Ken je nou m'n kenissen of niet uit Golve Juan/Juan les Pinsquote:
d'r moet een slotje op want ik heb het verneukt.. en ja 21 jaar geleden?????quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ken je nou m'n kenissen of niet uit Golve Juan/Juan les Pins
Waarom moet er een slotje op,?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:23 schreef de8ste het volgende:
[..]
d'r moet een slotje op want ik heb het verneukt.. en ja 21 jaar geleden?????
Ok ha ha ,het zal wel.ha haquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:25 schreef de8ste het volgende:
[..]
omdat het eigen 63 is ofzo.. boeieee
Gaat ie nog Jeroenske.Je bent nog erger als Huubske..hoewel...die is lief maar jou ken ik nog niet zo goed.Wel wennen hoor,,quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:28 schreef de8ste het volgende:
ALs je kijk naar de views is het toch wel grappig, allemaal stille genieters.. geen toetsenbord ofzo
Ja hij gaat, laatste refill en dan lekker tegen m'n vrouwtje aan kruipen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Gaat ie nog Jeroenske.jenbent nog erger als Huubske...die is lief maar jou ken ik nog niet zo goed.Welm wennen hoor,,
In welk opzich bedoel je?? Huub inderdaad een goede pik, die heeft me opgevangen (samen met bram) na het overlijdengs bericht...quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Gaat ie nog Jeroenske.Je bent nog erger als Huubske..hoewel...die is lief maar jou ken ik nog niet zo goed.Wel wennen hoor,,![]()
![]()
ik had Jeroen wel in de Kooi willen zien ...samen met Huubquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:32 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Gaat ie nog Jeroenske.Je bent nog erger als Huubske..hoewel...die is lief maar jou ken ik nog niet zo goed.Wel wennen hoor,,![]()
![]()
Geniet ervanquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:35 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik rook alleen maar sigaretjes.ik kan niet high zijn of zie ik het verkeerd wat ik allemaal lees
Jaaaaaaaaa ha ha ha ha ,dat had ik wel willen zien ha ha ....Maar nu al Huub als favo..zit in m'n genenquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:35 schreef snetje het volgende:
[..]
ik had Jeroen wel in de Kooi willen zien ...samen met Huub
Huub werd door de TV uitzendingen een beetje neergezet als een soort van JR van Dallas...quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:35 schreef de8ste het volgende:
[..]
In welk opzich bedoel je?? Huub inderdaad een goede pik, die heeft me opgevangen (samen met bram) na het overlijdengs bericht...
Hahahah grappige vergelijking, maar is schiet niet uit m'n slof denk ik, en ik maak me ook nergens druk om.. maar misschien ben ik blind en kan jij m'n ogen open .. waarom dan precies?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:41 schreef mooiiiiii het volgende:
Sorrie Jeroen.ik zie jou dan meer als een Brian.. o erg om te vergelijken..Maar leuk ook.Maar Jij bent Jeroen dus vergelijken gaat niet op"is maar goed ook".Have a good live!![]()
Dat snap ik ook helemaal, maar waarom een BRAIN?? ik ben geen opgefokte antilliaan ofzo.. ik ben de ruste zelfe...hhehequote:Op donderdag 11 juni 2009 02:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op donderdag 11 juni 2009 02:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Huub werd door de TV uitzendingen een beetje neergezet als een soort van JR van Dallas...
de engerd! de klootzak! de schoonmoeder uitscheldende zeg maar .....
terwijl de streamers echt wel zagen dat het een zoals jij het omschrijft "een goeie PIK is " ... ook al plast tie tegen de wijnkast aan![]()
en als er iemand fan is van Huub ... dan is het Mooiiiiii wel
Fan is niet het goede woord..zit in m'n hartje....en wie is Snet thats the question.
Lieve Jeroen.Het is haast 3 uur nu.Ik heb de fut niet om nu 2 jaar DGK uit te leggen .Maar heftig was het..Hee slaaapze ...quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:45 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hahahah grappige vergelijking, maar is schiet niet uit m'n slof denk ik, en ik maak me ook nergens druk om.. maar misschien ben ik blind en kan jij m'n ogen open .. waarom dan precies?
Je hebt gelijk.. slaapse en tot een volgende keer... ps steek nog effe een sigaret op voor mij en marielin.. nog eentje danquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Lieve Jeroen.Het is haast 3 uur nu.Ik heb de fut niet om nu 2 jaar DGK uit te leggen .Maar heftig was het..Hee slaaapze ...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:56 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dat snap ik ook helemaal, maar waarom een BRAIN?? ik ben geen opgefokte antilliaan ofzo.. ik ben de ruste zelfe...hhehe
Het zijn Mooiiiiie woordenquote:Op donderdag 11 juni 2009 03:16 schreef mooiiiiii het volgende:
O jee.m'n woorden goed kiezen nu..Ik had jullie wel samen willen zien.Het is omdat ik Huub " beter ken" dan jou "van de streams",dat ik het voordeel aan Huub geef,als ik tussen jullie had moeten kiezen..Maar jij Jeroen .heb ook vast een zwakheid .maar die ken ik niet.En een Brian ben je niet ,dat moet ik terugtrekken.Die persoon is met niemand te vergelijken die ik ken,
Betrapt jij ging tv kijkenquote:
Ben ook tv aan het kijken, maar Criminal Minds is al af en nu DZDD aan het kijkenquote:
Joh laat je niet opjutten door mij ...quote:Op donderdag 11 juni 2009 05:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ook tv aan het kijken, maar Criminal Minds is al af en nu DZDD aan het kijken
En ikke!quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Huub werd door de TV uitzendingen een beetje neergezet als een soort van JR van Dallas...
de engerd! de klootzak! de schoonmoeder uitscheldende zeg maar .....
terwijl de streamers echt wel zagen dat het een zoals jij het omschrijft "een goeie PIK is " ... ook al plast tie tegen de wijnkast aan![]()
en als er iemand fan is van Huub ... dan is het Mooiiiiii wel
Ik niet, dus ben je er al uit?quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Gaat dit topic om een breimachine te zoeken voor de vrouw van Danny, Knorretje?
Ga even terug lezen.
Ik heb gisteren jouw spaghetti carbonara weer gemaakt.quote:
Recept!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren jouw spaghetti carbonara weer gemaakt.
![]()
Goedemorgen!
Regen blijkbaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:27 schreef Laysa het volgende:
...hell...wat gaat deze dag nog meer brengen![]()
Ga zo toch naar het westen, hopen dat daar de zon wel schijntquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
aan deze kant van de stad is het nog droog.........of alweer
Dat had ik dus ook de hele tijd, en als ze dan weer een uitzending hebben meeschreeuwen met dat stemmetje "op vakantie"quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:30 schreef Laysa het volgende:
ow manu....sinds jij dat joetoepje van bnn van op vakantie met die rare kwibussen hebt neergeplemt zit dat muziekje in mn hoofd
ja pfff en dat dansje......owwww pff fik werd er zelfs mee wakker met dat deuntjequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook de hele tijd, en als ze dan weer een uitzending hebben meeschreeuwen met dat stemmetje "op vakantie"
Gezellig, bakkie doen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga zo toch naar het westen, hopen dat daar de zon wel schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |