quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef Areteq het volgende:
[..]
donroyco, dat heb je maar weer eens even knap gedaan. Dat je het allemaal weet,. Thnx dude, het is echt een hele vette video.
Het komt wel meer in de richting van reggaeton jah, vind het wel een goed nummer maar het is hem nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:05 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de reggaeton heb er niet veel sjoege van![]()
Maar is het deze misschien of is dit ook geen reggaeton ?
Het orgineel is MIA - Paper Planes, niet die swagga :pquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:37 schreef Badabingea het volgende:
Origineel?
Heb 't hele filmpje moeten uploaden, dus please.. weet iemand het?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:09 schreef Stinus het volgende:
[..]
Het orgineel is MIA - Paper Planes, niet die swagga :p
Nee..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:23 schreef Badabingea het volgende:
Is het serieus hetzelfde nummer? Whahahaaaahaaa fail.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:25 schreef Mertofzo het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel en artiest van een enorm catchy dance track. Er zit een vocorder/robot stem in die in het Russich/Pools/Duits/dunno zingt en er worden meerdere malen ros ros ros ros oid herhaalt. Het zou vrij recent moeten zijn.
Hopelijk niet geheel kansloos gepost
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:10 schreef -Peach het volgende:
Hoe heet dat nr achter de Beverly Hills 90210/Gossip Girl reclame op net5?
Best bekend een tijdje terug....
Gaat zoiets van: It's the bombombadondiekiedengkedeng ofzoiets
iemand een idee van wie dit nummer is ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef ondersoeker het volgende:
Hoi, Ik zoek een liedje met een rustig refrein en daaromheen wat drukker couplet.
een beetje Furtado-achtig maar volgens mij is zij het niet.
een stukje van het refrein gaat zo:
dis, D # (kort)
dis, D # (kort)
bes A # (middellang)
D (Lang)
A#
A#
G#
G
F
G#
G
F
D#
http://www.spelletjes.net/1434.html
Tis een gok hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef ondersoeker het volgende:
[..]
iemand een idee van wie dit nummer is ?
De clip ken ik niet, maar zou het W.E.E.K.E.N.D. van Arling & Cameron kunnen zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:23 schreef robbolo het volgende:
Hey mensen!
Ik ben op zoek naar t nummer W.E.E.K.E.N.D. Ik weet niet meer van welke groep het was ( Ik dacht een Nederlands) en in de clip gingen ze tenissen bij een tankstation. Als iemand het kent, moet dit genoeg informatie zijn
En nee, het is niet dat nummer van
Alvast bedankt in ieder geval!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Een clip met een neger op TMF gezien, hij rijdt dan bovenop een auto/bus en je hebt een vaag camerabeeld met een soort van fisheye lens ofzo.
[ afbeelding ]
Beetje dat idee dus, alleen dat dan rechts en links je de lucht ziet overlopen helemaal blauw dus
Lekker vage uitleg maar iemand weet vast wel wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |