quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef lokkie het volgende:
Hey,
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik laatst op TMF/MTV voorbij zag komen. Ik hoorde hem op de fiets in de sportschool en had me het snot voor de ogen gesport dus echt goed zag ik het niet. Ik geloof dat de clip in het zwart/wit was en het wordt gezongen door een donkere vrouw, beetje Beyonce-achtig. Ik dacht dat het nummer "Composure" heette, maar ik kan hem echt nergens vinden.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef onlogisch het volgende:
Iemand enig idee hoe dat nummer heet van de grolsch reclame? Van de cool can omruil actie? Reclame was zojuist op RTL 5.
Ha, omschrijving klopte nog aardig. Bedankt!quote:
Ik denk dat je het befaamde ''hoi hoi muziekje'' van Gerard Ekdom (DJ bij 3fm) bedoelt..quote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik ooit gehoord heb tijdens een popquiz in de kroeg. Het nummer valt ook te omschrijven als ideaal nummer te draaien tijdens de bedenk tijd. De tekst is niets minder dan "hé hé" gevolgd door een kort trompetter geluid dat ook telkens terug komt na die "hé hé"
Iemand enig idee wat ik bedoel?
Ja, open zelf een topic..quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef Latino67 het volgende:
Hee, ik zoek dance/trance/house-etc. nummers waarin een vette gitaar of electrische gitaar in voorkomtZelf kon ik hier weinig van vinden
Heeft iemand tips voor me?
Dat is hem! enorm bedankt!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:52 schreef matthijsch het volgende:
[..]
Ik denk dat je het befaamde ''hoi hoi muziekje'' van Gerard Ekdom (DJ bij 3fm) bedoelt..
Ik kon 'm zo gauw even niet op youtube vinden,
maar op de site van arbeidsvitaminen (het radioprogramma) is ie wel te vinden:
http://www.avro.nl/radio/(...)dia/ringtones/4.aspx
Orjan Nilsen - La guitarra?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef Latino67 het volgende:
Hee, ik zoek dance/trance/house-etc. nummers waarin een vette gitaar of electrische gitaar in voorkomtZelf kon ik hier weinig van vinden
Heeft iemand tips voor me?
Niet hierquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef Houzer het volgende:
Hoi ik zoek een instrumentale versie van hup holand hup (voor een feest).
Iemand een idee waar ik deze kan downloaden?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:00 schreef Wezzel het volgende:
Ey.
Zoek een nummer wat ik een weekje of 2/3 geleden langs zag komen op de tv. Nummer van volgens mij 2 DJ's. Rustig, louge en er wordt in gezongen. In de clip zie je een live optreden (Berlijn?) en na verloop gaat een van de DJ's (gemillimeterd haar) met de tekst meezingen.
Vaag. Maar hopelijk genoeg! Thx.
Toca's Miraclequote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef Exterminator het volgende:
Ik hoorde zojuist op 3FM een liedje met alleen maar piano erin.
Het kan best zijn dat het een outro van een liedje was maar dat lijkt me eigenlijk sterk aangezien het vrij lang duurde. Ik heb er niets van zang ofzo in gehoord. Weet iemand toevallig welk nr ik bedoel?
Laat hem daarvoor maar een eigen topic openen, zoals in de openingspost staatquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Toca's Miracle
Verder staan op t album Booming back at you van Junkie XL ook aardig wat gitaar-sample nummers..
Je hebt gelijk, ik keek er overheenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:50 schreef Prixie het volgende:
[..]
Deze was al gevonden toch ?
Vorige blz -Peach
Deze misschien?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef Exterminator het volgende:
Ik hoorde zojuist op 3FM een liedje met alleen maar piano erin.
Het kan best zijn dat het een outro van een liedje was maar dat lijkt me eigenlijk sterk aangezien het vrij lang duurde. Ik heb er niets van zang ofzo in gehoord. Weet iemand toevallig welk nr ik bedoel?
Dat is 'm inderdaad!quote:
Nou dat komt als volgt, Michiel Veenstra doet altijd de dag top 5 oftuwel de meest gedownloade single's van dat moment. En 1 dag geleden stond op de dumpert (van geenstijl) een filmpje met als ik mij niet vergis dit nummer, en dat beviel mensen nogal goed en dus gaat er veel dat downloaden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Dat is 'm inderdaad!
Beetje vreemd dat zoiets op 3FM voorbij komt?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:30 schreef Susteren het volgende:
welk liedje hoor lje op 0:50 in dit filmpje? Niet can't stop, maar dat andere???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |