We zijn erquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:12 schreef qonmann het volgende:
Samarkan d?
De dwaze moeders van de Plaza de Mayo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
De dwaze moeders?
stand AKQ 1600quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:21 schreef Burnett het volgende:
bonnie and clyde
Wat isquote:was Charles Lindbergh's vliegtuig waarmee hij op 20 en 21 mei 1927 de Atlantische Oceaan overvloog.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:34 schreef Burnett het volgende:
chevrolet
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:39 schreef Burnett het volgende:Een vraag over auto's goed! (is het een Lumina?)
Die vlaggen staan OP de berg, niet er onderquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:47 schreef vaagsel het volgende:
Ik dacht drielandenpunt met die wegwijzers en Nederlandse vlag.
Tjah nooit geweestquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die vlaggen staan OP de berg, niet er onderMaar waar het wel is weet ik verder ook niet..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:57 schreef ScottTracy het volgende:
Wiskunde: de grafiek van welke functie wordt hieronder afgebeeld?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:59 schreef De_Hertog het volgende:
1/x?
Mwah, misschien wel! Op x=0 is y tegelijkertijd oneindig en -oneindig, en dat is eigenlijk hetzelfdequote:Op donderdag 11 juni 2009 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Een niet-continue functie
Deze was nog niet moeilijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:01 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Dacht eens proberen hoe zo'n wiskundevraagje loopt als qonmann er niet is
Een horizontale én een verticale asymptoot, de x-as en de y-asquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft die functie nou een horizontale limiet of een horizontale asymptoot?
Nou ja, het heeft in de verte wel iets met sport te maken, al is het dan denksport.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:11 schreef De_Hertog het volgende:
Oh, en ik weet nauwelijks iets van sport dus ik zal al helemaal nooit sportvragen stellen.
Ah, daarmee maak je het helemaal afquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:19 schreef Burnett het volgende:
Was het niet een klein mannetje in een schaaktoestel dat leek op een Turk?
quote:
quote:Hiervoor bedacht hij in 1822 de differentiemachine; een concept voor een machine die tabellen van veeltermen kon uitschrijven. Babbage begon aan de bouw van de machine, maar het bouwen ervan viel niet mee. De machine werkte mechanisch en de tandwieltechniek was nog niet geavanceerd genoeg om tot een goed resultaat te komen. Verder veranderde Babbage steeds het ontwerp van de machine.
Aldus kwam hij in 1833 met de "analytische machine". Deze machine zou met invoer vanaf ponskaarten wiskundige bewerkingen kunnen uitvoeren. Deze machine wordt algemeen gezien als het concept van de computer.
En daar draait het om in deze quizquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Serieus? weer iets geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |