quote:Pizza Hawaï (tomaat, kaas, ananas en eventueel ham) (genoemd naar het eiland Hawaï waar ananas een specialiteit is). Deze pizza is in Nederland ontstaan in de jaren zeventig, toen het in de mode raakte om in allerlei traditionele gerechten ananas te verwerken. In Italië komt de Pizza Hawaï niet voor.
Bah Bah!quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:12 schreef reetveter het volgende:
Wat is dit nou voor een onzin. Welke idioot is er ooit op het idee gekomen om ananas op een pizza te gooien. Het smaakt gewoon niet, en het hoort gewoon niet.
Klacht: [ afbeelding ]
Klacht 2: Het was de enige pizza in huis dus ik heb het net gegeten
Een lemming over dit topic.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:25 schreef Reintji het volgende:
Ik voel een lemming opkomen
Overigens smaakt een broodje hawaii wel uitstekend
Neuh, ik weet het goed te onderdrukkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:27 schreef raaavi het volgende:
[..]
Een lemming over dit topic.
kan nooit een goeie zijn dan.
Tegelijkertijd combineert men in Italië wel Prosciutto di Parma met meloen.quote:
Maar roep maar als je daar niet meer genoeg aan hebtquote:
Hmmmmm ham met meloenquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Tegelijkertijd combineert men in Italië wel Prosciutto di Parma met meloen.
Selectieve verontwaardiging dus.
Hoiquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar roep maar als je daar niet meer genoeg aan hebt!
Dat is snelquote:
Waarom TVP jij bij een topic waar een vrouw foto's van zichzelf post omdat ze dat opwindend vind?quote:
Leuk om te volgen tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:40 schreef raaavi het volgende:
[..]
Waarom TVP jij bij een topic waar een vrouw foto's van zichzelf post omdat ze dat opwindend vind?
Dat weten we ook al (aangezien swarmakudt hem nog gesloten heeft)quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:44 schreef reetveter het volgende:
Ehj, alle BT geilerds ff opfucken dit is een serieus topic.
Ja? De foto's + overdreven geile fokkers is altijd leuk om te volgen.quote:
Mits swarmahoer in het echt Anna heet. En goed nat is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:49 schreef Pacmaniac het volgende:
Pizza shoarmahoer
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:25 schreef Dartanion het volgende:
Eindelijk mensen met smaakpapillen! Warme ananas.....
Met hangtieten en extraknoflooksaus natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mits swarmahoer in het echt Anna heet. En goed nat is.
Hartig en zoet is juist geweldig...quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:56 schreef Henno het volgende:
[...]
Hartig en zoet zijn lastig te verenigen.
In NL nooit gezien maar ik heb ze in Duitsland nog wel gezien/gekocht zelfsquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:03 schreef brambor het volgende:
ristorante had ook pizza pasta aka pizza met spaghetti erop, maar ik geloof dat het snel weer uit de handel was.
Dus jij houd van karton met rubber?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
In NL nooit gezien maar ik heb ze in Duitsland nog wel gezien/gekocht zelfs, best te eten.
BBQ Bacon van NY Pizza
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:27 schreef Rensjebree het volgende:
oneens, ik zweer het bij ananas en pizza !
Ik vind het juist wel een lekkere frisse smaak geven aan de pizza !
quote:
Degeneratie hou je niet tegen.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:00 schreef Roscovitch het volgende:
Lekker juist. Ik neem altijd tonno of hawai.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Deze pizza is in Nederland ontstaan in de jaren zeventig, toen het in de mode raakte om in allerlei traditionele gerechten ananas te verwerken.
Thats the spirit !quote:
Pizza tutti i Fruttiquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar roep maar als je daar niet meer genoeg aan hebt!
[..]
Hmmmmm ham met meloengoddelijk. Maar dan is die meloen ook niet smerig warm
en zit het al helemaal niet op een pizza!
Die was inderdaad echt smerig.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hee lijer, pizza hawaii is lekker!
"Get to the choppah"quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Arnold Schwarzneggers Pizzashop:
"If you want pineapple, I'll kill you!"
Eens by the way
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |