als je 16/17 bent kan dat opzich wel, vanaf de Btjes ofzo..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Gaan de spelers alleen maar jonger naar het buitenland. Omdat ze voor hun 21e 3 jaar bij die club moeten voetballen.
Je vind het goed als spelers op hun 16e, 17e naar het buitenland gaan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
als je 16/17 bent kan dat opzich wel, vanaf de Btjes ofzo..
Ligt eraan, spelers uit Brazilië etc niet, maar Belgie, Duitsland en beetje omringende landen zou ik niet echt een probleem vinden. Zolang ze maar niet jonger zijn dan 17.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:02 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Je vind het goed als spelers op hun 16e, 17e naar het buitenland gaan?
Heeft iemand beelden van deze wedstrijd?quote:De strook waar Van Persie veelvuldig als rechtsbuiten opdook, riep herinneringen op aan het veld waar Ajax ooit Europees tegen Real Zaragoza speelde. Die halve finale om de Europa Cup II uit 1987 geldt nog altijd als één van de meest spectaculaire wedstrijden ooit gespeeld in de gutsende regen.
Dat is wel de ondertoon inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat Marco het verkloot heeft.
Gelukkig, dat betekent dat we met een beetje normale trainer veel betere resultaten kunnen halen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is wel de ondertoon inderdaad.
Ik noemde ook zo maar een club , Vitesse is ook primaquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Dario is wel iets beter dan RKC, joker.
Dat is toch ook zo? Wil niet zeggen dat hij de enige is, maar hij is wel de hoofdoorzaak.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat Marco het verkloot heeft.
Vitessequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik noemde ook zo maar een club , Vitesse is ook prima![]()
Maar misschien dat hij dit seizoen gaat vlammen onder Jol
Football World Series is de nieuwe organisator van het Amsterdam Tournamentquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:41 schreef BluesRebel het volgende:
Ik krijg net een mail met dit erin:
http://www.footballsworldseries.com/amsterdam/
Is LG niet meer de sponsor en is de naam veranderd?
Football World Series klinkt wel erg Amerikaans....
Die hebben we ook nog jaquote:Ogararu: 'Ik keer terug bij Ajax’
George Ogararu keert terug bij Ajax. Dat zegt de rechtsback in gesprek met de Roemeense krant Gazeta Sporturilor. De Roemeen was het afgelopen seizoen verhuurd aan Dinamo Boekarest.
Ogararu heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2010. Marco van Basten wilde niet verder met Ogararu. Het is nog niet bekend hoe Martin Jol tegen de rechterverdediger aankijkt.
quote:Tijdens een bijeenkomst voor CFO´s heeft Jeroen Slop, de financiele man van voetbalclub Ajax, aan persdienst Dow Jones laten weten dat de club deze week vermoedelijk een of meer spelers zal verkopen. Met de komst van de nieuwe coach Martin Jol van het Duitse HSV zijn ook de voorkeuren voor de selectie gewijzigd. Echter om toe te kunnen slaan op de transfermarkt dient er eerst geld te worden vrijgemaakt middels de verkoop van spelers. Door het missen van de Champions League loopt Ajazx zo´n 20 miljoen euro mis, zo rekende de CFO voor. Plaatsing voor het miljoenenbal is daarom ook komend seizoen weer de doelstelling. Tot slot liet Slop weten dat de jeugdopleiding van Ajax in de toekomst meer aandacht en middelen krijgt.
Dat zal wel Luque zijn, en ik hoop Kennedy. Daarna mag Rommedahl ook wel de uitgang zoeken, maar eerst maar is van die Kennedy af zijn.quote:
Ah is mij ontgaan, dankjewelquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Football World Series is de nieuwe organisator van het Amsterdam Tournament
Klik
Het maakt me niet uit in welke volgorde, als ze allemaal maar verdwijnen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat zal wel Luque zijn, en ik hoop Kennedy. Daarna mag Rommedahl ook wel de uitgang zoeken, maar eerst maar is van die Kennedy af zijn.
Eens, maar ik zie liever Rommedahl desnoods nog een seizoen bij Ajax spelen dan Kennedy.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:00 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit in welke volgorde, als ze allemaal maar verdwijnen.
Vermaelen zal dat wel zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat zal wel Luque zijn, en ik hoop Kennedy. Daarna mag Rommedahl ook wel de uitgang zoeken, maar eerst maar is van die Kennedy af zijn.
Ja jongen, besef nou maar eens dat je niet op die miljoenen van de CL moet rekenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |