Dagboek van Anne Frank?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:13 schreef vaagsel het volgende:
De bijbel is het best verkochte boek ter wereld. Welk boek staat op de tweede plaats?
Nee, best verkochte Harry Potter boek is 44 miljoen keer verkocht. Het boek wat ik zoek minstens 800 miljoen keer.quote:
MaJo +1quote:
Daar noem je me fluctuaties.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:17 schreef vaagsel het volgende:
[..]
MaJo +1
Schattingen lopen uiteen tussen de 800 miljoen en 6.5 miljard.
stand AKQ 1600
4 qonmann
8 Cobra4
6 De_Hertog
9 Burnett
4 ScottTracy
2 vaagsel
2 MaJo
Dat is de meest gedruktequote:Op donderdag 11 juni 2009 02:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
De IKEA-catalogus!
Owja.... Volgens mij had ik dat in een vaag en ver verleden eens gevraagd...quote:
Dat laatste cijfer is echt onmogelijk, dan heeft gemiddeld iedereen ter wereld 1 exemplaarquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:15 schreef MaJo het volgende:
Rode boekje van MaJo
Misschien zitten er ook exemplaren van het Rode Boek voor de productiegegevens van CD's en hun afspeelapparatuur bij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat laatste cijfer is echt onmogelijk, dan heeft gemiddeld iedereen ter wereld 1 exemplaar
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mein KJampf
Giel Beelen werd inderdaad gedumpt toen hij dit zei.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
Krijg ik ook ontslag als ik zeg dat "Mein Kampf" één van de indrukwekkendste boeken is die ik ooit heb gelezen?
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik merk het.
Toch is het zo'n Oja-ding.
Niet echt. Al kun je met behulp van kernenergie wel gebruik maken van de drie eh.... dingen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft het iets met kernenergie te maken?
Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:52 schreef Siniti het volgende:
Hele topic doodvallen valt toch wel mee, ik bedoel het is 2:52 in de nacht
geweldige samenvattingquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
Opa vertelt: "In mijn tijd was het om 3.00 's nachts enorm druk in de AKQ. Mensen zaten als mongolen op de F5-knop te rossen. Er werden postcounts per dag gehaald waarbij tong80 een amateur leek. Toetsenborden moesten dagelijks vervangen worden, katten uit gordijnen worden gehaald na de zoete klanken van Eisbär en MaJo smeekte om Beatlevragen. Om uiteindelijk niet in het topic te zijn als er eentje werd gesteld.
Vroeger, toen de dieren nog spraken, de kippen nog tanden hadden en de guldens van hout waren."
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
Opa vertelt: "In mijn tijd was het om 3.00 's nachts enorm druk in de AKQ. Mensen zaten als mongolen op de F5-knop te rossen. Er werden postcounts per dag gehaald waarbij tong80 een amateur leek. Toetsenborden moesten dagelijks vervangen worden, katten uit gordijnen worden gehaald na de zoete klanken van Eisbär en MaJo smeekte om Beatlevragen. Om uiteindelijk niet in het topic te zijn als er eentje werd gesteld.
Vroeger, toen de dieren nog spraken, de kippen nog tanden hadden en de guldens van hout waren."
Nee. Ook op groene stroom, grijze stroom, paarse stroom en stroom met witte vlekjes werkt dit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Nieuwe gok: groene energie?
Jawel hoor. Kijk eens naar Frankrijk. Mooie oranje vlek. Het lijkt ergens wel op PAL, maar is wat "lichtgevender" qua kleurbeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:11 schreef MaJo het volgende:
Ken alleen die twee, geen idee hoe de andere heet. Wist niet eens dat er nog een was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |