat doet de huidskleur van die man die moeilijk deed er toe?
Dat nederlandse buschauffeurs rascistisch zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Dat is een verkapte anti-klacht omdat het de vooroordelen bevestigd.
Idd buschauffeurs zijn eikelsquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef The_Flash het volgende:
[..]
Dat is een verkapte anti-klacht omdat het de vooroordelen bevestigd.
Iedereen is verbaasd dat hij z'n pipa niet checkte om die tantoe onspange chauffeur eens ene koekje van eigen deeg te geven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef remlof het volgende:
Niets, tenzij hij blank was, en dan doet het er wel toe want dan was het geen negert.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef remlof het volgende:
Kut die verwachtte ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nederlandse buschauffeurs rascistisch zijn?
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef remlof het volgende:
Inderdaad. Die negert heeft gelijk. Laat 'm lekker stikken in z'n stempelkaartje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een lulkoek, ik zou gewoon uitstappen.
Maar ook geen krant, dus waarom zou de TS niet mogen vertellen wat er is gebeurd?quote:
Dat mag ie ook. Ik vraag me alleen nog steeds af wat de huidskleur van de persoon die een OV-chipkaart nodig had er toe doet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ook geen krant, dus waarom zou de TS niet mogen vertellen wat er is gebeurd?
Dat is maar wat je er zelf van maaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef remlof het volgende:
Tsja, op FOK! kickt men nou eenmaal op dat soort sappige details.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag ie ook. Ik vraag me alleen nog steeds af wat de huidskleur van de persoon die een OV-chipkaart nodig had er toe doet.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef Kopbal het volgende:
Ik vind trouwens dat die neger gelijk heeft, krijg ik nu een ban?
Nee hoor alleen bepaalde usertjes die een paar centimeter te kort komen in hun broek vinden het nodig om acht keer het woord "neger" in hun OP te gebruikenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, op FOK! kickt men nou eenmaal op dat soort sappige details.
Het zijn ook meestal van die types die buiten 25 kleuren in hun broek schijten en liever 10 km omlopen omdat ze in de verte een groep negers zien staan maar hier tof komen doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor alleen bepaalde usertjes die een paar centimeter te kort komen in hun broek vinden het nodig om acht keer het woord "neger" in hun OP te gebruiken
RETquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef marcel-o het volgende:
wat voor n bus was dit? Q-buzz, Arriva ed? dan zou t dom zijn van de getinte meneer omdat die geeneens werkende kaartlezers hebben.
RET bus? Ja dan is de bestuurder een lijer. die hebben van die stickertjes
Hij heeft alleen betaald voor de rit tot het metrostationquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef Jeff89 het volgende:
Duidelijk dat de chauffeur hier de stoorzender is.. Godverdomd klotevolk kan ook helemaal NIETS!
Gewoon op tijd (en dus niet 5 minuten te vroeg, danwel te laat rijden) is al moeilijk zat voor ze, en blijkbaar is ook gewoon logisch nadenken al helemaal een brug te ver.
Die neger heeft trouwens volkomen gelijk dat hij het poortje opentrapte, immers, hij had toch gewoon betaald voor zijn rit? Dat de RET poortjes niet meer open gaan voor strippenkaarten is zijn schuld niet.
Van '89 en nu al zo'n instellingquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef Jeff89 het volgende:
Duidelijk dat de chauffeur hier de stoorzender is.. Godverdomd klotevolk kan ook helemaal NIETS!
Gewoon op tijd (en dus niet 5 minuten te vroeg, danwel te laat rijden) is al moeilijk zat voor ze, en blijkbaar is ook gewoon logisch nadenken al helemaal een brug te ver.
Die neger heeft trouwens volkomen gelijk dat hij het poortje opentrapte, immers, hij had toch gewoon betaald voor zijn rit? Dat de RET poortjes niet meer open gaan voor strippenkaarten is zijn schuld niet.
Zegt iemand die uit '122 komtquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Van '89 en nu al zo'n instelling
Veel succes met je 'leven' verder
Het lijkt of je er echt mee zit. Natuurlijk hoeft het begrip 'neger' niet prominent aanwezig te zijn. maar als we het over tokkies hebben weten we allemaal over wat voor type volk (blank, laaggeschoold, matje-in-de-nek) we het hebben. Valt dat dan ook onder discriminatie?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor alleen bepaalde usertjes die een paar centimeter te kort komen in hun broek vinden het nodig om acht keer het woord "neger" in hun OP te gebruiken
zodat je de situatie NÓG beter in je hoofd kunt interpreterenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef remlof het volgende:
Dat lijkt me duidelijk. De uitermate trieste doorzichtige TS heeft werkelijk niets interessants te melden in de OP.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje zoals onze grote vriend Emimich.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het zijn ook meestal van die types die buiten 25 kleuren in hun broek schijten en liever 10 km omlopen omdat ze in de verte een groep negers zien staan maar hier tof komen doenInternethero's
Hoe is jou instelling dan? Gewoon netjes betalen voor een kaartje, om vervolgens mij de metro WEER een kaartje te moeten kopen, omdat die chauffeur te stom is om te bedenken dat je wil overstappen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Van '89 en nu al zo'n instelling
Veel succes met je 'leven' verder
Er werd nergens gesproken over huidskleur, een neger heeft nog wel meer kenmerkende kenmerken. Zou je die vraag ook stellen als er een andere afkomst stond?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag ie ook. Ik vraag me alleen nog steeds af wat de huidskleur van de persoon die een OV-chipkaart nodig had er toe doet.
Dat doet Remlof inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er werd nergens gesproken over huidskleur, een neger heeft nog wel meer kenmerkende kenmerken. Zou je die vraag ook stellen als er een andere afkomst stond?
Zijn er ook kenmerken die niet kenmerkend zijn dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er werd nergens gesproken over huidskleur, een neger heeft nog wel meer kenmerkende kenmerken. Zou je die vraag ook stellen als er een andere afkomst stond?
Kenmerkende slaat dus op de neger, en nee ze zullen vast ook wel kenmerken bezitten die niet specifiek kenmerkend zijn voor een neger.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:44 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Zijn er ook kenmerken die niet kenmerkend zijn dan?
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:58 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Niets, tenzij hij blank was, en dan doet het er wel toe want dan was het geen negert.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
zodat je de situatie NÓG beter in je hoofd kunt interpreteren
quote:
Nee, dat kost hem zelf geld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een lul, hij kan dat kaartje toch doorscheuren en geld teruggeven. Wat een onzin.
-1 voor inkoppertjequote:
Die redactie is hijzelf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hebt een redactie die voor je schrijft?
-37 voor mensen die aan die goedkope dumpert optellijstjes doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef Maruna het volgende:
[..]
-1 voor inkoppertje
+2 omdat ik toch moest lachen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
-37 voor mensen die aan die goedkope dumpert optellijstjes doen
Dat wist ik niet, dat je sinds vandaag met vijftigjes mag betalen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Klacht: neger die moeilijk doet
Subklacht: neger die een 1zone kaartje van 1,60 betaalt met 50 euro
Anti-klacht: buschauffeur die de neger irritant vond en het wisselgeld compleet in losgeld terugbetaalt
Subsubklacht: neger die bij de metro het poortje intrapt en dus zwartrijdt
anti-klacht: buschauffeur die dit ziet en de centrale oproept om een controleur te sturen
Vroegah vaak meegemaakt. Kan je de nacht doorbrengen op het busstation in één of ander Noordhollands klotedorp...quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:17 schreef Roi het volgende:
Subsubsub-klacht: De laatste tram/bus is altijd (iets) te vroeg, dus als je gewoon op tijd komt kan het zijn dat je hem gemist hebt..
Ik had dat gsiter nogquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Vroegah vaak meegemaakt. Kan je de nacht doorbrengen op het busstation in één of ander Noordhollands klotedorp...
Mijn welgemeende medeleven. Sterkte!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik had dat gsiter nogToen ik van mn chimi naar huis toe zou gaan
Idd.. ik bedoel... Het spreekt voor zich dat als het over het OV gaat dat het dan over negers gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb ik recht op meer sterkte.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn welgemeende medeleven. Sterkte!
Geachte remlof,quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn welgemeende medeleven. Sterkte!
Die moeite die je neemt om 4 regels te typen in gaylord style...quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Geachte remlof,
Bij deze wou ik u graag willen laten weten dat ik vandaag, donderdag 11juni 2009 zo omstreeks 19.15, heb vernomen van uw welgemeende medeleven. Dit verheugde mijzelf enorm. Daarom wou ik door middel van dit communicatie-systeem laten weten dat ik het ontzettend op prijs stel. Als u half zo vergenoegzaamd bent met dat feit, als ik was met uw welgemeende medeleven dan is dat al meer dan ik ooit zou hebben kunnen dromen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Kenmerkende slaat dus op de neger, en nee ze zullen vast ook wel kenmerken bezitten die niet specifiek kenmerkend zijn voor een neger.
Ik weet niet of wij niet veel verschillen... Geef je ook elke dag minstens 2 chimi's, heb je ook een autopark aan sportwagens, een helikopterplatform op een jacuzzi, en ben je ook toevallig multimiljonairquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Die moeite die je neemt om 4 regels te typen in gaylord style...
Die moeite die ik neem om 4 regels te lezen in gaylord style...
Wij verschillen niet veel G
Maar jij hoeft niet naar chimitherapie...quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Die moeite die je neemt om 4 regels te typen in gaylord style...
Die moeite die ik neem om 4 regels te lezen in gaylord style...
Wij verschillen niet veel G
Dus heb je hem even geplayed?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zat laatst in de bus met een makkelijke neger
Lokiesjquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus heb je hem haar even geplayed?
Ho ho...quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dat je sinds vandaag met vijftigjes mag betalen.
De volgende keer dat ik met het OV reis, betaal ik met een briefje van 100.
Mi gado.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik had dat gsiter nogToen ik van mn chimi naar huis toe zou gaan, gelukkig hoefde ik slechts weer 100m terug te lopen voor een bed + gewillig 16 jarig kutje
Omdat ze volgende dag weer vroeg naar school moestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Mi gado.![]()
Waarom ben je in eerste instantie naar het busstation gelopen?
Ja maar dan word ik toch wel wakker als zij eruit moetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Mr.Zed het volgende:
Geen probleem, toch?
![]()
Zij eruit, jij slapen.
Er bestaan geen briefjes van 75.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ho ho...
Rustig opvoeren, hé?
Niet ineens verdubbelen.![]()
Eerst proberen of hij een briefje van 75 accepteerd.
OH NOES!!quote:
Dat is net het punt, omdat niemand ze ooit eerder heeft gezien, kan ook niemand weten dat ze vals zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |