Misschien als je buiten KLB gaat zoekenquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
gelukkig zitten hier op fok alleen maar hoogbegaafde studenten die 4x modaal verdienen en een leasbak van 70k + rijden
4x maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
gelukkig zitten hier op fok alleen maar hoogbegaafde studenten die 4x modaal verdienen en een leasbak van 70k + rijden
Paupervolk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
Begin jij nou niet over dom en kortzichtig want waarschijnlijk staat jouw naam onder die term in de Dikke van Dale...quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een internetwinkeltje beginnen "risico nemen" noemen?
Volgens mij probeer je gewoon je eigen www.dertienineendozijntweakershop.nl te verdedigen, in je kleine studentenkamertje waarin je al 6 niet heb schoongemaakt, omdat je zo lekker "creatief" bent.
Daarom typte hij het bericht ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:37 schreef Teteteterek het volgende:
Schrijven is ook niet echt jouw sterkste kant geloof ik
Ik heb een paar biertjes op en het is laat. Ik had trouwens na het typen van die hele lap geen zin meer om meuk te gaan herschrijven, het is geen werkstukquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:37 schreef Teteteterek het volgende:
Schrijven is ook niet echt jouw sterkste kant geloof ik
Je bent Willem Alexander?quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Paupervolk.
Ik verdien 20x modaal en rij een ferrari
Met bier op fokquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb een paar biertjes op en het is laat. Ik had trouwens na het typen van die hele lap geen zin meer om meuk te gaan herschrijven, het is geen werkstuk
quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:32 schreef Agiath het volgende:
Klacht: ik vind het gewoon jammer dat 70% van de wereld kwalitatief niets inhoudelijks toevoegt.
Klopt , die werkt helemaal niet . Soort uitkering in feite.quote:
Een plaatje wat langzaam laadquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:41 schreef Pacmaniac het volgende:
TS leg eens uit.
[ afbeelding ]
Waar kijken we precies naar?
Statische vergelijkingen van een constructie, met sommige punten uitgewerkt in een FBD (Free Body Diagram).quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:41 schreef Pacmaniac het volgende:
TS leg eens uit.
[ afbeelding ]
lijkt mij een brugquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:41 schreef Pacmaniac het volgende:
TS leg eens uit.
[ afbeelding ]
Die 70% mag wel stemmen. Dat vind ik niet jammer, maar gewoon eng. Alsof je kleuters voorziet van massavernietigingswapens.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:32 schreef Agiath het volgende:
Klacht: ik vind het gewoon jammer dat 70% van de wereld kwalitatief niets inhoudelijks toevoegt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Statische vergelijkingen van een constructie, met sommige punten uitgewerkt in een FBD (Free Body Diagram).
Dit krijg je trouwens in de vierde week van mijn studie al, faler
Maar dat staat er gewoon bij. Wel interessant trouwens.quote:
dit heeft ook verder weinig met intelligentie te maken.quote:
TS zou het kunnen , misschien wel moeten weten. Of niet TS?quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:52 schreef CR0 het volgende:
[..]
dit heeft ook verder weinig met intelligentie te maken.
je kan nog zo intelligent zijn, als niets of niemand je ooit heeft geleerd wat het allemaal betekend weet je het nog niet.
Ik weet het, maar ik las gewoon de tekst in het plaatjequote:Op donderdag 11 juni 2009 01:53 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
TS zou het kunnen , misschien wel moeten weten. Of niet TS?
De aarde dus. Heel knapquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik las gewoon de tekst in het plaatje
Zonder tekst en aanduidingen zou ik het niet weten denk ik, omdat maan de paars is
Ik heb trouwens ook nergens in de OP gezegd dat ik super intelligent ben![]()
Ja die zit er ook bij, dus?quote:
Je bent toch werbouwkundige? Werk je voor NASA ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja die zit er ook bij, dus?
Op het plaatje wordt de jaarlijkse cyclus van de maan (paars) om de aarde (blauw) beschreven.
Ik lees gewoon de tekst in het plaatje, no big deal? Elke mongool kan dit toch begrijpen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:00 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je bent toch werbouwkundige? Werk je voor NASA ofzo?
Nee het is een deel van het geostatisch bewijs waarmee men tracht aan te tonen dat de aarde helemaal niet draait.Een theorie bedacht om de Evolutietheorie te tackelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik lees gewoon de tekst in het plaatje, no big deal? Elke mongool kan dit toch begrijpen?
Ik vind het trouwens nog wel een slecht stukje, vooral "sun really large but very far away". Goh
Beetje moeilijk tijdens de studie hequote:Op donderdag 11 juni 2009 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
Oei, dat was waar ook, ik moet de glazenwasser nog bellen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik denk dat eerder 99% van de bevolking niets inhoudelijks toevoegt aan de wereld. maar dat hoeft ook niet, want 2012 is niet meer zo ver weg.
erg triest. idd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:37 schreef Bill_E het volgende:
Toen ik bij het nos journaal hoorde dat jan smit en die doos uit elkaar waren. En zelfs Wouter Bos om commentaar gevraagd werd dacht ik al dat het gedaan was met de mensheid.. Terechte klacht dus.
Wat loop je nou slap te lullen? Welk bewijs? Wat je laat zien is gewoon een model van de Aarde + Maan. Ik snap ook niet wat je met die loze plaatjes probeert aan te tonen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee het is een deel van het geostatisch bewijs waarmee men tracht aan te tonen dat de aarde helemaal niet draait.Een theorie bedacht om de Evolutietheorie te tackelen.
Sterker nog waarin men stelt dat de aarde geen planeet is omdat deze dus niet beweegt.
Dat bedoel ik dus. Niet alles is wat het lijkt....
En een piemel van minstens 25cm...quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
en anderen zullen dit niet geloven en denken dat je simpelweg dom bent. ongeveer hetzelfde als hoe jij over 70% van de wereld denkt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb een paar biertjes op en het is laat. Ik had trouwens na het typen van die hele lap geen zin meer om meuk te gaan herschrijven, het is geen werkstuk
Die mensen zouden hun invloed in andere zaken moeten hebben dan in politiek.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef -jos- het volgende:
Klopt, maar waarom zouden domme mensen niks kwalitatief aan de wereld toevoegen? Of bedoel je het anders :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |