Bij instellingen > tabs?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef t1m0k het volgende:
Weet iemand waar in Safari 4 je kan instellen dat links in tabs geopend worden?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mac OS X mag in Europa gewoon wel Safari blijven meeleveren?
Eigenlijk een keer een post van jou van drie jaar geleden opzoeken. Gewoon, voor de lol.quote:
Dat mag hoor. Alsof hier niemand voordat hij een Apple had dacht dat MS z'n zaakjes redelijk voor elkaar had. En alles wat ik drie jaar geleden vind of vond over de serverproducten van MS vind ik nog steeds: die zijn goed tot zeer goed te noemen. Server, SQL Server, Exchange (jaja), de laatste paar versies zijn gewoon prima okay. Afgezien van de prijs dan misschienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eigenlijk een keer een post van jou van drie jaar geleden opzoeken. Gewoon, voor de lol.
Ik plaag je maar hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Alsof hier niemand voordat hij een Apple had dacht dat MS z'n zaakjes redelijk voor elkaar had. En alles wat ik drie jaar geleden vind of vond over de serverproducten van MS vind ik nog steeds: die zijn goed tot zeer goed te noemen. Server, SQL Server, Exchange (jaja), de laatste paar versies zijn gewoon prima okay. Afgezien van de prijs dan misschien.
Overigens Exchange instellen in Mail van OS X, gaat nu net zoals Exchange instellen in Outlook 2003/2007. Username/Password invullen klaar. Alles laten regelen door Active Directory, instellingen, adresboeken, agenda's, notes, deadlines. Werkt prima. Wel fijn dat Apple het gratis voor je doet in OS. Scheelt weer een apart Office-pakket. Stiekem hadden ze ook graag MS Exchange Server uitgevonden (iig de latere versies dan).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Alsof hier niemand voordat hij een Apple had dacht dat MS z'n zaakjes redelijk voor elkaar had. En alles wat ik drie jaar geleden vind of vond over de serverproducten van MS vind ik nog steeds: die zijn goed tot zeer goed te noemen. Server, SQL Server, Exchange (jaja), de laatste paar versies zijn gewoon prima okay. Afgezien van de prijs dan misschien.
Ik weet eerlijk gezegd niet waarom ik daar een "?" had gezet. Wilde alleen even aangeven dat de redenatie van het EC om de Monoplie-positie te ondermijnen, eigenlijk kan nog kant nog wal slaat. D'r zijn toch echt wel betere redenen (door bijvoorbeeld OEM's standaard al overal Windows OS op te laten zetten, de aantallen zijn stukken meer dan Mac OS X, omdat zij hun eigen product enkel leveren op hun eigen hardware en andere merken niet i.t.t MS)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk.
- Apple is geen monopolist
- Safari is niet in het OS genesteld en kan verwijderd worden als een gebruiker dat wil
- Safari houdt zich aan webstandaarden
Er is geen enkele reden voor de EU om Apple aan te pakken wat dit betreft.
"Instellingen" bestaat niet. ik neem aan dat je "Voorkeuren" bedoeld. Ik krijg daar alleen ingesteld dat links worden geopend in tabs met Ctrl + klikken.quote:
How to force Safari 4 to open links in a new Tab instead of a new Windowquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef t1m0k het volgende:
[..]
"Instellingen" bestaat niet. ik neem aan dat je "Voorkeuren" bedoeld. Ik krijg daar alleen ingesteld dat links worden geopend in tabs met Ctrl + klikken.
Iemand anders die weet hoe je kan instellen dat links in tabs worden geopend?
En dan nog: Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uh... vanaf snow leopard toch pas? Of ook al in mail 3.6?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Overigens Exchange instellen in Mail van OS X, gaat nu net zoals Exchange instellen in Outlook 2003/2007. Username/Password invullen klaar. Alles laten regelen door Active Directory, instellingen, adresboeken, agenda's, notes, deadlines. Werkt prima. Wel fijn dat Apple het gratis voor je doet in OS. Scheelt weer een apart Office-pakket. Stiekem hadden ze ook graag MS Exchange Server uitgevonden (iig de latere versies dan).
Nee, Snow Leopard pasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uh... vanaf snow leopard toch pas? Of ook al in mail 3.6?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |