Geen idee, maar de tekst is wel toepasselijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef Sandersson het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet op de achtergrond van de reclame van Erectiestoornis.
Gaat ongeveer; (enige wat verstaanbaar is) I've been waiting for ..
etc
BEDANKT!
Klinkt als Jimi Hendrix.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef EDMAN- het volgende:
Ok, komt ie:
ik lag laatst na het uitgaan tv te kijken, VH1 classic. Er kwam een clip en dat nummer moet ik hebben!
Ben zelf niet van de rock, en al helemaal niet van vroeger, ik heb ook niks anders aan informatie dan hieronder staat:
Man alleen met een gitaar, bekende naam (geen led zeppelin in ieder geval, en ja ik weet dat dat een band is). Ik heb het nr. ook express niet opgeslagen in mijn telefoon ofzo, omdat ik de artiest wel kende. Maar was het uiteraard na het slapen vergeten.
vage clip, zwart om hem heen en hijzelf wordt beschenen met een vaag licht. (nee dit kwam niet door de alcohol.)
je hoort niks anders dan hem en z'n gitaar (90% zeker van)
De kenners zullen wel meldden dat ik me moest schamen dat ik het niet kende, volgens mij is het een klassieker, het kloonk in ieder geval geweldig.
jaren 60 / 70 denk ik
PLEASE en alvast bedankt
Officiële remixes zijn;quote:Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is geen officieel gereleasde Radio Edit, maar waarschijnlijk zelf in elkaar geknutseld door SlamFM oid.
Paul Kalkbrenner - sky & sandquote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ok, deze is makkelijk.
Ik zoek een redelijk nieuwe hit en in de clip zie je een, ik meen, kale gast met een baardje. Zijn leven wordt gevolgd. Hij gaat uit en is volgens mij ook DJ. Je ziet de mensen om hem heen, de vrouw met wie hij zoent, etc. Het nummer (soort heel vage trance, weet geen goed genre te noemen) wordt gekenmerkt door een relaxte voortdurende beat die lijkt op die van Marco V - Simulated, maar dan wat rustiger. Verder wordt er ook nog een beetje in gezongen.
Iemand?
Schatjes, anyonequote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef jortkeldert het volgende:
Weet iemand het nummer in onderstaand filmpje. Kwam er thuis achter dat dit toch wel een cool nummer is
http://jurleipeshit.hyves(...)eo/605749083/0/rPXx/
Lees de OP eens, verdomme..!quote:
Damn wat ben ik dom vandaagquote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Tja, blanke man met accoustische gitaar, die had je nogal veel in de jaren 60 / 70quote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef EDMAN- het volgende:
Ok, komt ie:
ik lag laatst na het uitgaan tv te kijken, VH1 classic. Er kwam een clip en dat nummer moet ik hebben!
Ben zelf niet van de rock, en al helemaal niet van vroeger, ik heb ook niks anders aan informatie dan hieronder staat:
Man alleen met een gitaar, bekende naam (geen led zeppelin in ieder geval, en ja ik weet dat dat een band is). Ik heb het nr. ook express niet opgeslagen in mijn telefoon ofzo, omdat ik de artiest wel kende. Maar was het uiteraard na het slapen vergeten.
vage clip, zwart om hem heen en hijzelf wordt beschenen met een vaag licht. (nee dit kwam niet door de alcohol.)
je hoort niks anders dan hem en z'n gitaar (90% zeker van)
De kenners zullen wel meldden dat ik me moest schamen dat ik het niet kende, volgens mij is het een klassieker, het kloonk in ieder geval geweldig.
jaren 60 / 70 denk ik
PLEASE en alvast bedankt
edit:
Hij was blank, en volgens mij was het geen electrische gitaar
Jaaaaa het was dus old man en niet young man, Danku zeer, goed nummertje.quote:
Maar het was wel Neil Young, en die was toen nog redelijk jongquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jaaaaa het was dus old man en niet young man, Danku zeer, goed nummertje.
Foreigner - waiting for a girl like you?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef Sandersson het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet op de achtergrond van de reclame van Erectiestoornis.
Gaat ongeveer; (enige wat verstaanbaar is) I've been waiting for ..
etc
BEDANKT!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer,
-edit- even in de war namelijk, maar:
Bij 2:54.
Dat franse.
Had die andere idd gevonden,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |