Is nog een jonkie he . Maar nu al verneukt voor het leven. Net als die mongool. Dat is er zo een die zijn halve school kapot schiet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:41 schreef Bill_E het volgende:
Jammer dat die kat niet weet hoe hij zich moet verdedigen![]()
*$@$$*@$@$* is die gast..
Stakker, dat doe je toch nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:23 schreef Pacmaniac het volgende:
Laat me die laffe kankermongool serieus nooit tegenkomen want dan vermoord ik hem![]()
![]()
haha 1 minuut telaatquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef Zith het volgende:
Leven jullie allemaal onder een steen ofzo?
Deze kattenmishandelaar is al grondig aangepakt door 4chan met als hoogtepunt dat het joch opgepakt wordt en het nieuws die de items behandeld.
://encyclopediadramatica.com/Kenny_Glenn_The_Animal_Abuser&feature=player_embedded
Het hele 4chan verhaal http://encyclopediadramatica.com/Kenny_Glenn_The_Animal_Abuser
[ afbeelding ]
Jij kent mij niet vriend.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Stakker, dat doe je toch niet
internet rambo
Vanwege je onbetaalde boete voor wildplassen? Internetheldquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij kent mij niet vriend.
Ga gerust weer 2 dagen zitten zou niet de eerste keer zijn
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vanwege je onbetaalde boete voor wildplassen? Internetheld
Ga eens op het Feyenoord topic vragen. Ik schijt in je bek en als je dieren mishandelt heb je een probleem. Dan was pistolen paultje nog mild gek.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vanwege je onbetaalde boete voor wildplassen? Internetheld
Het feyenoord topicquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ga eens op het Feyenoord topic vragen. Ik schijt in je bek en als je dieren mishandelt heb je een probleem. Dan was pistolen paultje nog mild gek.
Voetbalquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ga eens op het Feyenoord topic vragen. Ik schijt in je bek en als je dieren mishandelt heb je een probleem. Dan was pistolen paultje nog mild gek.
Juist , en nu je mand in mafkeesquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het feyenoord topicVoor mensen die niet naar wedstrijden gaan maar wel willen rellen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ga eens op het Feyenoord topic vragen.
Elke dag leren nieuwe mongolen het internet kennen, wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:59 schreef Mozy het volgende:
Komen jullie daar nou pas achter? Die gozer is al maanden geleden veroordeeld.
Spuit11, die gast vreest al voor z'n leven.. 4chan ftw!quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:23 schreef Pacmaniac het volgende:
Psychisch gestoorde gek schijnt erop te kicken om zijn kat te mishandelen en dit vervolgens op Youtube neer te zetten![]()
Dit zijn de video's , de youtube filmpjes zijn inmiddels verwijderd:
http://www.vkmag.com/vide(...)andelaar_op_youtube/
http://www.vkmag.com/vide(...)r_op_youtube_part_2/
Laat me die laffe kankermongool serieus nooit tegenkomen want dan vermoord ik hem![]()
![]()
quote:It has been estimated that at least $500-600 USD worth of pizza, boxes, blind people sticks, Bibles and Korans have been ordered to Kenny Glenn's and his neighbors' homes. Standard protocol of Ruin Life Tactics have been followed in the masses, and approximately 50-60 posts on /b/ have claimed to have taken part in ordering several items from this site including buses, taxis and even a funeral hearse.
Goedzo jochiequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ok, nu weer genoeg geblaat digitale musketierHet gaat hier om een kattenmishandelaar en niet om een sneue "kijk-mij-veroordeeld-zijn-geweest"-poster.
Goede zaak. Zijn er adres gegevens bekend?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Spuit11, die gast vreest al voor z'n leven.. 4chan ftw!
[..]
Een vage offtopic-vermelding , was ik al bang voor.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:07 schreef Mozy het volgende:
Niet te vergeten, zijn moeder was ook ontslagen.
dankzij 4chan.
Poes wordt mishandelt op Youtubequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:09 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Een vage offtopic-vermelding , was ik al bang voor.
Okay dubbel dus slotje dan maar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Poes wordt mishandelt op Youtube
Doe inderdaad maar in dit topic. Klacht is gegrond, maar 1x dit soort zieke shit is wel genoeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Poes wordt mishandelt op Youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |