quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:38 schreef Sqoudson het volgende:
Hey allemaal,
Ik zoek een vervolgnummer eigenlijk, op het welbekende liedje 'riverside'
Hij werd pas gedraaid op slam fm, maar ben de naam van de artiest vergeten,
Iemand die toevallig de naam / producer weet?
deze?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef LBJ23 het volgende:
Geachte mensen,
ik zoek een soort van reggaeton-nummer, volgens mij is het een behoorlijke classic in die scene.
Een gedeelte van het refrein gaat iig zo:
Chica (oh oh oh) Bonita (oh oh oh)
Please help:D
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef Areteq het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik de videoclip vorige week op TMF zag.
In de clip volg je een behoorlijk lelijke astronaut die op een kale planeet rondloopt en daar allerlei zaken tegenkomt. De camera zoomt in op die zaken en vervormt en verdraait ze en maakt er weer andere vormen van waarna je weer bij de astronaut terugkomt. Erg psychedelisch allemaal. Zo volg je de astronaut op zijn reis.
Het is elektronische muziek.
Nou ik hoop dat iemand het bekend voor komt!
Dit is hij niet, het is een andere remix?quote:
Ja, dat weten we nu welquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Dit is hij niet, het is een andere remix?
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef donroyco het volgende:
Kun je het niet gewoon spelen en opnemen?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:27 schreef Badabingea het volgende:
Ik zoek het hele nummer van " all i wanna do is , bambambam " met die geweerschoten zegmaar
Alvast bedankt!
Geen dankquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef Frosting het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer van de nieuwe Renault reclame.. Het gaat zo iets van I said yeah...
Groetjes,
Tamara
Toots & The Maytals - 54-46 Was My Numberquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef Frosting het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer van de nieuwe Renault reclame.. Het gaat zo iets van I said yeah...
Groetjes,
Tamara
donroyco, dat heb je maar weer eens even knap gedaan. Dat je het allemaal weet,quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:52 schreef LBJ23 het volgende:
[..]
Nee man dat is hem niet, het is echt meer reggaeton-achtig (dit is meer hmmm.. jah wat is t eigenlijk:P), het zal wel een nummer van Wisin y Yandel of Luny Tunes zijn ofzo, iets in die richting.
thx voor de moeite iig;)
Sidney Samson.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:38 schreef Sqoudson het volgende:
Hey allemaal,
Ik zoek een vervolgnummer eigenlijk, op het welbekende liedje 'riverside'
Hij werd pas gedraaid op slam fm, maar ben de naam van de artiest vergeten,
Iemand die toevallig de naam / producer weet?
Het is niet die van Sidney samson, het is een remake, met een iets ander deuntje als de originele, gemaakt door een nieuwkomer in de house-industrie, en het is een jonge nederlandse gast!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
Sidney Samson.
Iemand al erachter hoe die plaat heet in de reclame van Tiesto's clublife op 538?
Ik zou hier tussen zoeken als ik jou was.,quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:36 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Het is niet die van Sidney samson, het is een remake, met een iets ander deuntje als de originele, gemaakt door een nieuwkomer in de house-industrie, en het is een jonge nederlandse gast!
Ben alleen zijn naam dus kwijt :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |